Λέγοντας αντίο...

2.7K 323 42
                                    

Η βαρβαρότητα των ανθρώπων, ξεπερνάει τους δεσμούς του αίματος και με το αίμα, πνίγει στην άβυσσο της την αγνότητα και γεννάει την ανηθικότητα.

Σήκωσε στο ύψος του προσώπου το όπλο, το δωμάτιο δεν είχε καμία σχέση με το υπόλοιπο εργοστάσιο. Ήταν υγρό και σκοτεινό,  η έντονη  μυρωδιά του φρέσκου αίματος εισχωρησε στα ρουθούνια του και βγάζοντας ένα μικρό φακό από τη τσέπη τον άναψε .

Οι λέξεις κόλλησαν στο  ουρανίσκο ενώ η καρδιά άρχισε να πάλλεται μέσα στο στήθος. Ήταν ακριβώς σαν όλα εκείνα τα παιδικά που πάντοτε κορόιδευε. Σαν να ήταν έτοιμος να πέσει σε μια παγίδα.

Φώτισε τριγύρω και μόλις βεβαιώθηκε πως η Καρολάιν δεν ήταν κάπου κρυμμένη, έβαλε το όπλο στη θήκη, άφησε κάτω το φακό  και έτρεξε κοντά της.

"Καταλινα; Έλα μάτια μου... Μίλησε μου , πες κάτι..." ψέλλισε λυπημένος σηκώνοντας το κορμί της από το κάτω  μα εκείνη, είχε τα βλέφαρα σφαλιστα. Τόσο τα χέρια όσο και τα πόδια της , ήταν σε άσχημη κατάσταση και έμοιαζαν νεκρά...

Την πήρε αγκαλιά, την έβγαλε στο φως και την ξάπλωσε. Το ποδοβολητο των υπολοίπων δεν άργησε να φτάσει στα αφτιά του και πριν σηκώσει το βλέμμα ένιωσε ένα τράβηγμα. Είδε τον Ίαν να πέφτει στα γόνατα ενώ αμέσως μετά, σε ολόκληρο το κατεστραμμένο πολεοδομικό οίκημα, αντήχησε μια μακάβρια κραυγή.

"Καλώς ήρθε στο Mind Games ..." ακούστηκε ξαφνικά η φωνή της Καρολάιν και σαν τους τρελούς κοιτούσαν γύρω τους.
"Όπως είδατε, η μάλλον όπως καλύτερα , δεν είδατε, κατάφερα επιτέλους να σας μαζέψω όλους σε ένα μέρος..."

Βλέμματα χαμένα, έχοντας μόνο την οργή για οδηγό, έψαχναν απαντήσεις ανάμεσα τους, μα δεν είχαν.

"Μας έπαιξε η πουτανα! Ένα μάτσο ηλίθιοι είμαστε!" Είπε θυμωμένα ο Λιαμ βγάζοντας το όπλο. Στόχευσε ψηλά και βλέποντας ένα ηχείο το πυροβόλησε.

"Τς τς τς... Άσχημη κίνηση Λιαμ... Βλέπεις κρατάω κι εγώ άσσους. Και μάλιστα πολλούς. Μέσα στο σώμα της κατρακυλάει ένα υγρό. Έχετε στη διάθεσή σας , μισή ώρα να το βρείτε στα χαλάσματα πριν πεθάνει. Βέβαια ένα παιχνίδι είναι παιχνίδι και θα παίξω τίμια... Θέλω ο Ίαν, να τηλεφωνήσει στον Κρίστιαν. Εκείνος είναι ικανός για το σκοπό μου... Για κάθε τίτλο λοιπόν που θα μεταβιβάζει στο όνομα μου, θα σας δίνω και μια βοήθεια..."

Mind Games 2 :Her Turn Where stories live. Discover now