Δεν καταλαβαίνω ειλικρινά το τι πηγαίνει λάθος με εμένα ,και ότι πραγματικά ονειρεύομαι δεν μπορώ να το έχω.
Πίστεψα ότι μπορούσα να σε προστατεύσω,δεν γνωρίζω τι πήγε λάθος.
Ήσουν απέναντι μου,εάν απλωνα αρκετά τα χέρια θα μπορούσα να σε είχα πιάσει. μήπως δεν τα άπλωσα αρκετά μέσα από το γυαλί; Και αν όχι τότε γιατί έκοψα τις φλέβες μου;
Σου ζητάω ταπεινά συγνώμη γιαυτο.
Βέβαια αν σε έφτανα θα κατάφερνα να σου λερωσω το τόσο όμορφο φουστανι.
Δεν είμαι ο άντρας που γεμίζει αίματα το πάθος του.
εάν όμως είχα μια ευκαιρία να το κάνω ,θα το έκανα για να σε σώσω.
Κι ύστερα το κρίμα στον λαιμό μου.
Θα σε έκανα ένα απολαυστικό μπάνιο.
Θα σου χτένιζα τα μαλλιά .
Και θα.....
Όχι δεν μπορώ να το κάνω ...δεν μπορώ να το αντέξω.
Δεν μπορώ να το κάνω...Αφήνοντας το πορτρέτο της στην κενή θέση δίπλα του . Σηκώθηκε από τα σεντόνια του κρεβατιού του ,και κατευθύνθηκε προς το παραθύρι.
Θα σε έχουν πετάξει στο κρύο.
Τραβωντας μια κουβερτουλα από την πολυθρόνα δίπλα του ,την τοποθέτησε μπροστά από το στήθος του. Συνεχίζοντας να κοιτάζει το άπειρο.
Ελπίζω τώρα να κατανοείς σε τι σημείο έφτασα ώστε να δεχτώ να παντρευτείς έναν ξένο άντρα.
Στο σημείο του ότι τώρα νιώθω την καρδιά μου έτοιμη να σταματήσει,διότι δεν γνωρίζω τι περνάς και αν ζεις.Η πόρτα πίσω του χτύπησε απαλά , ακούγοντας τα βήματα της Μαρίας .
<< Παιδί μου;
Στράφηκε στο μέρος της όμως δεν την κοίταξε στα μάτια ,συνέχισε να σφίγγει την κουβέρτα επάνω του.
<< Έφυγε...
<< Παιδί μου;
<< Θα κρυώνει, γι'αυτό την κρατάω τόσο σφιχτά. Όταν γυρίσει θα την σκεπασω. Θα γυρίσει έτσι μαμα;
Τα δάκρυα της Μαρίας έπεσαν στο έδαφος.
<< Σύντομα θα είναι κον...
<< Αν δεν γυρίσει δεν θα το αντέξω.
<< Όχι μη το σκέφτεσαι αυτό ,θα την φέρουμε πίσω.
<< Την έχασα. Εγώ την έχασα.
Άφησε την κουβέρτα να πέσει πάνω από τα πόδια του , κάνοντας ένα βήμα μπροστά από την μητέρα του.
<< Ο άντρας έχει την ευθύνη για την γυναίκα του.
<< Ξέρω πως έκανες τα πάντα.
<< Τα πάντα δεν την κράτησαν κοντά μου.
Πρωτού η Μαρία καταφέρει να μιλήσει,ένιωσε τον γιο της να γέρνει μπροστά, τραβώντας την μέσα από την αγκαλιά του.
<< Της έκανα πρόταση γάμου. Δεν θα χρειαζόταν να ντρέπεσαι για εμένα.. δεν θα την άγγιζα ποτέ εάν δεν την αγαπούσα τόσο. Απλώς δεν τόλμησα να της το πω.
<< Γιε μου; Σε ολόκληρο το κόσμο ,σε ολόκληρη την πλάση. εγώ δεν αγαπάω τίποτα περισσότερο από εσένα ,πρωτού διαπράξεις κάποια τρέλα να θυμάσαι ,πως ότι πάθεις εσύ θα πάθω και εγώ.
Τα χέρια του άγγιξαν τα μάγουλα της.
<< Απο ολόκληρο τον κόσμο και ολόκληρη την πλάση,δύο γυναίκες αγάπησα στην ζωή μου ,η πρώτη ήσουν εσύ που μου έδωσες ζωή και η επόμενη η μοναδική γυναίκα που αγάπησα και έδωσα τον εαυτό μου. Δεν έκανα τίποτε το κακό επάνω της , αγάπη ήθελα να της δώσω , γι'αυτό την έφερα εδώ. Και να είσαι σίγουρη αγάπη της έδωσα. Τον πόνο δεν τον είδε από εμένα.
<< Είμαι περήφανη για εσένα , ελπίζω να το γνωρίζεις.
<< Πονάει η καρδιά μου μαμά.
Αρπάζοντας της το χέρι το τοποθέτησε επάνω από το σημείο της καρδιάς του , κλείνοντας σφιχτά τα μάτια του.
<< Θα σταματήσει και θα πεθάνω.
<≤ Τζέιμς Μου...
<< Το νιώθω ότι θα σταματήσει,νιώθω πως πεθαίνω.
<< Το ίδιο νιώθω και εγώ ,διότι είμαι γυναίκα ,με πόνεσε πολύ ένας άντρας, Και φοβάμαι ότι εσύ για εκείνην,η Ασία είναι όλα όσα ήθελα κάποτε να είμαι εγώ. Εάν μπορούσα να της δώσω την καρδιά μου,τώρα θα ήταν εκείνη εδώ όχι εγώ..
Δεν πρόλαβε να σφίξει την μητέρα του , διότι η πόρτα χτύπησε και ο σεβαλιέρ πέρασε μανιωδώς μέσα στο δωμάτιο, κρατώντας έναν μαύρο φάκελο.
<< Κύριε; Έχουμε νέα.
Τινάζοντας το κορμί του από την ταραχή,άρπαξε με δύναμη τον φάκελο ,σχεδόν σκίζοντας τον ,και ύστερα τον άνοιξε.Τα μάτια του εγδυσαν αγωνιωδώς τις λεξεις, κι ύστερα απλώς πάγωσαν.
" θέλεις πραγματικά να την δεις ξανά;
Παίξε μαζί μου Τζέιμς.
Είναι τόσο απλο.
Υπάρχει κάπου εκεί έξω ένα μέρος στο οποίο ο θεός του μου μοιάζει,πήγαινε εκεί και ζήτα τον άντρα με το ένα μάτι.<≤ ΑΝΆΘΕΜΑ ΣΕ ΑΝ ΤΗΣ ΚΆΝΕΙΣ ΚΑΚΟ ΘΑ ΣΟΥ ΚΌΨΩ ΤΟΝ ΛΑΙΜΌ.ΑΑΑΑΑΑΑ
ούρλιαζε και σπαραζε σε λυγμούς.
Δεν γνώριζε αν θύμιζε άντρα με τούτη την συμπεριφορά, ή κάποιο νεαρό αφελές παιδί.
Πάντως ο Τζέιμς πονούσε και ήταν το μοναδικό που μπορούσε να νιώσει για τώρα.
<< Κύριε μου; Πως θα βρουμε εκείνον τον άντρα;
<< Τον καταραμένο θα τον ρίξω στα άδυτα της κολάσεως.
<< Γιε μου; Ο καθένας εδώ θα μπορούσε να ήταν μονόφθαλμος.
Σφίγγοντας της γροθιές του ,έκλεισε σφιχτά τα μάτια και κάθισε διαλυμένος στην πολυθρόνα του προσπαθώντας να σκεφτεί.
<< Μονόφθαλμος ναι ,όμως πόσοι θεοί ονομάζονταν πανούργοι;
Ο Χοακίμ σεβαλιέρ στένεψε τα μάτια , εισχωρώντας στο μυαλό του Τζέιμς.
<< Ωωω μα τους θεούς .
<≤ ακριβώς σεβαλιέρ,ο λοκι..
Τινάζοντας το κορμί του από την πολυθρόνα, κοίταξε την μητέρα του στα μάτια, πιάνοντας της τρυφερά το χέρι.
<< Πρέπει να πάω ως την Σκανδιναβία,δεν μπορώ όμως να ρισκάρω να σε αφήσω εδώ μόνη.. θα έρθεις μαζί μου.
<< εάν το κάνω αυτό η σκέψη σου θα είναι και σε εμένα.
<< εάν δεν το κάνεις αυτό θα είναι σίγουρα και σε εσένα.
<< Πολύ καλά τότε, καιρός να κάνω κι εγώ ένα ταξίδι,και αν αυτό πραγματικά βοηθήσει το κορίτσι μας , τότε είναι τιμή μου.
Τα μάτια του Τζέιμς αμέσως στράφηκαν σε αυτά του Χοακίμ.
<< Θέλω άντρες,και θέλω πλοίο,έχεις δύο ώρες σεβαλιέρ, ύστερα φεύγουμε.
<< Όπως διαταξεται άρχοντα μου.
Παρατηρώντας τον Χοακίμ να αποχωρεί, έτρεξε ως το κρυφό του ντουλάπι,και έπιασε από μέσα του ένα περίτεχνο μαύρο μαχαίρι,το οποίο και έκρυψε στην μακριά του μπότα.
<< Αν χρειαστεί να φτάσω στην άλλη άκρη της γης για εκείνη,να είσαι σίγουρη μητέρα,πως θα το κάνω.
<< Τότε επιτρεψε μου να σε ακολουθήσω παιδί μου.
Πλησιάζοντας τον έσκυψε μπροστά απ' το κορμί του και τράβηξε το μαχαίρι που προηγουμένως εκείνος έβαλε στην μπότα του , κρύβοντας το κάτω από το μανίκι του φορέματος της.
<< Τώρα πολύ καλύτερα.
<< γνωρίζεις ότι θα σε κλείσω στην καμπίνα έτσι;
<< πως είπες αναγωγε; Είμαι ικανή να το χρησιμοποιήσω αυτό το μαραφετι,και να είσαι σίγουρος είμαι αρκετά επικίνδυνη.
Της έριξε ένα λοξό βλέμμα και ύστερα της άρπαξε το μαχαίρι από το μανίκι, τοποθετώντας το ξανά στην μπότα του.
<< Στην καμπίνα είπα.