'Gerçek'
Bence bölüm sonu sizi mutlu edecek. Hadi öptüm!
Oy ve yorum plz
Keyifli Okumalar ♡
Hâlâ açıklama beklercesine bakarken nihayet Jungkook konuşmaya başladı.
Gözleri sadece bendeydi.
"Karakol olayını zaten hepinize anlatmıştım. Polis arkadaşıma kesin bir cevabım olmadığı için dayının adını vermemiştim ama biz yoldayken güvenlikçi dayının adını da vermiş." Saçlarını karıştırıp derin bir nefes aldı.
"Sanırım ailesi yanına ulaştığı için polise güveni arttı bilmiyorum. Chin Sun Seul'e vardığımızda ve seninle aramayı sonlandırdığımızda beni aradı. Dayını araştırmış ve bir kaç şüpheli şeyle karşılaşmış, yer altı insanlarından olma ihtimali gibi şeylerle." Şokla gözlerimi büyüttüm.
Dayım mafya falan olamazdı ki? Ruhsatlı silahı ve siyah giyinen tonlarca adamı vardı ama kötü bir mafya adamı olamazdı.
Cümlene tekrar düşün bence Jess...resmen mafya bir adamı tanıttın.
Hayır...
"Ben de dayının bileğindeki dövmeyi bir haberde görmüştüm ama önceden bunu anımsayamadığım için pek umursamadım. Ama sonra Chin Sun bana bir kaç fotoğraf atınca aralarındaki sembolün dayının bileğindeki dövme ile aynı olduğu anladım ve bundan bahsetttim.Eve baskın yapmaları gerektiğini de ben söyledim."
Oturduğu yerden kalkıp benim oturudğum yere gelip diz çöktü. "Bilmiyorum belki dayının içeri alınması sebebi ben olduğum için benden nefret edeceksin Jess ri ama...dayın suçlu bir adam."
Gözlerimde artık yaşlar kalmadığı için sessizce kafamı salladım. Mert ise gözleri kıpkırmızı bir halde başını omzuma yaslamıştı.
Artık gerçekten ailesi yok olmuştu.
Annesi ölmüş, babası mafya ve hapse girmişti. Ama ben vardım ve onu asla yanlız bırakmayacaktım. Elimle Mert'in kumral ve karışık saçlarını yavaşça okşarken o başını iyice boynuma gömmüştü. Canı yanıyordu ve utanıyordu.
Ağlarken kimsenin onu görmesini istemiyordu çünkü.
"Sana bu yüzden kızgın değilim Jungkook. Dayım ne hak ettiyse onu buldu. Ama şirketinde kara para aklama varsa...Şirket artık Mert'in üstüne onun da başı yanmaz değil mi?" Aklıma bir anda düşen şeyle korkulu gözlerimi Jungkook'a çevirdim.
Gözlerini boynuma yaslanmış Mert'ten çekip bana döndü ve kafasını olumsuzca sallayıp yüzünü buruşturdu.
"Bu şirket olaylarında 1 haftalık süreçler oluyor. Daha tam sisteme giriş yapılmamıştır bile Mert'in şirketi aldığı. Zaten şirkete de baskın yapılacağı için bir sıkıntı yok, sistemler oraya mühür vurulacağı için durdurulur. Olası bir başka durumda Chin Sun ile konuşur halladeriz merak etme." Bakışları Mert'e döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gᴜ̈ʏᴀ İꜱ̧ᴋᴏʟɪᴋ✔✔
FanficTAMAMLANDI✔✔ 《𝕁𝕖𝕠𝕟 𝕁𝕦𝕟𝕘𝕜𝕠𝕠𝕜 》 "Aşkın temeli güvendir, eğer güven yoksa o aşk başımıza yıkılır ve biz o yıkığın altında eziliriz." Argo ve küfür içerir. (Eğer beğenirsen beni takip etmeyi unutma lütfen!♡) ••• #bangtanboys 1🥲💜 #bts 1🥲💜...