Μόσχα

2.8K 330 16
                                    

Το αεροπλάνο άρχισε να κάνει ύψος και τα πρώτα χιόνια έκαναν την εμφάνισή τους από το παράθυρο. Η Καταλινα αναρωτήθηκε πόση πολύ διαφορά μπορεί να έχουν οι χώρες ανεξαρτήτως εποχής ανάλογα με το κλίμα τους μα δεν κούρασε και πολύ το μυαλό της. Η ατμόσφαιρα στο αεροπλάνο εξάλλου ήταν πιο ψυχρή κι από την Ανταρκτική.

"Είστε έτοιμοι; Ήρθαμε για ένα και μόνο πρόσωπο , μόλις κλείσω την επαφή..."

"Θα βρεθείς με το Τζόναθαν στο ξενοδοχείο να το γιορτάσεις!" Σχολίασε πικρόχολα ο Κάσιεν κι εκείνη του πέταξε ένα μαχαίρι στο κάθισμα.

"Συνεχίζεις βλέπω..." του επισήμανε

"Μπορούμε να χαλαρώσουμε λίγο; Με τις ζήλιες σας δεν θα καταφέρουμε να προσγειωθουμε! Μήπως να βγάλει και ο άλλος το όπλο και να αρχίσει να ρίχνει να τελειώνουμε;" επενέβη ο Λουκ βγάζοντας ένα βαθύ αναστεναγμό και επέστρεψε στα χαρτιά του.

Η Καταλινα γύρισε τη πλάτη από την άλλη και ο Κάσιεν την μιμήθηκε.

"Τη γαμησαμε αν δε τα βρουν ..."είπε χαμηλόφωνα ο Λουκ στο Λαντον.

"Ότι και να κάνουμε τη γαμησαμε ... Θυμάσαι την Εστελα ;"

"Εννοείται πως θυμάμαι αυτή τη ψωνισμενη!" Αποκρίθηκε ο Λουκ "Γιατί την αναφέρεις;"

"Κοίτα αυτό..." Ο Λαντον έτεινε το κινητό προς το Λουκ ο οποίος κοίταζε συγκλονισμένος...

"Γι αυτό δεν έχεις πει λέξη σε όλο το ταξίδι; Αδύνατον!" Αποκρίθηκε ο Λουκ βλέποντας ένα μήνυμα της στο κινητό του Λαντον και μια φωτογραφία από το δωμάτιο του στην έπαυλη.

"Σκάσε ρε ! Θες να σε ακούσει και να καθαρίσει ακόμα και τον πιλότο; απορώ τι σκατα σκέφτεται ο άλλος ο ηλίθιος! Πρέπει να μιλήσω γρήγορα στο Κάσιεν..."

"Και να του πεις τι;" πετάχτηκε η Καταλινα και γυρίζοντας την είδαν να έχει βγάλει τη ζώνη και να στέκεται από πάνω τους.

"Τίποτα! Κάτι αντρικές υποθέσεις!" Δικαιολογήθηκε ο Λουκ μα εκείνη απλώνοντας το χέρι προσπάθησε να πάρει το κινητό από τα χέρια του.

"Δώσ'το μου Λουκ!"

"Όχι!"

"Τι κρύβετε εκει; " είπε αυτή τη φορά κοιτάζοντας το Λαντον. Ο Κάσιεν ακούγοντας τις φωνές τους πλησίασε.

"Είστε με τα καλά σας ; καθίστε και δέστε τις ζώνες σας!" Τους μαλωσε

"Είμαστε ομάδα...Τι διάολο μας κρύβετε;" τους είπε κι  εκείνος εχθρικά

Mind Games 2 :Her Turn Where stories live. Discover now