{τα νεα}

1.2K 77 2
                                    

Βρέθηκε ξαφνιασμένη μπροστά από την μαία του πλοίου,να την παρατηρεί με περιέργεια.
<< Τζέιμς μου; Γιατί είμαστε εδώ;δεν νιώθω άρρωστη.
<< Το γνωρίζω αγαπημένη μου μην ανησυχείς..έλα ξάπλωσε εδώ ,μη φοβάσαι θα σε κρατάω εγώ.
<< Ώστε η όμορφη βασίλισσα μας έχει κάποια συμπτώματα.
<< Σας παρακαλώ να είστε προσεκτική μη πονέσει.

Την βοήθησε να ξαπλώσει,και της κράτησε σφιχτά το χέρι , παρατηρώντας την μαία να της ανεβάζει το φόρεμα .
Τι όμορφα που φαίνονταν τα πόδια της !!!
Προσπάθησε αρκετά να διώξει την εικόνα τους γύρω του,και επικεντρώθηκε στο τι γινόταν τώρα.
<< Ωω θεέ μου ,μα πόσους μήνες είστε έγκυος; Δεν είχατε ναυτίες;
Τα μάτια του ανοιξαν διάπλατα ακριβώς και τα δικά της που στράφηκαν για να τον κοιτάξουν.
<< Πως είπατε;
<< Είστε έγγυος,θα γίνεται μητέρα.

Τα χείλη του Τζέιμς άνοιξαν διάπλατα,με τα δάκρυα του να κυλάνε  απότομα.
<< Είναι έγγυος; Θα γίνω πατέρας;
<< Είναι αρκετών μηνών έγκυος βασιλιά μου , γι'αυτό αρχισε να πρήζεται.
Σοκαρισμένη η Ασία πάτησε και πάλι στο έδαφος κοιτώντας τον Τζέιμς μέσα στα μάτια.
<< Είμαι έγγυος; Στο παιδί μας;
Δεν πρόλαβε να πει τίποτε άλλο ,την άρπαξε μέσα από την αγκαλιά του,και την σήκωσε στον αέρα , κάνοντας την ευτυχισμένες στροφές,όμως αυτό είχε κακό αποτέλεσμα,καθώς της ανέβηκαν όλα επάνω ,και προσπάθησε να ελευθερωθεί,έτοιμη να τα βγάλει στο έδαφος . Όμως από μικρή έκανε δύσκολα εμετους, γι'αυτό και δεν είχε καταλάβει ότι ήταν....θεέ μου έγκυος.
<< είσαι καλά αγάπη μου; Μήπως σε πόνεσα;
<< Όχι όχι είμαι καλά ..
Παραμερίζοντας με τα χέρια του τα μαλλιά της ,την φίλησε με λατρεία στο μέτωπο , σφίγγοντας την στην αγκαλιά του.
<< Δεν το πιστεύω,θα γίνουμε γονείς,θεέ μου τι ευτυχία.

{......}

Η Μαρία και ο Χοακίμ καθοντουσαν κάτω από την κατασκευή που είχε στηθεί για ισιο,όταν ο Τζέιμς ανέβηκε στο επάνω πάτωμα, φωνάζοντας με χαρά .
<< ΘΑ ΓΊΝΩ ΠΑΤΈΡΑΣ!! Η ΓΥΝΑΊΚΑ ΜΟΥ ΕΊΝΑΙ ΈΓΚΥΟΣ.
σοκαρισμένη η Μαρία πετάχτηκε απ' την θέση της παρέα με τον Χοακίμ, πλησιάζοντας τον.
<< Γιε μου; Τι είπες;
Την τράβηξε απότομα στην αγκαλιά του ,και την κράτησε σφιχτά εκεί.
<< Θα γίνεις γιαγιά .
Τα δάκρυα της Μαρίας κύλησαν ανεξέλεγκτα στο πρόσωπο της ,καθώς κοιτούσε τον γιο της..
Πόσο μεγάλη ήταν η χαρά να μπορείς να δεις τα παιδιά του παιδιού σου;
Τον έσφιξε μέσα στην αγκαλιά της κλαίγοντας γοερα από χαρά,όταν είδε την Ασία να τους πλησιάζει.
Τότε έτρεξε ως εκεί και την έκλεισε μεσα από την αγκαλιά της , φιλώντας της τρυφερά το μέτωπο.
<< Παιδί μου!! Καλό μου κορίτσι, έκανες τον γιο μου πατερα.

{Η Ερωμενη Του Βασιλιά} The Mistress Of The KingWhere stories live. Discover now