Sen sen
Oy ve yorum plz
Keyifli Okumalar ♡
Ayakkabılarımı sessizce açtığım kapının önüne koydum.
Şuan saat sabah 8'di. Ev halkı burada kaldığım süre boyunca hep 10 gibi uyanıyordu. Bu yüzden de sadece 2 saatim vardı.
O adamın yanına gitmeli neler olduğunu anlatmasını istemeliydim. Umarım uğraştırıp kaçmazdı. Hamile halimle koşamazdım ama neyse ki Ae Cha yanımda olucaktı.
Onunla burda 3 yıl önce bir gasp olayında tanışmıştık. Gasp edilen yaşlı bir adam, gasp eden de Ae Cha idi.
Çok fazla olmasada tekniklerini bildiğim dövüş ve savunma haraketleri ile Ae Cha'yı etkisiz hale getirmiş ve adamı da ikna edip polise şikayet ettirmeden yollamıştım.
Gasp etmesi affedilir bir şey gibi olmayabilirdi ama herkesin bir hikâyesi vardı. Ben ona yardım edip, dinlemeyi seçmiştim.
Hayatında ilk kez bunu yaptığını üvey babasının onu döverek tehdit ettiğini ve eve para getirmesini istediğini söylemişti. Yaklaşık bir saat omuzumda ağladıktan sonra polisle eve gitmiştik ve babası kapımızı ayyaş bir şekilde açmıştı.
Bu vicdansız adamı o an bir kaşık suda boğmak istesemde polislerle papaz olmak akıl kârı değildi, bu yüzden karakola gitmiş, Ae cha'daki darp izleri ve tuttuğum güvenilir, işinin ehli bir avukatla adamı içeri tıkmıştık.
Sonra Ae Cha ile arkadaş olmuş ona yeni hayatında bir çok yardımda bulunmuştum.
Telefonda bana borcun vardı dememin sebebi ise her seferinde bunu dile getirip karşılığında bir iyilik yapmak istediğini söylemesiydi.
Yani ben onun içinin rahat olması için borcunu öde demiştim, yoksa ömrü boyunca bunun derdine düşecekti.
Telefonuma gelen titreme ile Ae Cha'nın geldiğini anlamış, hamilelik getirisi ile üç saattir ayakkabı bağlama işlemimi hızlandırmaya çalışmıştım.
Bağlamam bitince kapıyı kapatmak için elimi uzattım-
"Nereye gidiyorsun bu saate sen?" Bir anda arkamdan gelen uykulu ses bütün hayallerimi alt üst etmişti. Yavaşça arkama döndüm ve bana gözleri yarı açık bakan Jeon Jungkook ile karşılaştım. "Şey..." ne diyeceğimi şaşırarak etrafa bakarken aklıma gelen şeyle devam ettim.
Allah'ım valla yalan söylemeyi sevmiyorum hatta bu olaylar bitsin tövbe bir daha yalanı ağzıma almayacağım.
"Doktorum sabah yürüyüşleri bebeğe iyi gelir ve doğum zamanı ağrıyı azaltır demişti. Ben de ev halkı uyanmadan Busan Sahiline gidip biraz dolaşmayı planlıyordum. Ama sanırım pek sessiz olamadım." Gözümü ondan kaçırırsam işkillenebilirdi bu yüzden göz kontağını kesmemeye çalışıyordum.
Bir süre baktıktan sonra kafasını salladı ve esnedi. "Tamam. Bekle beni 10 dakikaya hazırlanıp geliyorum. Hamile halimle araba sürüp, sabahın bir vakti tek dolaşma sahilde, ne olur ne olmaz."
"Bunu 4 aydır beni peşinde çöp yapan adam mı söylüyor? O zamanda hamileydim de ben."
O arkasını dönüp giderken söylediğim şey ile çivilenmiş ve yavaşça bana dönmüştü. Tam o sırada telefon uzunca titremeye başladı. Muhtemelen Ae Cha arıyordu. Ama şu an açamazdım, onun yanında olmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gᴜ̈ʏᴀ İꜱ̧ᴋᴏʟɪᴋ✔✔
FanfictionTAMAMLANDI✔✔ 《𝕁𝕖𝕠𝕟 𝕁𝕦𝕟𝕘𝕜𝕠𝕠𝕜 》 "Aşkın temeli güvendir, eğer güven yoksa o aşk başımıza yıkılır ve biz o yıkığın altında eziliriz." Argo ve küfür içerir. (Eğer beğenirsen beni takip etmeyi unutma lütfen!♡) ••• #bangtanboys 1🥲💜 #bts 1🥲💜...