Media:ufuk🖤
En son buluştuklarinin üstünden iki hafta geçmişti. Daha yeni üç kişilik bir grup olsalarda tekrardan bir kişi ekislmislerdi. Selen annesinin yanına antalyaya taşınmıştı. Annesi sonunda babasından boşanmış ve mesleği olan avukatlığı yapmaya yeniden başlamıştı. Kocasındanda yüklü miktarda nafaka alıyordu. Kızınıda yanına alip yeni bir hayat düzeni kurmak istemişti. Selende annesini özlediği icin zor olsada arkadaşlarından ayrılıp antalyaya taşınmıştı. Ordada şafak ege ve barlas kadar olmasada yakın arkadaşlar edinmişti ve safaklarla da devamlı telefonda konuşuyordu.
Son dersteydiler ve derslerinin bitmesine az kalmıştı. "Şşşş! Şafak kaç dakika kaldiii" dedi Barlas dürterek. Asla yanında saat taşımazdı ve devamlı şafağa saati sorardı. "Lan koyduğum! artik yanında saat tasi ve her iki dakikada bir 'sifik kic dikiki kiliiiiğğ' diyip durma" dedi. Barlas gözlerini kisti ve "şafak kaç dakika kaldi" dedi. Şafak sıkıntıyla elini anlina vurdu ve "iki dakika kaldı" dedi pes ederek. "Pişştt şafak!" Dedi ege arkadan. Egeye dönüp "iki dakika kaldı lan iki!" Dedi sinirle. Ege salakça sırıtıp "oha onu soracağını nerden bildin lan" dedi. Şafak yukarı doğru bakıp "ya sabır" dedi. "Hişşt pişşt Şafak" dedi Ufuk. Şafak refleksle yan sıraya döndü ve "bir dakika kaldi bir!" Dedi. Ufuk kaşlarını çattı ve "bana ne lan!" Dedi. Şafak kendine gelip "Pardon saati sorcan sandim" dedi gülerek.
Ufuğun yüzü hemen gevsedi ve "aksama dışarı çıkalım mı?" Dedi. Öğretmen fisildasmalardan rahatsiz olup "şşş! Susalım lütfen" dedi masaya vurarak. Şafak "ilk okuldamiyiz amk" diye fısıldadı. "Bak işine hoca!" Dedi Ufuk. Öğretmen kınayan gözlerle Ufuğa baktı ama okulun sahibinin oğlu olduğu icin susmak zorunda kaldı. Ufuk tekrar şafağa döndü ve "şafak cikiyozmuu?" Dedi. "Çıkalım!" Dedi Barlas şafak daha cevap vermeden. Ege kafasini uzatıp "bende geliyom" deyince fatih "bunlar geliyorsa bende geliyom" dedi. Ufuk sıkıntıyla ege barlas ve fatihe baktı "yooo siz gelmiyonuz" dedi. "Ya şafak!" Dedi Barlas Ufuğu şikayet ederek. "Ya bi yalnız kalalım cidden. Gelmeyim oğlum grup sevgili gibiyiz lan yeter artık! Ben sadece Ufugu aldim" dedi Şafak.
Ufuk tekrar kaşlarını çattı ve "sen mi beni aldin? Asil ben seni aldim!" Dedi. Safak olumsuz anlamda basini salladi. Barlas araya girip "tamam millet sakin ben topunuzu alirim" dedi. Onunda yatistirma sekli buydu iste. Fatih arkadan barlasin kafasina vurdu ve "kendini nasil alcan lan top!" Dedi. Barlas onun taklidini yaparak "kondono nosol olcon lon top! Ahahah gülmekten götüme ağrılar girdi" dedi alayla. Şafak araya girip "öf tamam susun. Biz ufukla çıkıyoruz sizde sevgililerinizle çıkın iste" dedi. "Tamam bende Denizimi özlemiştim zaten" dedi Barlas. Ufuk Barlasa öldürecekmiş gibi bakıp "Lan benim yanimda ağzını yaya yaya 'dinizimi izlidim' deme bi çakarım şuurunu kaybedersin ha!" Dedi.
"Ya hani aşmıştık bunlari sevgili olmamıza karışmıyordun" dedi Barlas. "Ama benim kuzenim hakkında bu kadar rahat konuşma iznin yok! Konu kapandı tek kelime daha edersen gırtlağına çökerim" dedi. Barlas elini agzina götürüp fermuar çekiyormuş gibi yaptı. Zilin çalmasıyla herkes evlerine dağıldı. Ufuk şafağın yanına gidip kolunu omuzuna attı. Şafak telaşla etrafına bakındı ve "napıyorsun ufuk şimdi babanın adamlarından biri falan gorur sokak ortasında mesafeli yürümemiz lazim!" Dedi. Ufuk oflayıp "ben bu durumdan çok sıkıldım sevgilimle yürüyemiyorum bile!" Dedi. Şafak hüzünle Ufuğa bakıp "tamam ama babanı atlatmanın bir yolunu bulana kadar buna katlanmalıyız" dedi.
Ufuk şafağın üzüldüğünü fark edip konuyu değiştirdi "seninle su baba konusunu konuşacağım" dedi.Şafak korkuyla yuzune baktı. "Yoksa baban bizi ogrendide ayrilmamizimi istiyor! Hayir bak ufuk, ayrılamayız çünkü, çünkü... çünkü sen hamilesin! Çocuğumu bırakıp gitmem ben. Sus kes konu kapandı!" Ufuk dumura uğramış gibi Şafağa baktı bir süre. Daha sonra yuksek volümlü bir kahkaha attı. "Saçmalama istersen aşkım" dedi. Şafak ne dediğini idrak edince kızardı ve konuyu degistirdi. "Eee ne konusucaz o zaman?" Dedi merakla. Ufuk ciddileşti ve "bu sefer biraz duygusallasacagiz guzelim" dedi. Artık ona amcası ve gerçek babasıyla ilgili tüm gerçekleri anlatacaktı. "Akşam seni alırım" dedi göz kırparak. Şafak gözlerini devirdi ve "tamam" dedi.
Bu gün evlerine yürüyerek gitmeye karar vermişlerdi. Riskliydi ama birbirlerini biraz fazla gorebilmeleri icin bu riske girebiliyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ufuktaki Şafak 🏳️🌈
Humor🏳️🌈HALA DUZENLENIYOR🏳️🌈 - Sevgilim ikimiz için şimdilik her çile caiz be! dawn on the horizon 🌄