Μένω και επιλέγω

2.5K 294 21
                                    

Η Καταλινα σήκωσε τα δάχτυλα της προς τη κάνη του όπλου και του χαμογέλασε.

"Δεν εκανα τίποτα. Δεν πρόλαβα να κάνω και δε θα σου  κρύψω πως θα έκανα αν δε προέκυπτε αυτό..." είπε και σηκώνοντας το μαύρο της μπλουζάκι ο Κάσιεν άλλαξε χίλια χρώματα.

"ΑΙΜΟΡΡΑΓΕΙΣ ΑΝΑΘΕΜΑ ΣΕ!!" Φώναξε  πετώντας το όπλο του κάτω και έσκυψε  μπροστά της.

"Έπρεπε να δεις τη Βανέσα!" Απάντησε εκείνη περήφανα μα δεν της έδωσε σημασία. Ο Κάσιεν ζήτησε τα ιατρικά εργαλεία από την Καρολάιν και εκείνη τα έφερε αμέσως. "Δεν είναι ανάγκη... Πάμε απλά να φύγουμε..."

"Οχι. Πρώτα θα δω τη πληγή, και μετά θέλω εξηγήσεις..." επέμενε και αφού την έβαλε να καθίσει στο καπό του τζιπ,  ξεκίνησε να τις αλλάζει γάζες. Η Καταλινα του εξήγησε πως ο Λαντον της είπε ότι τόσο τα δίδυμα όσο και ο Τζόναθαν , ήταν εξ αρχής στο κόλπο του Ίαν. Τους έβαλε να πάνε με το μέρος της έτσι ώστε αν κάτι στραβωνε, να είχε δεύτερες και τρίτες επιλογές. Του εξέφρασε χωρίς φόβο τη λύπη της για την εξέλιξη των πραγμάτων αλλά δεν είχε επιλογή. Αργά ή γρήγορα , είχαν εντολές από τον Ίαν να την αποδυναμωσουν για να τη σκοτώσει. Ο Κάσιεν δεν είπε λέξη. Τελειώνοντας τη περιποίηση της πληγής, ο Γκρέγκορ τους πρότεινε ένα σπίτι που βρήκε στον Υπολογιστή.  Ήταν στην άλλη άκρη της πόλης αλλά με μια καλή ανασυγκρότηση οι τέσσερις τους πλέον , θα μπορούσαν να χτυπάνε τον Ίαν. Η Καταλινα δεν παρέλειψε τίποτα από όσα έγιναν στην έπαυλη και είπε στον Κάσιεν όλη την αλήθεια κατά τη διαδρομή. Εκείνος όμως, παρέμενε σιωπηλός και χαμένος σε σκέψεις.

Η επιλογή ήταν μια. Να περάσουν τη νύχτα σε κάποιο μοτελ και με το πρώτο φως της μέρας να κλείσουν το σπίτι. Έπειτα θα έμεναν λίγους μήνες στην αφάνεια και θα ξεκινούσαν ενώ παράλληλα ο Γκρέγκορ θα προσπαθούσε να σπάσει το σύστημα του Κρίστιαν και του Γκάμπριελ και να εισχωρήσει στον ιστό τους μαθαίνοντας πληροφορίες. Δύσκολο, αλλά όχι ακατόρθωτο... λεφτά υπήρχαν, όπως υπήρχε και θέληση...

Έξι μήνες αργότερα...

"Καρολάιν! Κλείσε επιτέλους αυτό το πράγμα!" Τσιριξε ο Κάσιεν εκνευρισμένος κι εκείνη σηκώθηκε από το καναπέ και το πλησίασε.

"Όλο γκρινιάζεις! Τι πρόβλημα έχεις; Η προπόνηση τελείωσε,  το βράδυ έχουμε επιτέλους τη πρώτη αποστολή μας κατά του Ίαν και θέλω να χαλαρώσω!"

"Με αυτές τις βλακείες θα χαλαρώσεις; Είσαι και δολοφόνος τρομάρα σου !"

"Και επειδή; Δεν παύω να ειμαι και γυναίκα και σε πληροφορώ πως οι ρομαντικές ταινίες με ηρεμούν. Είναι ωραίο να βλέπεις κάτι που οι άλλοι ονομάζουν ρομάντζο σαν ταινία φαντασίας Κας !"

Mind Games 2 :Her Turn Where stories live. Discover now