11

1.5K 131 29
                                    

Medya: Bts V - Winter bear

Pekala 1 bin olmamıza az kaldı bu böyle olacak ikinci kitabım oluyor ve ben çok heyecanlıyım.

Umarım gerçekten de öyle olur...

İyi okumalar.

//


Neler olacağı bilinmezdi bu hayatta, bazen normal bir hayatın varken bazen ise ekşınlı bir hayatın oluyordu. Yoongi delirecek gibi hissediyordu. Şuan karşısında bir melez ile bir şeytanın dövüşmesini izliyordu. Ama onlardan biri sevgilisi olunca endişelenmeden de edemiyordu. Taehyung'un bahsettiğine göre uzun zamandır ilk defa melek görünümüne geliyormuş. Yani yedi yaşından beri hiç meleğe dönüşmemiş. Ve aurası o kadar kuvvetli kii hem sinirli hemde güçlü olduğu fazlasıyla belliydi. Yoongi dediği gibi izliyordu. Hiçbir şey yapamıyordu. Yine sevgilisi onun için uğraşıyordu ama o hiçbir şey yapamıyordu.

Kangchul ile Jimin'in savaşı uzun bir süre devam etti. Jimin Kangchul'a göre daha hızlıydı ve bazen Kangchul gerçekten korkmaya başlıyordu. Bunun böyle olamayacağını anladığında hemen hızlıca Yoongi'nin yanına vardı. Ama bunu fark eden Jimin hemen yanına varmıştı ve sonuç hüsrandı. Kangchul onun geldiğini görünce paniklemiş ve bıçak alıp bıçağı Jimin'in karnına saplamıştı. Jimin karnını tutarak Yoongi'nin önüne düştüğünde heybetli kanatları büzüldü. Yoongi ise hem şaşkın hem korkmuş hemde ruhsuzluk içerisindeydi. Artık birisini daha kaybedemezdi. Bunu yapamazdı.

Ordan Taehyung ve diğerleri Jimin'e haykırmaya başlamıştı. Jimin'in ise bilinci hala açıktı ve bilincini kapatmamak için büyük bir savaş veriyordu. Sevgilisine baktı Jimin, sonra ağzını araladı " seni seviyorum " dedi. Sonra kendini serbest bıraktı, ne olucaksa olsun manasında. Yoongi ise artık dayanamadı. Sevgilisinin güzel ismini haykırdı, bu iğrenç odada. Suspus oldu herkes onun bağırışıyla. Sonra Yoongi'nin sağ bileği parıldadı bir anda. Yoongi'nin etrafı kırmızı bir aurayla kaplanmaya başladı. Aura kırmızı bir hortuma döndü. Hortum Yoongi'yi hapsetti. Neyseki Jimin hala ayıktı. Neler olduğunu anlamamıştı ve kan kaybetmeye devam ediyordu. Bir anda Yoongi'nin çığlığı doldurdu iğrenç odayı. Acıyla bağrıyordu. Jimin ise yanına gidip sarılmak istiyordu. Neden bağrıyordu? Neden acı çekiyordu? Jimin bağırdı " neler oluyor? " diye. Taehyung ise gördüğü kanatlarla ne olduğunu anlamıştı. Taehyung " şeytan haline dönüyor ama acı çekiyor çünkü o bir insandı ve yeni kanat çıkarıyor, o yüzden acı çekiyor " dedi. Jimin hemen ayaklanmaya çalıştı ama olmuyordu. Kalkamıyordu. Bilinci ise yavaş yavaş kapanıyordu. Sonra acı çığlıklar kesildi ve siyahların üstünde kırmızı tüyler belirginleşti ve Jimin'in ki gibi heybetli kanatlar açıldı. Yoongi'nin saçları hala siyahtı ve siyahlığını koruyordu. Altında siyah bir pantalon üstünde daha koyu mor olan bir gömlek vardı.

 Altında siyah bir pantalon üstünde daha koyu mor olan bir gömlek vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jimin hayretle, aşkla ve sevgiyle baktı sevgilisine. Alnı ter içindeydi, sonuçta kanat çıkarmak zor bir süreçti. Jimin her zaman melek halindeydi, melekler insan formuna dönüşebilirdi ve dönüşürken acı çekmezlerdi. Çünkü sadece kanatlarını gizliyorlardı. Sonraki dönüşümleri acısız oluyordu. Ama Yoongi her zaman insandı. Ve hayatında ilk defa kanat çıkarıyordu, bu yüzden fazlasıyla acı çekmişti. Jimin ve diğerleri ne olduğunu anlamadan Yoongi elini kaldırmış ve elinden ateş püskürüp şeytanı yok etmişti. Herkes şaşkınlıkla bakarken Jimin'in kan kusması bütün şaşkınlığı almıştı. Yoongi hemen kendine gelip Jimin'e atıldı ve onun başını kucağına aldı. Jimin sevgilisine baktı, gözleri kırmızıydı ve ' ben bir şeytanım ama seni çok seviyorum ' diye bağırıyordu. Jimin gülümsedi ve yavaşça gözlerini kapattı. En son duyduğu ses de sevgilisinin sesi oldu.

Mavi Melek // Yoonmin✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin