13

1.3K 96 24
                                    

Medya: Mamamoo - Destiny💕💕

Geri geldim ama nasıl devam ettiricem bilmiyorum konuyu da pek fazla hatırlamıyorum o yüzden ne olcağı hakkında fikrim yokk

Bakalım ne olucak

İyi okumalar...























Güzelce gözlerini açtı minik beden, gecenin üçüydü. Kalkmaya çalıştı ama arkasında olan ağrıyla geri yattı. Sonra gözlerini avuşturup etrafa baktı. Hala karanlıktı ortam ve uykusu kaçmıştı. Poposu çok ağrıyordu ve ilk deneyimi olduğu için de bunu hiç sevmemişti. Sonra sevgilisine baktı. Siyah saçları yastağa dökülmüş ve bir tanrı gibi gözüküyordu çıplak bedeniyle. Bir süre izledi sevgilisini ama sonra bir darallık geldi üstüne. Doğruldu ama arkasındaki ağrı çok kötüydü. Biraz zorlandı ve bir şekilde ayağa kalkıp ilaç içti. Üstüne bir şeyler giydi ve bir battaniye aldı. Balkona çıkıp yıldızları izlemeye başladı. Temiz havayı güzelce içine çekti. Huzurlu hissediyordu, her şekilde Yoongi'nin olmuş ve kutsanmıştı. Düşüncelere dalmışken arkasından dolanan kollarla yerinden sıçradı. Sonra sevgilisine döndü ve ona daha çok yaslandı. Yoongi ise yanında Jimin'i göremeyince endişelenmiş ve onu evde aramıştı. Sonra onu balkonda görünce biraz gülümsemişti. Bir süre onu izlemiş ve dayanamayıp arkasından sarılmıştı. Sıçrayan sevgilisini görünce daha çok gülümsemiş ve sarılışını daha çok  sıkılaştırmıştı. Sonra sevgilisinin yanağını öpmüş ve boynuna da biraz bırakmıştı. Şimdi ikisi birlikte yıldızları seyrediyordu. Yoongi " uyuyamadın mı? " dedi birden. Jimin de " evet uyuyamayadım, senin yüzünden, popom acıyor " dedi masumca. Yoongi buna kıkırdamış ve sinirle kendine dönen Jimin'i görünce kahkaha atmıştı. Sonra bu tatlığa dayanamayıp dudağını öpmüştü. Bir süre öyle dururken dudaklarını oynattı ve uzun bir öpüşmenin içine çekti. Jimin de ona karşılık verdi. Şimdi birbirlerini yerlerken Yoongi ellerini Jimin'in beline yerleştirdi. Jimin de ellerini Yoongi'nin omzuna koydu. Uzun uzun öpüştükten sonra ıslak bir sesle birbirinden ayrıldılar.

Sonra güzelce birbirlerine sarıldılar. Sonra Jimin'in aklına bir şey geldi. Kafasını kaldırdı ve " uçmaya ne dersin? " dedi. Yoongi bu anlam veremedi. Bu havada? Karanlıkta? Uçmak? Yoongi " bundan emin değilim " dedi emin olmayarak. Jimin buna göz devirmiş ve Yoongi' den biraz uzaklaşmıştı. Sonra etrafını mavi bir aura sarmış ve hızlıca melek haline dönmüştü. Mavi tüyleri olan heybetli kanatları ve mavi saçlarıyla olduğundan daha seksi duruyordu şimdi. Yoongi ona kısaca bakmış ve kendini de dönüştürmüştü. Şimdi onunda kırmızı tüylü heybetli kanatları açılmış ve saçları uzamıştı. Jimin yavaşça kanat çırpmış ve havalanmıştı. Yoongi ise hala yerindeydi. Çünkü nasıl uçacağını bilmiyordu. Jimin" hadi Yoongi, daha neyi bekliyorsun? " diye sordu. Yoongi ise sıkıntıyla oflamış ve kanatları çırpmaya çalışmıştı. Havalandı havalanacak bir anda düşüyordu. Ne kadar denerse denesin bir türlü olmuyordu. Jimin gülümsemiş ve " elimi tut " demişti. Yoongi de ellerini tutmuş ve Jimin ile birlikte havalanmıştı. Yoongi yavaş yavaş alışmaya başladı. Kanatlarını güzelce çırpıyor ve artık kendi başına uçabiliyordu. Sonunda Jimin ellerini bıraktı ve Yoongi kendi başına uçmaya başladı. Jimin yavaşça yükselirken arkasından Yoongi de geliyordu. Bulutların üstüne geldiklerinde doğru bir şekilde uçmaya başladılar. Jimin güzelce süzülüyor ve arkasından Yoongi de takip ediyordu. Yan yana geldiklerinde birbirlerine baktılar. Gülümseyip süzülmeye devam ettiler. Sonra Yoongi altta ve Jimin de üstte olmak üzere uçmaya başladılar. Birbirlerine bakıp gülümsediler. Sonra Yoongi sevgilisinin ellerinie tuttu ve alnına güzel bir öpücük kondurdu. Jimin ise karşılık olarak sevgilisine sarıldı ve sımsıkı sarmaladı. Yoongi de onun belinden tutup kendine yapıştırdı onu. O gece birlikte uçup vakit geçirdiler.

Mavi Melek // Yoonmin✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin