sabret

59 4 0
                                    

Media:deniz🖤

Gece gece yine sinirleri bozulmuştu. Gördüğü kabus yüzünden uyuyamamıştı ve yaklasık yarım saattir  halı desenine bakıyordu. Saati kontrol ettiğinde gecenin üçü olduğunu gördü. Ne yapsada uyuyamayacagini anladığı için uzerini giyindi ve evden cıktı. Bu saatte disarda ne yapacaktı bilmiyordu ama hava almaya ihtiyacı vardı. Normalde sigara kullanmazdı ama Ufuğun ogretmenler arama yaparken yakalanmasın diye cebine tikistirdigi sigralardan bir tane yakti. Bir cocuk parkina doğru ilerledi ve bankın üzerinde oturan sarışını fark etti. Bu saatte burda olmasina sasirmisti ona doğru gitti ve yanina oturdu. Sarışın onu gorunce ilk afalladı sonra konuşmaya başladı. "Deniz burda bu saatte ne arıyorsun?" Oda gülümseyip "ayni soruyu sana soracaktım." Dedi. Ama Barlas gülmüyordu. Cocuğun dudakları arasında duran sigarayı cekip aldi ve yere atıp uzerine bastı. Deniz ona şaşkın bakışlarını yollarken "mukemmel kokunun bu aptal seyle bozulmasini istemiyorum." Dedi Barlas.
Bu lafi üzerine biraz sessizlik oldu.

"Birini düşünmekten uyuyamadım." Dedi Barlas. Deniz duyduğu sey yüzünden kaşlarını çatarak Barlasa baktı. "Iyi ben düşüncelerini bolmiyim sen o kişiyi düşünmeye devam et." Dedi ve banktan  kalkmak icin doğrulduğu sirada elini tuttu Barlas. "Zaten seni düşünüyorken beni rahatsız edemezsin." Dedi. Deniz icinde bir titreme ve kalbinde bir sancı hissetmişti bu sözden sonra. "Yanımda otur sonra bize gideriz ince giyinmişsin üşüteceksin." Deniz ne diyeceğini bilemeden ona bakıyordu. "-yo yok ben eve giderim." Diyebildi zorla utangacligindan nefret ediyordu. "Bize gidelim Deniz." Dedi Barlas yineleyerek. Deniz sadece basini salladı. Sözünün dinlenmesi hoşuna gidiyordu ve Denizde ona pek karsi koyamadigi icin ne derse kabul ediyordu. Barlas Denizin elinden tuttu ve "hadi" dedi ama zavallı cocuğa baktığında gozleri ellerine kitlenmis yüzü domates misali kızarmıştı.

Bu halide çok hoşuna gidiyordu. Gülümseyip kalkmasını sağladı. Eve vardıklarında sıcacık hava içini ısıtmıştı. "Uzerindeki tişört cok ince. Gel buraya kazak vereceğim." Dedi Barlas. Deniz dediğini yaptı ve yanına gitti. Ilk defa Barlasin evine gelmişti ve ilk defa onun odasına giriyordu. Barlas dolabından bir kazak bulup Denize uzattı ve kendide uzedindeki ince sweati cikartti. Deniz kalp krizinin eşiğine geldigini hissetmisti. Cocugun beyaz fit ve guzel vücudu bir yunan tanrısı gibi onunde sergileniyordu. Barlas ona doğru yaklaştı ve tişörtünün eteklerinden tutup çıkarmasını sağladı. Deniz artik yutkunamıyordu bile. Dahada yaklaştı heyecandan ölmek uzere olduğunu bildiği cocuğa. "Cikarticak gibi degildin yardim edeyim dedim." Dedi ve goz kirpti.

Barlastan🖤

Onumde kıpkırmızı olmus heyecanla bana bakıyordu. Ufak bir cocuk gibi olması cok tatlıydı. Sarılsam bile heyecanlanıyordu. Biraz oyunun iyi olabilecegini düşünüp ellerimi ciplak beline yerleştirip onu kendime cektim boylece goğuslerimiz birbirine değiyordu. Iç çektiğini görmüştüm ve bu daha cok hosuma gitmişti. Parmaklarımı sırtında dolastirmaya başladığımda. Kalbinin atışını göğsümde hissedebiliyordum. Ona doğru iyice yaklastim ve alnimi alnina dayayıp dudaklarımı yüzünde gezdirmeye başladım. Daha fazlasını yaparsam olecegini fark edip durdum ve "giyinmezsek usutecegiz" dedim ve geri çekildim. Kazağımı uzerime geçirip odadan ciktim ve salona gidip bilgisayardan bir film açtım. Suicide squatı milyon kere izlemistim ama yinede doymuyordum. Bu filmi Şafak önermişti cocuk Joker hastasıydı.

Filmi ayarlayıp mutfağa gittim ve atıştırmalık birşeyler alip salona geri döndüğümde koltukta oturuyordu. Yanına oturup yiyecekleri sehpaya koydum ve filmi başlattım. Filmin komik yerlerinde gülüşünü üzücü yerlerinde dudaklarını büzüşünü ve heyecanlı yerlerinde bakamayıp kafasını omuzuma kapamasını izlemistim. Kafasını omuzumdan kaldiriken onu durdurmuş ve oyle kalmasını sağlamıştım. Elime değen yumuşacık yanağını okşayıp karasını öptüm ve filmi izlemeye devam ettik.

Ufuktaki Şafak 🏳️‍🌈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin