Rhymelarımın bi' sigortası var

60 3 9
                                    

Media:ufuk💋

Arkasını dönüp ilerledi. Gittiği yerde kocaman siyah bir araba duruyordu. Ve arabaya yaşlanmış telefonuyla ilgilenen Akın. Şafak geldiğini belirtmek icin yalandan oksurdu. Akın kafasını kaldırır kaldırmaz "bebeğim!" Dedi ve sarılmak icin Şafağa doğru koştuğu sırada şafak ellerini dur anlamında ona doğru uzatıp durdurdu onu ve "Neden burdasın seni orospu evladı yarrak yiyen? Pesimi bırak artık yoksa arkandaki arabayı gotune sokarım." Dedi ve ondan daha fazla uzaklaştı. "Sana demedimmi şafak nereye gitsen bulurum diye. Bizimde tanıdıklarımiz var. Mesela Belinay" dedi sırıtırken. Şafağın ağzı açık kalırken "O kızıl kafali kasardami sana çalışıyo." Dedi. "Yok o aslinda sana aşıkmış yazık ama yüz vermeyince senden intikam almak için beni aradı beni nerden bulduğunu sormana gerek yok ven onu her turlu bulurdum zaten." Dedi akın. "Artık buraya gel çok özlemişim be!" Dedi ve şafağa doğru ilerledi dur desede durmadı. "Defol git piç." Durmadı tam değecekken arkasından durten bir el onu durdurdu ve donduğu anda yediği yumruk ile yere düştü.

"En piçleri sehinsah Şafak. Öğren bunu." dedi Şafağa göz kırparken. "Bana bak amcik hoşafı birdaha benim olana dokunmaya kalkarsan senin gotune trafo sokar saniyede bir akim veririm o gutunden dumanlar çıkar. Anladın mı lan!?" Dedi. Adam yerdeyken "gelin ne duruyorsunuz lan!" Diye bağırınca arkada duran kocaman siyah arabadan inen altı kişi Ufuğun uzerine gelince Ufukta ellerini agzina götürüp işlik çaldı ve 14 kişilik tayfası ağaçların arkasından cıktı ve dövüşmeye başladılar. Bir süre sonra öğretmenlerle birlikte ormandaki güvenlik görevlileri geldi kavgayı ayırdılar ve herkes dağıldı.

"Ufuk, Şafak, Fatih ve digerleri burda bile kavga çıkarıp başınızı belaya sokmanin bir yolunu buluyorsunuz! Okulda olsak hepinizin cezasını kendi ellerimle vereceğim ama bu sefer kurtuldunuz" dedi müdür yardımcısı.
"Tamam boş yapma artik yuru şafak gidiyoruz" dedi Ufuk ve şafağı kolundan tutup götürdü. "Kaşın bile kanamamış helal len sana!" Dedi Şafak Fatihe. "Tabi enişte ne sandın" dedi Fatih şımarık bir sekilde. şafak gözlerini devirip Ufuğa dondu ve "simdi canını sıkıcak seninde. O insanlarin zayif noktalarini bulur ve onlari ordan yaralar" dedi. "Bu bana birini hatirlatti ama kimi acaba ya" dedi gulumserken.
"Seni" dedi Şafak o da gülümsüyordu. "Ne kadar zekisin" dedi ufuk goz kirparak. Safak omzuna hafifce vurunca "keske su an kalabalikta olmasaydik o zaman ne yapacagimi bilirdim" dedi Ufuk muzip bir gülümsemeyle.

Şafak yutkunup geri çekilince ufuk kahkaha atmaya başlamıştı. Barlas ve Ege onlari görünce koşarak yanlarına geldi ve "ne oluyo Şafak anlat hemen" dedi Ege. "He yarram noluyo bu Ufukla sen ne iş" dedi Barlas degisik mimikler yaparak. "Oglum anlaticam bi saki-" cumlesini bitiremeden "ben şafağı seviyorum o da beni seviyor olay bu" dedi Ufuk. Ikisi ağızları bir karış açık onlara bakarken "ne bakiyonuz olamazmi?" Dedi Fatih. Barlas "sen karışma fati isler karışacak bak" dedi. Şafak önüne geçip "bi bokun karisica yok bu işte seviyoruz bitti" dedi

Ege "lan kafayımı yedin birbirinize neler cektirdiniz en önemlisi yıllarıdır sırf yonelimimizden dolayi bize neler çektiriyo bu adam şafak. Sen bunları nasıl affedebilirsin!" Dedi. "Bak Ege onlari asla affetmiycem ama onu seviyorum. O artik değişti homoseksüellere karşı saygılı. Kimseyi yönelimine gore yargılamıyor." Barlas alayla güldü ve "Ufuğun kalbi yumuşamaz Şafak senide uzer diğer escinselleride. Seni seviyor sanarsın bir anda bırakır gider üzülmeni istemeyiz kardeşim" ufuk ona ters ters bakıp "kalbim diğer insanlara karşı yumusamayabilir ama kimseyi yönelimine gore yargilamiycam. Şafağıda üzmemek için elimden geleni yapıyorum. Sizde kabullenin artik durum bu" dedi.

"Tamam herneyse" dedi Ege ve "sen mutlu olacaksan" diye ekledi. Şafak onlara sarıldı ve "yürüyün be artik amma duygusalsiniz acıktım ben yemek yiyelim" dedi. Barlas karşısına geçip "höst la mal daha yeni yedin" dediginde şafak ifadesiz bir suratla ona bakıp "eee nolmuş?" Dediginde barlas "haklisin hadi yemek yiyelim" dedi ve yurumeye devam ettiler.

Ufuktaki Şafak 🏳️‍🌈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin