yıkılsın yargıları sıkıldım!

45 3 10
                                    

Media: ufukçum⛓🌌

Selen geleli iki üç hafta olmuştu. Selen, Şafak, Barlas ve Ege birbirlerine iyice alışmışlardı. Ufukla Şafağın ilişkisi oldukca iyi gidiyor her geçen gün birbirlerini daha çok seviyorlardı. Şafakla Selen salak salak fotoğraflar çekiniyor Ege de müzik dinliyordu. Barlas Denizin yanından geldi ve onlari görünce sinsi sinsi yanlarına doğru ilerledi. Bir anda Şafağın ensesine şaplak attı ve yanlarına oturdu "napiyon lan tipini paintle çizdiğim!" Dedi Şafak sinirle. "iyiyim eniştesinin gıdısını patpatladigim sen" dedi gevşek gevşek. "Geldi yine sarı pipi" dedi Ege gözlerini devirerek. Barlas "Sen müzik dinlemeye devam et gülüm bu muhabbete IQ un yetmez" dedi anira anira gülerek. Selen barlasin ensesine vurup "geldiğini nasılda belli ediyorsun gök kafa" dedi. Şafak yüzünü buruşturup "gök kafa ne ya göt kafadır o" dedi. Selen gülerek olumsuz anlamda başını sallayıp "hayir ya göt kafali olsa göt kafalısın derim. Bu saçlarını boyatiyo ya surekli gok kuşağı kafa demek yerine kısalttım iste zekice" dedi övünerek.

"Bizim en zekimizde bu kadar oluyo iste" dedi Ege memnuniyetsizce. Barlas ona dönüp "noluyo la sana. Mutsuzsun birkac gündür" dedi. "YA INCIYLE KAVGA ETTİK LANET OLSUN SU INSANLARA HEMEN BAGLANMA HUYUMA BU DENGESIZEDE BAGLANDIK BI KERE DURDUK YERDE YUKSELIYO KIZIYO YUMUSUYO YETER BENDE INSANIM YETEEEĞĞĞRR!!" Diye bağırdı sanki bu soruyu beklermiş gibi. Ama arkasında onunla barışmak için ayakta bekleyen İnci olduğunun farkında değildi. "La sus bide bagiriyo allah belanı versin senin göt lalesi. Arkana bak" dedi Şafak tedirgince. Ege yavas yavas arkasını döndü ve korktuğu manzarayla karşılaştı. "Aaaa inciii bebeğim bitanem nasılsın kııız" dedi yalandan gülerek. "Dengesizmisim bir anda yükselebilirim falan bosver ya beni uğraşma bu dengesizle!" Dedi ve gitmek için arkasını döndü. Ege kolundan tutup "ya aşkım öyle demek isteme-" dediği anda İnci kolunu çekti ve "BAK İŞİNEEĞĞ" diye bagirdi ve gitti.

"Noldu lan az once" dedi Selen. "Bilmiyorum kanka bilmiyorum" dedi Şafak şaşkınca. "Allah sabır versin kardeşim" dedi Barlas Egenin sırtına vurarak. "Nasil bariscaz asla barışmaz şimdi benle" dedi umutsuz bir sekilde. "Barışırsınız ya çokta şey etme" dedi Şafak yalandan gülerek. "Şafak, bok gibi teselli ediyorsun kardeşim" dedi Ege. "Sağol kardeşim" dedi Şafak piç bir sekilde gülerek. Selen kocaman gülümsedi ve "Ne güzel arkadas olduk lan oyle. Ilk defa bu kadar iyi anlaştığım birileri oluyor" dedi. Ege ve Barlasta gülümsedi. Şafakta Selene sarıldı ve "evet çok iyi arkadas olduk iyiki geldin kardeşim" dedi daha sonra sarilmayi biraktilar. Safak etrafa bakarken onlari alev sacan gözlerle izleyen Ufuk takıldı gözüne. "Yok artik ya" dedi oflayarak. Ufuk gel anlamında elini sallayınca Şafak ayağa kalktı ve "gidiyorum ben bay bay" diyip yanlarından ayrıldı.

Ufuğun yanına varınca Ufuk onu kolundan tuttu ve bir binanın içine soktu. "Noluyo ya" dedi Şafak. "Böldüğüm icin ozur dilerim gelmeseydimde birazdahami sarılsaydiniz acaba!" Dedi Ufuk sinirle. Şafak oflayıp "oha oha! Saçmalama selenden kıskaniyo olamazsın. Bu barlastan kıskanmak gibi bisey olur" dedi.

- gelmeden önce hiç oyle durmuyordu.

- sadece sarılıyorduk Ufuk.

- öylemi beni biriyle görsen ve sadece sarilsak naparsin

- ağzını kırarım!

- simdi ağzını kirmammi gerekiyor Şafak!

- ha- hayir bak biz arkadaşız. Kardeşiz. Ondanda kıskanmazsın be.

Ufuk derin bi nefes aldı ve "Tamam o zaman odetirim Şafak" dedi. "Na- nasil yani. Nasil odetirsin?" Dedi Şafak şaşkınca. "Eğer birdaha beni rahatsız edecek kadar yakinlasirsan Selenede sanda odetirim. Kendi yöntemlerimle" dedi. Psikopattı. Bir psikopatın kıskanmasıda bu sekilde oluyordu iste. Şafak sakinleşmek icin derin bir nefes aldı ve "neden Selenle biraz vakit geçirmiyorsun o zaman anlarsın onun nasil biri olduğunu" dedi. Ufuk sinirden gülerek "seninle bile rahat rahat vakit geçiremiyorken onulami geçiricem saçmalama artik!" Dedi ve şafağı kendine cekip belinden kavradi "sen benimsin baksa kimsenin degil şafak bunu aklından sakin çıkarma. Beni tekrar acımasız olmak zorunda bırakma" dedi. "Ben hariç herkese karşı acimasizsin zaten Ufuk ama selene Barlasa Egeye ve diğer eşcinsellere eşcinsel oldukları için işkence etmiyorsun buda bir ilerleme ve bundan vazgeçme lutfen" dedi kulağına fısıldayarak. Her bir kelimesinde dudakları Ufuğun kulak memesine değiyordu. "Bana neler yaptın. Yumusattin doğruları gösterdin. Seni seviyorum şafak. Lütfen diğer insanlarla yakınlaşma bu kisi kardeşim dediğin kisi bile olsa bu beni rahatsız ediyor"

Ufuktaki Şafak 🏳️‍🌈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin