Καρολάιν Περεζ

2.5K 318 18
                                    


Ανάσες κοφτές...
Βλέμματα πνιγμένα στο θάνατο...
Χέρια σταθερά και παγωμένα...

Η κάνη απ το όπλο  , ήταν όμορφα καρφωμένη πάνω στο κούτελο της αλλά η Καταλινα, δεν έδειχνε ίχνος φόβου. Σαν προέκταση των δακτύλων της , τα μαχαίρια της , ήταν κι εκείνα στα κατάλληλα σημεία της αντιπάλου της. Ένα στο στήθος, να πιέζει ελαφρά  κάνοντας τη κόκκινη σταγόνα να τρέχει, και το άλλο στη κοιλιά, έτοιμο να δώσει το θανατηφόρο χτύπημα.

"Για το Θεό! Κατεβάστε τα όπλα!" Τσιριξε ο Τζόναθαν αλλά καμία από τις δύο δεν άκουγε. "ΚΑΡΟΛΑΙΝ!"

"Δεν έκανα τίποτα εγώ! Εκείνη επιτέθηκε!" Κατηγόρησε τη Καταλινα η οποία έστεκε σε απόσταση αναπνοής από εκείνη κοιτάζοντας την με βλέμμα που έσταζε θάνατο.

"Ραμίρεζ!" εκρωξε μα κάνοντας να τη πλησιάσει ο Κάσιεν τον σταμάτησε. Ο Τζόναθαν του έριξε μια άγρια ματιά αλλά ξέροντας πως εκείνος ήταν η μόνη ελπίδα να σταματήσει τον άφησε.

"Μωρό μου κατέβασε τα όπλα σου... Δεν είσαι αρμόδια γι αυτό και το ξέρεις..." της ψιθύρισε αγγίζοντας προσεκτικά τα μπράτσα της και η Καταλινα άρχισε να βαριανασαινει...

Μισή ώρα πριν...
Βραζιλία , Ριο Ντε Τζανέιρο

"Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να τραβηχτουμε μέχρι την άλλη άκρη της πόλης Τζόναθαν. Αφού πιστεύεις ότι είναι τόσο ικανή δεν μπορούσε έρθει να μας βρει ;" γκρίνιαξε η Καταλινα "και δεν κατάλαβα δηλαδή, τι σόι  παρατσούκλι  είναι το 'Μπούλετ' ; Όνομα δεν έχει σαν κανονικός άνθρωπος; Ποιος θα κατονομαζε τον εαυτό του σαν σφαίρα;" συνέχισε σε επιθετικό τόνο.

"Εγώ συμφωνώ" τοποθετήθηκε ο Λιαμ σκεπτικός.

"Όλοι νομίζω..." επενέβη και ο Λαντον και ο Τζόναθαν αναστέναξε.

"Έχει χρόνια να χρησιμοποιήσει το πραγματικό της όνομα. Πάμε και θα δεις ! Σταμάτα τη γκρίνια!"

Μπήκαν στα δύο τζιπ και ξεκίνησαν. 

Η Καταλινα επέλεξε να στείλει τον Γκρέγκορ και τα δίδυμα μαζί με τον Τζόναθαν ενώ εκείνη ακολουθούσε από πίσω με τον Κάσιεν και το Λαντον.

"Καταλινα δεν μου αρέσει όλο αυτό. Δεν τον εμπιστεύομαι!" Είπε για πολλοστή φορά ο Κάσιεν

"Είναι η ευκαιρία του , Κας. Αν δε θέλει να αφήσει τα κόκαλα του στη Βραζιλία, καλά θα κάνει να είναι σωστός γι αυτή τη γυναίκα"

"Η αλήθεια είναι πως και μένα δε μου γεμίζει το μάτι ο τύπος!" Τοποθετήθηκε για πρώτη φορά ο Λαντον στο θέμα.

Mind Games 2 :Her Turn Where stories live. Discover now