18

956 72 20
                                    

Medya: Red Velvet - Psycho💕




































Baş şeytan meydana topladığı halkıyla derin bir nefes aldı. Artık bu ülke onun yakında da dünya tamamen onun olucaktı. Az kalmıştı, kral olmasına az kalmıştı. Halkını izlerken bir anda bir nöbetçi gelmiş ve " efendim, melezler kaçmış " demişti. İşte bunu duymasıyla gülümseyen yüzü solmuş ve elleri titremeye başlamıştı. Korkuyordu hemde çok pis korkuyordu. Melezler ondan daha güçlüydü, sadece güç gösterisi yapıyordu. Ellerini sıktı ve " hemen bulun onları, hemen! " dedi endişeyle. Herkes etrafa dağıldı ve aramaya başladı. Güzelce yutkundu Baş şeytan, şimdi plan yapma zamanıydı.

O sırada da Jimin, Yoongi ve Taehyung bir şeytan aramak için tuzak kuruyorlardı. Onlar birbirleri arasında planlar yaparken Yugyeom uzaktan onları izliyordu. Yardım etmek istiyordu, ama elinden ne gelebilir bilmiyordu. Umutsuzca yere bakarken omzunda bir el hissetti. Oraya döndüğünde Hoseok'u görmesiyle gülümsedi. Hoseok da ona gülümsemiş ve " seni kurtarıcam, her şey yolunda gidicek " demişti. Yugyeom gülümsemiş ve kafasını sallamıştı sadece. Endişesi bir türlü durmuyordu çünkü.

Sonunda plan hazırlandığında Yoongi etrafa bakarak dikkatli bir şekilde yürüyordu. Normal bir şekilde yürürken bir anda karşısında iki şeytan belirdi. Neyseki bu iki şeytan bir yerlerden tanıdıktı. Yoongi kafasını zorlayınca onların zindandayken nöbet tutan o iki şeytan olduğunu fark etti. Sinsice sırıttı ve koşmaya başladı. Arkasına baktığında ikisi onu takip ediyordu. Şeytan 1 " kaçma senin yüzünden Baş şeytandan azar işittim " dedi. Yoongi koşarken göz devirmiş ve hızlıca koşmaya devam etmişti. Sonunda istediği sokağa gelince hemen girmiş ve beklemeye başlamıştı. Şeytan 1 ve şeytan 2 sokağın başına gelince derince nefes aldı. İki şeytan sokağın sonuna doğru ilerlerken Jimin hemen yeri dondurmuş ve şeytanların düşmelerini sağlamıştı. Sonra Yoongi saklandığı yerden çıkmış ve Jimin'in oluşturduğu buzu ısıtmıştı. Tekrar saklanmış ve Taehyung'a kafa sallamıştı. Taehyung da yerinden çıkmış ve elektrik topu oluşturmuştu. Şeytan 1 ile şeytan 2 hayır anlamında kafa sallarken Taehyung sırıtmış ve " boom " demişti. Elektrik topunu hemen fırlatmış ve şeytanların çarpılmasını sağlamıştı. Şimdi herkes yerinden çıkmış ve şeytanları götürmüşlerdi. Onları sandalyeye bağlayıp beklemişler ama uyanmayınca su fırlatmışlardı. Sıçrayarak uyanan şeytanlar herkesin başında toplandıklarını görünce yerlerine sinmişlerdi. Şeytan 1 " neler oluyor? " diye sormuştu. Şeytan 2 ise ona kızarmış suratıyla bakmış ve " bilmiyorum " demişti sadece. Şeytan 1 ise onun bu korkunç hareketine karşı susmuş ve kafasını eğmişti. Yoongi onların bu salak hareketlerine göz devirmiş ve " bizi hatırlıyorsunuz, değil mi? " demişti. Şeytan 2 alayca sırıtmış ve " tabiki de hatırlıyorum, nasıl unuturum ki? " demişti. Şeytan 1'se onların bu konuşmasına karşı " ben hatırlamıyorum " demişti. Yoongi ile şeytan 2 ona boş boş bakmış sonra birbirlerine geri bakmışlardı. Şeytan 1 de buna karşı surat asmış ve kafasını tekrar eğmişti.

Yoongi " pekala size sadece bir kaç şey sorucaz ve sizde cevaplıcaksınız. Sonra serbestsiniz " dedi. Şeytan 1 ile şeytan 2 birbirlerine bakmış ve sonra Yoongi'ye geri bakmışlardı. Yoongi " Baş şeytanın yaptığı kan bağı hakkında bir kaç bilgi istiyoruz, Nasıl yapılır? Nasıl çözülür? Gibi gibi " dedi. Şeytan 1 tam bir şeyler söyliyecekken olaya şeytan 2 atlamış ve " peki neden söyleyelim? Sizin yerinizi tespit ettirmek varken neden size yardım edelim? " dedi. Şeytan 1 onun dediklerine karşı tamamen susarken Yoongi olayı anlamış gibi kafa sallamış ve geri çekilmişti. Sonra bir şeyler hatırlarmış gibi yapmış ve " ahh, bu arada elektrik hoşunuza gitti mi? Açıkçası sizi orda deli gibi çarpılırken görünce fazlasıyla üzüldüm ama merak etmeyin size yeni volt elektrik vericem, o zaman ayaklarıma kapanıcaksınız yapma diye " dedi kışkırtıcı bir şekilde. Şeytan 2 ile şeytan 1 derince yutkunurken arkadan Taehyung gelmiş ve elinde elekrikler oluşmasına yol açmıştı. Şeytan 1 hemen atlamış ve " tamam tamam anlatıcaz " demişti. Şeytan 2 ona şokla bakarken Yoongi ve diğerleri zaferle gülümsüyordu. Şeytan 2 " sen ne yaptığını zannediyorsun? " dedi hala şoktayken. Şeytan 1 de " ölmek istemiyorum " demişti derin bir nefes alırken. Şeytan 2 derin nefes verdi ve nefes vermesi hiç mutlu değilim anlamındaydı. Şeytan 1 " aslında tam olarak bir bilgi yok ama bağın güçlü bir kara büyü olduğunu biliyorum. Büyüyü yapmak için orda bulunan herkesin kanlarını akıttı ve kendi kanıyla birleştirdi. Sonra bazı sözcükler söyledi ve puff hepimiz ona bağlandık. İlk başta kimse ne olduğunu anlamadı. Baş şeytan bir şey söylememişti çünkü. Sonra bazı şeytanlar Baş şeytanın konuşmasına misafir olmuş ve bu olay çıkmış, hepsi bu kadar " dedi. Yoongi onu dinlerken bazı olayları tartıyordu. Sonra arkasından Hoseok geldi ve " bu büyünün bozulmasının bir yolu yok mu? " diye sordu. Yoongi ona üzüntüyle bakarken Yugyeom'da arkada ağlıyordu. Yoongi mutluka bir yolunu bulmalıydı hemde hemen. Şeytan 2 " bunun herhangi bir çözümü yokk, bu kara büyü ve geri döndürelemez " demişti. Herkes sıkıntıyla oflarken şeytan 2 hepsine bakmış ve " aslında bir yolu varr " demişti.

Herkes şimdi şeytan 2'ye bakıyordu. Hatta şeytan 1 bile. Şeytan 1 " gerçekten var mı? " diye sordu. Şeytan 2 ilk önce hoşlandığı adama baktı, bunu bir süre düşünüyordu. Ne kadar inkar etmek istesede ondan hoşlandığı bir gerçekti. Bu yüzden şeytan 2 " Baekhyun-ah, ben ne zaman yalan söyledim? " diye sordu. Baekhyun biraz düşündü ve ona ikisininde bildiği şeyi söyledi " hiçbir zaman, hiçbir zaman söylemedin " dedi. Şeytan 2 de kafa salladı ve kafasını kaldırıp tavana baktı. Sonra " doğru, bu yüzden bir ihtimal var, bu büyüyü bozmanın " dedi. Herkes derin bir nefes alırken bu sefer Jimin atlamıştı öne.

Jimin " peki nedir? " demişti. Şeytan 2 gözlerini tavandan Jimin'e döndürmüştü. Sonra alayla sırıtmış ve " sence o kadar kolay söyler miyim sanıyorsunuz? " demişti. Jimin kaşlarını çatarken ordan Baekhyun " Chanyeol? " demişti ve onu demesiyle Chanyeol hemen yumuşamıştı. Baekhyun'a baktı ve gülümsedi. Sonra " önce bizim güvenliğimizi sağlayın, eğer bunu yaparsınız size söylerim. Karşılıklı iyilik yapıcaz, biz size yardım edicez sizde bize " dedi. Baekhyun da buna gülümsemiş ve derin bir nefes verdi. Yoongi bu olanlara inanamıyordu. Ama tek şansları buydu. Yoongi " pekala, tamam sadece söyleyin artık şunu " demişti. Chanyeol " bu büyü fazlasıyla güçlü bir büyü, ama her güçlü büyünün bir zayıf noktası vardır. Mesela Yugyeom'u ele alalım, kendisi eğer başka biriyle ve bu herhangi biri olabilir, bir insan, bir melek, bir melez, bir şeytan... herhangi biriyle tekrar bu büyü ile bağlanırsa kurtulur. Ama bağlandığı kişi ile bir daha asla kurtulamaz. Hayatının sonu ona bağlı kalır " dedi. Herkes derince yutkunurken Yugyeom yorgunlukla titrek bir nefes verdi. Ne yapması gerektiğini bilmiyordu? Yugyeom " peki bu büyü nasıl yapılıyor? " diye sordu. Chanyeol ona baktı ve biraz süzdü. Sonra " Baş şeytanın özel bir kitaplığı var, orda saklı " dedi. Taehyung hemen oflarken Yoongi plan kurmaya çalışıyordu. Ne yapmalıydı ki? Ne yapmalıydı? Ne yapmalıydı? Neyy?

Sonra fark etti şuan ellerinde iki şeytan vardı. O odaya girebilecek tek kişiler. Yoongi " siz, iyilik karşılıklıydı değil mi? Eğer o büyü kitabını bize getirirseniz ne isterseniz yaparım " dedi. Herkes şokla Yoongi'ye baktığında bu şaşkınlık Chanyeol ve Baekhyun'da da vardı. Chanyeol derin bir nefes vermiş ve " bundan nasıl emin olmalıyım " demişti. Kesinlikle inanmıyordu. Neden inansaydı ki? Yoongi gülümsemiş " eğer yanlış bir şey yaparsam yada istediğinizi yerinize getirmezsem ben sizin için esir olurum " dedi. Herkes yeni bir şok yaşarken Jimin'in gözleri dolmuştu bile. Jimin " Yoongi " demişti sadece. Yoongi güzel bebeğini üzdüğünü görünce hemen onun yanına gitmiş ve sevgilisinin göz yaşlarını silmişti. Sonra alnına dudaklarını bastırmış ve kocaman sarılmıştı. Jimin de hemen kollarını Yoongi'nin beline yerleştirmiş ve kafasını Yoongi'nin omzuna gömmüştü.

Yoongi " söylediklerimde samimiyim ve asla dönmicem " demişti.

Bu ciddi atmosferide Baekhyun'un söyledikleri bozmuştu.

" sen şeytan değil melek olmalısın😍😍😍😍 "

Bence anladınız, yani o emojilerin hayranlık beslediğini gösterdiğini, yani yani yaniiii




































































































Pekala buda böyle bitti ve yine istediğim gibi bitmedi. Ben daha da uzatmayı planlarken sözcük sayılarım doluyor ve ben yarıda kesmek zorunda kalıyorum.

Yakında biticek, son bölümler bunlar arkadaşlar, sona yaklaşıyoruz yarabbi şükür

Chanbaek bebekleri ekledim, zaten exo'da tek sevdiğim kişiler onlar sayılır. Normalde benim biasım exo'da xiumin'di böyle mi yazılıyor bilmiyorum. Yani kısaca Minseok diyelim, oydu ama artık bu aralar Chanyeol'a kayıyorum ve sanırım yeni biasım o😍😍😍

Yaa şeytan 1 ile şeytan 2 diye yazmak garip gelmişti. Ve ben onlara bir isim bulmam gerektiğini düşündüm. Aslında yapmıcaktım hatta aklımda böyle bir şey yoktu bile. Ama işte doğaçlama yazınca normal olarak her şey değişiyor. Ama neyseki sonu belli benim için ve şuan değişmedi. Çok güzel bir son bizi bekliyor.

Dediğim gibi isim bulmam gerektiğini düşündüm ve bende Chanbaek olabileceğini düşündüm. Aslında bide bu kişileri kaisoo yapmakta istemiştim ama benim bu kurguda yazmak istediğim şekilde değiller o yüzden vazgeçtim.

Neyse eğer bir yanlışım varsa mazur görün.

Umarım beğenmişsinizdir.

Hoşçakalın...

Mavi Melek // Yoonmin✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin