Σύγκρουση προ των πυλών

2.5K 308 18
                                    


"Γιατί άργησες;" ρώτησε ο Κάσιεν περίεργα βλέποντας την να μπαίνει στη θέση του συνοδηγού.

"Έδωσα μια τελευταία οδηγία μαζί με τον Γκρέγκορ στην Καρολάιν. Δεν πρέπει να αποτύχουμε σε αυτό και όλα πρέπει να είναι καλά μετρημένα..." απάντησε με σοβαρό ύφος και γύρισε προς τα πίσω.

"Τζον ;"

"Τι είναι;" της είπε βάζοντας το κινητό στη τσέπη.

"Θέλω τα μάτια σου εκατόν τέσσερα εκεί έξω ..." του τόνισε

"Νομίζω δεν χρειάζεται να το λες" απάντησε σφιγγοντας το σαγόνι του

"Ωρα άφιξης Κας;"

"Σε τριάντα πέντε λεπτά. Ελπίζω να μη σκοτωθούμε με την Καρολάιν..."

"Μην ανησυχείς..." απάντησε γεμάτη απάθεια και έπειτα έστρεψε το βλέμμα της στο Λαντον.

"Έτοιμος γιατρέ;"

"Πάντοτε Καταλινα. Αν και ελπίζω να μην χρειαστώ με αυτή την ειδικότητα"

"Κι εγώ το ελπίζω να πω την αλήθεια αλλά όλα μέσα στη ζωή είναι. Δεν υπόσχομαι να μείνω φρόνιμη" απάντησε κλείνοντάς του το μάτι και γύρισε μπροστά. Η διαδρομή ήταν μέσα από το δάσος αλλά μόλις έφτασαν, ο Γκρέγκορ είχε ήδη κλείσει δυο σκληροτράχηλα τζιπ τα οποία και τους περίμεναν στην αποβάθρα. Είχε αποδειχτεί εξαιρετικός στη δουλειά του και οι πρωτοβουλίες που έπαιρνε έξυπνες.

Μόλις έφτασαν, η Καταλινα κατέβηκε πρώτη. Κοίταξε γύρω της το μέρος , άναψε το φακό της και έκανε νόημα στους υπόλοιπους να ανοίξουν την ενδοεπικοινωνία.

"Καρολάιν; Μας ακούς;"

"Ναι Καταλινα. Όλα έτοιμα εδώ. Έχω τα σχέδια πάνω στο τραπέζι και τους υπολογιστές που μου άφησε ο Γκρέγκορ στη θέση τους"

"Ωραία. Θυμάσαι τη διαδρομή έτσι;"

"Τώρα παίζουμε; Φυσικά! Όταν είστε έτοιμοι, πείτε μου"

Η Καταλινα κοίταξε τους άντρες μπροστά της.

"Βάλτε όλοι τα γυαλιά νυχτερινής οράσεως. Κλείστε τα κινητά σας , και από δω και μπρος τα μάτια και τα αυτιά μας είναι η Καρολάιν. Λαντον ,Τζόναθαν και Γκρέγκορ, εσείς ξέρετε τι θα κάνετε. Οι υπόλοιποι ακολουθήστε με! Ο Ίαν θα φτάσει σε περίπου μισή ώρα! Πρέπει να μπούμε και να βγούμε αμέσως στο μεσοδιάστημα!"

Ο Τζόναθαν μάζεψε τα τηλέφωνα όλων και με βάση όσα είπε η Καταλινα , η ομάδα ήταν έτοιμη σε λιγότερο από ένα λεπτό.

Mind Games 2 :Her Turn Where stories live. Discover now