Τραπουλόχαρτα

2.6K 317 39
                                    

Έδωσε μια μπουνιά στο τοίχο έξαλλος. Όλα πήγαν κατά διαόλου. Η Καταλινα ήταν άσχημα πληγωμένη και ο Λαντον αποδείχθηκε ένα ακόμα πιόνι.  Ξέροντας ότι πλεον δεν ήταν ο μόνος μέσα σε αυτο το άρρωστο παιχνίδι, είχε τρελαθεί. Τόσο με τον εαυτό του όσο και με τον ίδιο τον Ίαν. Ήθελε να κάνει μόνο μια κλήση αλλά έπειτα απ τις αποκαλύψεις που τους είπε ο Γκρέγκορ για το τρόπο που έμαθε για τον Λαντον φοβόταν. Από την άλλη, ήθελε τόσο να πάρει τον Ίαν και να του ζητήσει εξηγήσεις. Είχε κι άλλους στο κόλπο; αναρωτιόταν συνεχώς...

Άλλαξε ρούχα και αποφασισμένος να μιλήσει με τον Ίαν , σκέφτηκε να βγει απ το καινούριο σπίτι και να πάει στο κέντρο της πόλης. Να βρει κάποιο τηλέφωνο και να τον καλέσει από εκεί....

****

Ξάπλωνε στον αγαπημένο του μωβ καναπέ όταν άκουσε θόρυβο από κάτω.

"Ο Ράιαν ειμαι !" Έσπευσε να τον ενημερώσει εκείνος και ανέβηκε . "Ξέρω πως δεν θέλεις να ερχόμαστε εδώ πάνω αλλά ήθελα να μιλήσουμε"

"Σε ακούω"

"Μόλις έφυγα από το δωμάτιο του Κρίστιαν. Οι επικοινωνίες όπως ξέρεις έχουν παγώσει και ήθελα να μάθω τι διάολο συνέβη εκεί πέρα! Μας είπες πως η αποστολή θα αλλάξει και στη τελική πέσαμε πάνω τους. Άρα το ήξερες... Δε θέλω ψέματα Ίαν. Είμαστε μια καταραμένη ομάδα χρόνια τώρα! Πώς μπόρεσες να μου κρύψεις πως είχες άτομο στην ομάδα της ;"

"Έπρεπε Ράιαν. Δεν ήθελα να ακουστεί κάτι παραέξω..."

"Και τώρα; Έχεις ιδέα τι μπορεί να του κάνουν; Και ποιος είναι; Θεωρώ πως η Καταλινα αν συνέλθει θα τρελαθεί!"

"Ποιος είναι; Ωραία ερώτηση.... " του απάντησε αινιγματικά "Μα για να σε ικανοποιήσω, είναι ο Λαντον!"

"Θες να με τρελάνεις; τι σκατα έχεις οργανωσει Ίαν;;;"

"Θα δεις φίλε μου... Θα δεις..."

"Κόψε τις βλακείες! Αν πεθάνει η Καταλινα, θέλω πολύ να δω την μούρη σου !" Του απάντησε εκνευρισμένος.

"Μα αυτό δεν ήταν το ζητούμενο;"

"Δεν ξέρω Ίαν. Ήταν; Εσύ θα μου πεις! Ελπιζω η απόφαση να ρισκαρεις τη ζωή του Λαντον να άξιζε το σκοπό της... " Ο Ράιαν κατέβηκε και έφυγε απ το δωμάτιο έξαλλος.

Μια μέρα αργότερα...

Πάρκαρε το αυτοκίνητο και ξεκίνησε να περπατάει προς την αντίθετη κατεύθυνση. Μόλις απομακρύνθηκε αρκετά, και αφού την προηγούμενη μέρα δεν κατάφερε να φύγει από το σπίτι , άρχισε να ψάχνει για κάποιο τηλεφωνικό θάλαμο βρίζοντας.

Mind Games 2 :Her Turn Where stories live. Discover now