Medya: Ateez - Answer💕💕💕
Yoongi etraftaki insanları dikkatlice izledi. Meydandaki insanlara ve Baş şeytana baktı. Planın kusursuz işlemesini umdu. Son kez baktıktan sonra arkasındaki dostlarına döndü. Herkes burda hazırlık yapıyor ve hatta Chanyeol ile Baekhyun bile yardıma gelmişti. Gülümsedi ve yüzü asık sevgilisine ilerledi. Onun önüne geldi ve eğik başını çenesinden kaldırıp gözlerini birleştirdi. Yoongi " ne oldu suratın asık? " diye sordu. Jimin onun gözlerini baktı ve sonra çenesindeki eli sertçe ittirdi. Yoongi bu harekete karşı kaşlarını çattı. Jimin " dünki seksi yapmamalıydık. Her yerim ağrıyor " dedi kalçasını ovarken. Yoongi'nin kaşları hemen düzelmiş ve kahkaha atmıştı. Jimin ise somurtuyordu. Gerçekten Yoongi dün gece çok sert davranmıştı. Ama Yoongi kahkahalar atıyor ve memnun olduğunu rahat bir şekilde gösteriyordu. Jimin somurtmaya devam ederken Yoongi sonunda susmuş ve somurtan sevgilisine bakmıştı. Tekrar çenesini kaldırıp kendisine bakmasını sağlamış ve dudaklarına sert bir öpücük kondurmuştu. Ayrıldığınde Jimin somurtmayı kesmiş ve hafif sırıtık suratıyla Yoongi'ye bakıyordu. Yoongi ona aynı bir şekilde karşılık veriyor ve öpücüklerini sevgilisinin yüzünün herbir yerine kondurmaya devam ediyordu.
Sonunda Jimin onu affettiğinde Yoongi planı tekrar gözden geçirmiş ve planı uygulamaya başlamışlardı.
Baş şeytan etrafa baktı ve halkını süzdü. Sonra orda iki beden görünce duraksadı. Emirlerine uygun hareket etmiyorlardı. Bu yüzden o ikisini gösterip " siz ikiniz, neden emirlerimi yapmıyorsunuz " demişti bağırarak. Bunu duyan Taehyung ile Jungkook sırıtmış ve birbirlerine bakmışlardı. Sonra tekrar sırıtarak Baş şeytana bakmışlardı. Baş şeytan bu harekete fazlasıyla sinirlenmişti. Baş şeytan " yakalıyın şunları " dedi bağırarak. Oldukça sinirlenmişti ve onları yakaladığında ilk iş onları öldürecekti. Siniri böyle geçebilirdi.
Taehyung ve Jungkook sırıtarak koşmaya başlamış ve arkasında zombiler gibi saldıran insanlar peşlerindeydi. Sonunda bütün insanlar onların peşinden gidince geriye kalan kişiler etrafı gözlüyordu. Baş şeytan da etrafı kolluyordu bir şeylerin olduğunun farkındaydı. Şeytanlar herhangi gelicek olaya karşı hazırlıklı davranıyordu. Sonra bir anda yerlerin buza döndüğünü fark ettiler. Ama hareket etmeleri için fazlasıyla geçti. Oldukları ve oturdukları yerde buz kesildiler. Baş şeytan etrafa bakıp olanları anlamaya çalıştı. Diğerleride buzdan kurtulmaya çalışıyorlardı. Bir anda karşısında Yoongi belirdi. Baş şeytan sırıtıp " bu buzun beni durdurabileceğini mi sanıyorsun " demişti ve bunu demesiyle buzdan kurtulması bir oldu. Ama onun aksine diğer şeytanlar buzdan kurtulamıyordu. Yoongi derince yutkundu, bu iş çok uzun olucaktı.
İkisi yerlerine alıp bir anda birbirlerine saldırdılar. Herkes şimdi onların dövüşünü izliyorlardı. Baş şeytan ona sürekli saldırıyor ve Yoongi olabildiğince kaçmaya çalışıyordu. Sonra Baş şeytanın ayağı bir yere basınca vücuduna elektrik yayıldı. Bu Taehyung'un bir tuzağıydı. Yoongi bu durumdan faydalanıp ayağıyla onu ittirmişti. Baş şeytan biraz geriye sürüklenmiş ve hemen toparlanmıştı. Yoongi de hemen kendini hazırlamıştı.
O sırada Taehyung ile Jungkook biraz başları dertteydi. Sürekli koşmuşlar ve olay yerinden olabildiğince insanları uzaklaştırmışlardı. Koşmaktan yoruluncada Taehyung dönüşmüş ve Jungkook'u alarak havalanmıştı. Şimdi havada süzülüyor ve insanların onları yakalamalarını izliyorlardı. Jungkook " şimdi ne yapıcaz? " diye sordu. Taehyung ise ilk önce sevgilisine bakmış ve sonra insanlara geri dönmüştü. Tam o sırada bir duman yayılmıştı. Hiçbilinmeyen bir duman ve duman sayesinde bir anda insanlar uyuklamaya başlamıştı. Taehyung ve Jungkook gülümseyip havalanırken karşıda Baekhyun ile Chanyeol'u gördüler. Onların yanına geldiklerinde Taehyung " sağolun " demişti. Chanyeol bir şey değil anlamında omuz silkmiş ve Baekhyun " hadi gidelim, Yoongi'nin yardıma ihtiyacı vardır " demesiyle hemen ilerlemişti. Birlikte olay yerine dönerlerken olay yerinde Yoongi zor durumlar geçiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Melek // Yoonmin✔
Fiksi PenggemarPark Jimin, Min Yoongi'nin koruyucu meleğiydi. " Sen neysin böyle? "