"Cennete dokunuyormuş gibi hissettim..."
Aşağıya yazacağım not kısmını okuyun lütfen sizi seviyorum~
Oy ve yorum plz
Keyifli Okumalar ♡
Kahkahalarla araba süren Mert'e yandan bir bakış attım ve önüme döndüm. Kontrolden çıktığımızdan beri gülüyordu ve ben kafasına çantamın pahalı olmasını umursamadan geçirecektim.
Ama vazgeçmiştim sonuçta markası Channel'di ve zaten Mert'in topu topu bin nöronu vardı.
Onları da öldürmeye gerek yoktu.
En sonunda kahkahasını durduran Mert kafasını bana döndürdü ve konuşmaya başladı. "Kuzen bu kadar ileriye gideceğini düşünmemiştim ama hak etmedi değil." Söylediği şeyle sırıttım ve aklıma gelen anıyla gülmeye başladım.
Jungkook'u kontrole sokmayacağım dediğimde gerçekten ciddiydim sonuçta bunu hak etmiyordu. O çocuğunu sadece doğduktan sonra görebilirdi.
Ve hala karnımda olduğunu varsayarsak bence adildi ona göstermemem.
Ne yaptığımı gelirsek eğer, hastaneye geldiğimizde bilerek güvenliğe yakın olan yerden geçmiştim ve arabadayken Mert'in gizlice Junkook'un ceket cebine koyduğu cüzdanımı kaybetmiş gibi yaptım ve güvenlik görevlilerine söyledim, hem de bağırarak.
Yani bir İdol güvenlik görevlisi onu tanımadığı için hırsız konumuna düşmüştü. Ben de cüzdanımı ondan hemen aldım ve gülerek hastanenin içine girdim.
Tabiki içimden gülmüştüm.
O sırada Jungkook polis görevlilerine suçsuz olduğunu kanıtlamaya çalışırken ben çoktan kontrolümü yaptırmışıtım- oğlum sağlıklıydı- ve otomatikmen Kaya'yı da görememişti.
Çıktığımdaysa suçsuz olduğunu kanıtlamış ve sinirli bir yüz ifadesiyle bana bakan bir tavşan beklemiştim.
Vee tamda beklediğim gibiydi.
Hiç de pişman değildim.
Onca şeyden sonra, onca çabam, onca fedakarlıklarım, gururumu ayaklar altına almam ve sadece bir özür beklememe rağmen hiç bir şey yapmamıştı.
Sonra da yanıma gelip konuşmaya çalışmıştı ama nafileydi arabaya binip yüzüne kapıyı kapatmıştım.Şimdiyse arabadaydık ve eve gidiyordum.
"Ben ona bebeği göstereceğime dair bir laf söylememiştim kendi etti kendi buldu. Olan onca şeyden sonra ona çocuğu göstereceğimi düşünmüş olması zaten bir hataydı." dedim kendimden emin bir sesle. Kafasını salladı onaylarcasını ve tekrardan yola döndü.
Ondan sonra zaten eve gidene kadar başka bir şey konuşmamıştık.
•••
2 Gün Sonra...
"Mert söyleyeceğin kelime çok basit anyheonsea diyeceksin bunun neresini anlamadın acaba?" diye sinirle söylendim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gᴜ̈ʏᴀ İꜱ̧ᴋᴏʟɪᴋ✔✔
ФанфикTAMAMLANDI✔✔ 《𝕁𝕖𝕠𝕟 𝕁𝕦𝕟𝕘𝕜𝕠𝕠𝕜 》 "Aşkın temeli güvendir, eğer güven yoksa o aşk başımıza yıkılır ve biz o yıkığın altında eziliriz." Argo ve küfür içerir. (Eğer beğenirsen beni takip etmeyi unutma lütfen!♡) ••• #bangtanboys 1🥲💜 #bts 1🥲💜...