Selam
Media: Barlas🌹
İyi okumalar."Neyse ne" dedi saclarını duzgun bir sekle sokmus ama sapkasını birtürlü otutturamayan cocuk.
"Neyse ne mi? Oğlum sen moronmusun lan adam kalbini götünde attırcak senin sacmalama insanlara neler cektirdiğini gormedinmi sen. Herkes ondan korkuyor senin onlardan ne farkın var Şafak. Yol yakınken don kardeşim hadi." Hala onu ikna etmeye calışan cocuğa ters ters bakıp "egeyi dovuyordu gittim aldim cocuğu napsaydım oğlum sonrada bana bilenivermiş işte" kafasına yediği şaplakla kucuk bir kucur savurdu.
"Lan siktir git bilenivermişmiş napsaymışmış sen sonrada bulaşmışsındır ona am ağız sanki seni bilmiyoruz." Sinirli bir sekilde soylenirken bir anda yumuşadı sarışın cocuk "kankaaa yol yakınken don hadi bak götü kollamak lazım o adam etraftayken" bıkkın bir bakış attı arkadaşına bu adamdan niye bu kadar korkuyorlardi ki amk "of barlas bi siktir git kardesim hadi su sapkayıda bir otutturamadım zaten" diyip konuyu değiştirmeye çalışıyordu. Ama nafile "hah! bende onu diyorum iste adam kazığa otutturcak kazığaaa hooop uyan amcııık uyaaan!" Ellerini yukarı kaldırmış horon teper gibi sallayarak ona bakan arkadasına gözlerini devirdi ve ardından duyduğu ses boğazının kurumasına sebep olmustu. Tuvaletin kapısı acılmıs ve uzun boylu kıvırcık adam ellerini yıkamak icin cesmeyi acmaya uğraşıyordu "kazık iyi fikirmiş" dedi ifadesiz suratıyla aynadan yansıyan şafağa bakarken."Hassiktir! Katliamın icin fikir vermiş oldum kanka kusura bakma"
"O kazığa ben otutturucam seni" diye tısladı Şafak dişlerinin arasında. Ve diğer onemli ayrıntı. Ufuk tuvaletteyken hepsini duymuştu neyseki arkadaşlarıyla konuşurkende kendinden taviz vermiyordu korktuğunu falan söyleseydi fena koz vermis olurdu ama onun kozu kadar buyuk olmazdı tabi. "Beğendiysen sen oturabilirsin" yanındaki Barlasa kafasıyla gidelim anlamında isaret verdi. Barlasın goz bebekleri nokta kadar kalmıştı zaten beyaz olan teni iyice beyazlaşmış ve dehşet içinde Şafağa "sen bunu nasıl soylersiiiiğğğn!" Der gibi bakıyordu şafak onu kolundan tutup yurumesi icin cekince zar zor birkac adım atti ve sonra adımlarını hızlandırdı. Son bir kez Ufuğa baktıklarında sırıttığını gorunce sasırdılar. Şafak barlasa yetismek icin adım atacağı sırada ayağına yediği tekmeyle ıslak ve çişli tuvalet zeminine düştü. Barlas dehşet icinde yerdeki arkadaşına ve onun uzerine oturan cocuğa baktı. Ufuk arkadaşının uzerine oturmuş başını kollarıyla kenetlemiş boynunu kırmak ister gibi bastırıyordu. "Benimle bu şekilde konuşabileceğinimi sanıyorsun" ya o ağzını topla yada olacaklara kendini hazırla" tamam Şafak bunları unutmayacaktı bu adam ileri gitmeye gelmiyordu o yuzden biraz ağırdan alsa iyi olurdu yoksa ölümü bunun elinden olacaktı. "-ta tamam bırak beni" sesi yine boğuk cıkıyordu bu adamla surekli bu tarz pozisyonlarda olmaktan bıkmıştı. "Bırak öldüreceksin onu bıraksana!" Barlas bağırıyordu ama nafile "erkek arkadaşını seviyorsun değilmi ibne ha! Onu okuldan attırmak istemiyorsan kapa çeneni" onu Yiğitle tehtit ediyordu bu adam herkesin zayıf noktasını biliyordu. Çağresiz bir sekilde yerde yatan arkadaşına ve onun uzerindeki piçe bakıyordu.Sonunda boynu serbest bırakılan Şafak nefesini duzene sokmak icin birkac saniye soluklandı sonra ona doğru eğilen adama baktı "iyi öğlenler güzelim" göz kırpıp cekip gitmişti ve yine gidişini izlemişti. Bunu ona fena odetecekti.
***
"Hadi oğlum yaparsın tek yapman gereken grubun en pasif üyesi olan Denizi tavlamak bak bence zaten o cocukta gay ben onun her seferinde sana nasıl baktığını görüyorum. Bence o dayak yemesin korunsun diye onların arasında" dedi şafak "sen onun kim olduğunu bilmiyorsun galiba" anlık gelen soruyla şaşırmıştı "kimmiş?" Dedi meraklı bir sekilde "Ufuğun bebeklik arkadaşımış birlikte buyumuşler ve evet o cocuğun gay oldugunu senin gibi ben ve birçok kiside biliyor ama Ufuk onu cok seviyor yani ona dokunmak göt ister hem yiğittende yeni ayrıldım yani erkek orospusu olmaya niyetim yok" ifadesi anında degismisti "tamam iste bu onu tavlaman icin bir sebep daha bak onun bilgisayarına ulaşırsak ve fotoğrafı onun hesabından okulun sitesine yayınlarsak Ufuk şerefsizi tek arkadaşınıda kaybeder hem ekstra uzulur hemde rezil olur. Ne kadar zekiyim. Harika plan" barlas ona yaklaştı ve aralarında birkac milim kalınca durdu ve heceleyerek konusmaya basladı "rüyanda görürsün" sonra cekildi "dertsiz başıma dert almak istemiyorum oğlum ben" başını hayır anlamında salladı "birde o cocuk cok masum icine kapanık kanka tertemiz cocuğu kullanmak istemiyorum" dertli bir sekilde ofladı Şafak "oğlum kullanmakla ne alakası var biz sadece onca insanın öcünü alacağı seni anlayacaktır daha sonra anlattığında merak etme hem çocuk seni sevdiği icin birak iki uc gun mutlu olsun beh!" Dertli bir sekilde ofladı o da şafağı taklit edip "tamam amk tamam"
Zafer dolu gulumsemeyle ona bakıyordu. Artık hersey cok farlı olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ufuktaki Şafak 🏳️🌈
Hài hước🏳️🌈HALA DUZENLENIYOR🏳️🌈 - Sevgilim ikimiz için şimdilik her çile caiz be! dawn on the horizon 🌄