Αναδιοργάνωση

2.6K 311 30
                                    


"Πάτα την λοιπόν! Τι περιμένεις; Δεν έμεινε και τίποτα για μένα εκεί έξω ..." τα μάτια του χρυσαφισαν από το συνονθύλευμα δακρύων ενώ το υπέροχο χρώμα τους είχε αντικατασταθεί από ένα πιο θαμπό. Έλεγε αλήθεια... Δεν είχε μείνει και τίποτα για να πάρει δύναμη. Η αδερφή του αποδείχθηκε μια γυναίκα αδίστακτη, πονηρή και ικανή για όλα. Ο κολλητός του που δεν ήταν τίποτα παραπάνω αρχικά από έναν στόχο τα είχε μάθει όλα, σκότωσε έναν αθώο άνθρωπο από πείσμα και ζήλεια, ενώ η μοναδική γυναίκα που κατάφερε να προκαλέσει σπασμούς στη καρδιά του, είχε χαρίσει τη δική της σε άλλον. 

Ο Λιαμ προχώρησε από το πλάι και πιάνοντας το χέρι του Ίαν, το κατέβασε απαλά προς τα κάτω. Του πήρε το όπλο, το έβαλε στη τσέπη και έπειτα τον χτύπησε μια φορά στη πλάτη.

"Ότι σκατα κι αν έγινε, κάποτε έσωσε το τομάρι σου κι εσύ το δικό του. Ευθύνες έχουμε όλοι. Ελάτε μέσα για να δούμε τι θα κάνουμε..."
Η σοβαρή φωνή που σπάνια εισέπρατταν από τον Λιαμ λόγο της ανωριμότητας του χαρακτήρα του,  ήχησε σαν καμπανάκι στα αφτιά τους.

Οι δύο άντρες αλληλοκοιταχθηκαν και ο Κάσιεν προχώρησε πρώτος έχοντας το κεφάλι του χαμηλά. Είχε χάσει και το ήξερε καλά. Άπαξ και κλονιστεί η εμπιστοσύνη, όλα αλλάζουν.

Άκουσε τον Ίαν από πίσω να δίνει εντολές για να ετοιμάσει ο Κρίστιαν όλους τους τίτλους ιδιοκτησίας της οικογένειας και σφιχτηκε ακόμα περισσότερο. Η ντροπή για τις πράξεις τις Καρολάιν, τον έπνιγαν μέχρι το λαιμό. Μπορεί να εισχωρησε στην ομάδα του Ίαν εξ αρχής με δόλο μα ήταν πάντοτε περήφανο άτι. Ήξερε πως το έκανε για τη τιμή της αδερφής του. Ήταν  αρχοντικός, μετρημένος και έξυπνος. Το ακριβώς αντίθετο από ότι ένιωθε για τον εαυτό του τη δεδομένη στιγμή.

"Μη χαλιέσαι ρε... Κάτι θα κάνουμε. Ο Ίαν θα έρθει στα συγκαλα του. Ξέρεις πόσο έντονα λειτουργεί για εκείνη..." αποκρίθηκε ο Λουκ πλησιάζοντας τον.

"Αυτό ειναι το θέμα... Πώς εγώ θα έπρεπε να ήμουν στη θεση του... Κι εγώ τι έκανα; Της έδωσα μια με το όπλο για να έχω όμηρο...Ωραίος μαλακας ..."

"Ότι έγινε έγινε. Όλοι κάναμε μαλακιες. Και εμείς την δώσαμε εξάλλου..."

"Όχι Λουκ ! Νομίζεις πως σας έστειλε εκεί για να την κατασκοπευετε; Ήθελε να σιγουρευτεί απλά για την ασφάλεια της ! Άνοιξε τα μάτια σου ! Με το μίσος για οδηγό, μόνο στην αγαπη φτάνεις!"Ο Κάσιεν σώπασε και αναστέναξε "ώραια... Τώρα ακούγομαι σαν κανένας ηλίθιος ρομαντικός..."

Mind Games 2 :Her Turn Where stories live. Discover now