onun şeytanı

67 3 0
                                    

Media:Ufuk🖤
Ozlemişsinizdir birde şafak kyalm🖤
Bu arada yeni kapak tasarladım poh gibi oldu ama benim çocuğum bu napak mor rengine takintim var bu yuzden bu kadar mor hersey.😈 yeni adim hoş ama demi. Şafak rüzgarından Ufuktaki şafağa geçiş yaptık.

dawn on the horizon🌟

dawn on the horizon💜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

dawn on the horizon💜

Şafaktan🖤
Eve geldiğimde sakinlesebilmistim cunku gelmeden noodle almıştım. Bu şeye bayılıyordum birde körili olursa ımm bu sakinlesmemi sağlayan tek şey. Noodlemi yedikten sonra yatağa uzandım ve telefonumu alip ınstagrama girdim instagramda oldukca fazla takipcim vardı lgbtqia+ dan gelen + lar ve lgbt üyeleri vardı ve onların disinda beni erkek sanan yakisikli erkek avcısı kizlar ya da trans sanan biseksual olma meraklısı insanlar vardı. Instagrama fazla girmediğimden mesajlar birikmişti.
"suavobaby, eslyn hikayesinde senden bahsetti." Vb. Mesajlar ama hala hiçbirine bakmıyordum. Asıl amacım bağışıklık kazanmaktı. Hemen şehinşahin profiline girdim. Tabiki takipçi sayısı benim 14.4b takipçi sayımdan fazlaydı 907b takipçisi vardı.

Amacım onun fotoğraflarına bakıp ona karşı bağışıklık kazanmaktı. Evet cok baktığın birseye alışır insan eğer cok bakarsam belki sıkılırım ya da en azından yanıma yaklaşınca heyecanlanmam. Yaklasık bir saat profilinde oyalandim sonunda uykum gelince telefonu bıraktım ve kendimi uykuya teslim ettim.

Sabah kalktigimda gördüğüm seyin aslinda bir rüya olmasına kufur ettim. Rüyamda seni gördüm kıvırcık cok iyiydin, cok iyiydik. Bırakıp gitmiyordun surekli. Ama bunların sadece rüyalarda olabileceği gerçeğini aklimdan çıkartmamalıyım bu gun bomba gibi olacak. Kandimi ona fazla kaptırmadan geri çekeceğim. Okula gitmek için hazırlandım ve aynanın karşısına geçtim.

🖤🖤🖤

Aynanın karşısındaki kendini süzdü yavaşça. Siyah bir pantolon uzerine beyaz bir tişört, tişörtün üzerinede siyah ve püsküllü bir yelek giymisti.
Bu şekilde oldukca klasik ve şık görünüyordu. Beyaz billie logolu beresini taktı ve önlerden çıkan saçına şekil verdi. Cantasinida aldı ve herzamanki gibi kahvaltı yapmayıp evden cıktı. Okula vardığında yine günlük rutinini sürdürmeye devam etti çantasını yastık olarak kullanıp sıraya uzandı. Yaklasık yarim saat sorna Barlas sırasına oturmak için onu güzel uykusundan uyandırdı. "Çek ula ayaklarını gevvvuuuşşek." Dedi ve Şafak gözlerini açıp ayaklarını toparlayınca az onceki tavrının aksine tatli tatli sırıtıp "gunaydin kankaa" dedi. Şafak Barlasi takmadı ve kafasini sıraya koyup uyumaya devam etti. "Lan nasil bir insansın amk uzansada uyuyo otursada uyuyo hatta dikelse bile uyuyo." Gözlerini kisti ve sesini inceltip tekrar fok balığı edasıyla "ayy arizona kertenkelesi ayool." Dedi.

Tam o sırada sınıfa giren Ufuk ve tayfası sırıttı. Ufuğun en sevdiği üye olan Fatih "kıvrağa bak aq. Zaten bunlardanda bu beklenirdi. Bi kere kafasini her hafta boyatan ve sesini inceltip konusan adammi olur lan. Hadi sacini bayattın ona lafım yok ama insan bayazami boyatir lan piç aynı ihtiyar dedemin buruşuk gotune benzemişin!" Dedi. Ufuk elini Fatihin omzuna koyup yavaşça patpatladi ve "sonlara doğru bi yükseldin sen." Dedi sırıtarak. Şafak sırasında uyuyormuş gibi yaparken duyduğu konusmalari Ufuğa gıcıklık yapmak için fırsat bilip anı bir sekilde ayağa kalktı ve "sizene lan baksanıza işinize siz ebelerine kaydıklarım!" Diye gürledi. Ufuk şok içinde ona bakıyordu.
'Sikecek bizi Şafak.'
Diyen iç sesini görmezden geldi ve duruşunu bozmadan catik kaşlarıyla onlara bakmaya devam etti. Muharrem kendini tutamayıp "topa bak amına koyayım. Ben seni bir guzel sike-"
"Kes sesini!" Diyerek böldü Ufuk Muharremin sözünü.

Ufuktaki Şafak 🏳️‍🌈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin