Seni Unutacağım
Bu hafta yazarım dedim, yani 7 gün içinde demek istemiştim ama bu hafta anlamış olabilirsiniz diye hemen yazdım. Değerimi bilin lütfen nys hadi bölüme 🤭💅
Açıklama: Arkadaşlar bölümde bulunan Jungkook'un 'Benim kadınımdı' dediği yer benim hoşuma giden bir cümle değildi. Kimse kimsenin malı değil.
Fakat erkek kafası genelde böyle ve ben erkek kafasından yazmam gerektiğini için bunu böyle yazdım. Profesyonel olmaya çalıştım kısaca.Oy ve yorum plz
Keyifli Okumalar
Jungkook'tan;
Yüzüme çarpan ışığı yavaş yavaş hissederken gözlerimi araladım.
Klasik bir hastane odasındaydım. Sağ kolumda hissettiğim hafif sızı ile bakışlarım koluma kaydı. Damar yolu açmışlardı ve verdikleri serumum bitmiş gibiydi.
Biraz daha kafamı kaldırıp yan tarafa baktığımda ise gördüğüm sahne içimi acıtmıştı. Annem ve babam kenardaki rahatsız koltukta üzerlerine örtülmüş yeşil pike ile uyuyorlardı.
Yavaş yavaş zihnim açıldığında neden burada olduğumu hatırladım. Ve hatırladığım gibi yerimden kalkmaya çalışırken kolumun içindeki iğne oynadığı için ahladım acıyla.
Sesimi duyan annem anında gözlerini açıp telaşla yanıma gelmişti. "Oğlum, iyi misin? Ne oldu? Neren acıdı?" Titrek ve yorgun sesiyle sorduğu soru beni alt üst etmişti.
Herkesi üzüyordum.
"Beni boş ver anne. Jess ri nasıl? Uyandı mı? Saat kaç? Ne kadar oldu ben bayılalı?" Serumumu çıkartmıştım o sırada.
"Oğlum sakin ol. Jess ri uyandı ama sonra tekrar uyudu. Vücudu çok yorgun düşmüş, bebekte yormuş biraz onu. Şimdi iyi. Yan odada uyuyor. Doktor sabaha uyanır dedi." Telefonunu kontrol ettikten sonra tekrar yanıma gelip elimi tuttu, "Saat 18:55, abilerinde saat 5 gibi kafeteryaya gitmişlerdi. Şimdi neredeler bilmiyorum. Biz babanla uyuyakalmışız burada."
Annemin Jess ri hakkında dedikleri beni ikna etmediği için yavaşça ayaklarımı yataktan sarkıtıp annemin dinlenmem gerektiğine dair söylediği şeylere kulak asmayıp, serum direğime dayanarak ayağa kalktım.
"Anne lütfen siz eve gidin veya buradan VİP hastane odalarından birine koyalım. Bu rahatsız koltukta yatmayın. Bir yeriniz tutulur."
Annem kafasını salladı ve babamın yanında gidip onu seslenmeye başladı.
Ayakta çok kısa bir an başım dönsede anneme belli etmeden gözlerimi karıştırıp kapıya doğru ilerledim.
Jess ri'yi görmeye ihtiyacım vardı.
Oğluma dokunup onu hissetmeye ihtiyacım vardı.
Benim onlara ihtiyacım vardı.
Odamdan dışarı çıktığımda etrafın bomboş olması beni şaşırtmadı. Muhtemelen bu kat benim idol olmamdan kaynaklı gizlilik için boşaltılmıştı. Bunları boş verip yavaşça yan odaya yürüdüm.
Annem arkamdan seslensede dinlemeyeceğimi anlayınca kaldığım odaya tekrar girmişti.
Geldiğim odanın kapısını bir an açıp açmamak arasında kalsamda, kulpu indirmiştim. Yüzü solmuş bir şekilde uzanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gᴜ̈ʏᴀ İꜱ̧ᴋᴏʟɪᴋ✔✔
FanficTAMAMLANDI✔✔ 《𝕁𝕖𝕠𝕟 𝕁𝕦𝕟𝕘𝕜𝕠𝕠𝕜 》 "Aşkın temeli güvendir, eğer güven yoksa o aşk başımıza yıkılır ve biz o yıkığın altında eziliriz." Argo ve küfür içerir. (Eğer beğenirsen beni takip etmeyi unutma lütfen!♡) ••• #bangtanboys 1🥲💜 #bts 1🥲💜...