🔞~פרק 15:~🔞

15.4K 41 24
                                    

-נקודת מבט אמבר-
"אמא מה דעתך לבלות איתנו הערב?" שאלתי
"זה לא יפריע לכם?" היא החזירה שאלה
"לא בכלל לא, אנחנו נשמח אם תצטרפי" סימון אמר.
"אם כך, אני אבוא איתכם, לאן תירצו ללכת?"
"נראה כבר לקראת הערב, כולה שלוש בצהריים יש לנו עוד זמן להחליט" אמרתי
"סבבה" היא ענתה.
הדיקן נכנס לחדר "סימון" הוא קרא לו וסימון נעמד.
הוא הושיט את ידו לסימון וסימון תפס אותה "אני מצטער שחשדתי בך, אני מקווה שאתה בסדר ולא נפגעת באופן קשה ממש מהתקיפה המינית של לאיה עליך"
"אני בסדר  הדיקן, תודה"
"בבקשה קרא לי סטיבן"
"תודה סטיבן"
"אמבר, בנוגע אליך את משוחררת, מחר נמשיך את הבירור באנרגיות מחודשות, אבל אני מאמין שהסוף יהיה טוב עבורך"
"תודה הדיקן, אני מעריכה את זה, אפשר לבקש משהו?"
"בטח!"
"האם המורה דיאנה משוחררת איתנו? כאילו, היא גם מסיימת לעבוד והיא תוכל לבוא איתנו?"
"דבר ראשון, כן היא משוחררת, דבר שני, למה?"
הבטתי באימי, ואימי הביטה בי בחזרה. והנהנה לאישור.
"דיאנה היא אימי הביולוגית"
"באמת יש בכן הרבה קווי דימיון" הדיקן אמר והנהנן באיטיות "אני שמח שמצאתן אחת את השנייה" ובמילים אלו יצא מהחדר.
"בא לכן ללכת לטיילת ביחד? נשתה איזה משהו" שאל סימון
"אסור לי אלכוהול בתור מורה באוניברסיטה אם לזה אתה מתכוון" אמרה דיאנה.
"אמא אל תדאגי, בואי נשתה איזה מילקשייק"
נסענו לטיילת ברכב של סימון והלכנו למסעדה קטנה ונחמדה. "אני צריך להתפנות" אמר סימון וקם בזמן שהמתנו שההזמנה תגיע לשולחן שלנו. הנהנו.
אחרי כחמש דקות, קמה גם דיאנה "אני הולכת גם להתפנות, תחכי פה להזמנה שלא יחשבו שהלכנו" הנהנתי בהבנה. והיא הלכה.

-נקודת מבט דיאנה-
קמתי אחרי סימון לשירותים, כולי רטובה למטה. קיוויתי שלא שמו לב לזה. סימון כלכך סקסי, ואני בתקופת יובש. הצצתי לשני הכיוונים. לא היה אף אחד. חמקתי לשירותי הבנים, וראיתי את סימון משתמש במשתנה. רעש העקבים שלי הידהד על הרצפה וסימון הסתובב מהר, איברו בחוץ, עומד לכל האורך. נשכתי את שפתי. "דיאנה" הוא פלט וכיסה את הזיקפה שלו במבוכה. "תן לי לעזור לך עם זה" לחשתי. התקדמתי אליו, וליטפתי את איברו. נצמדתי אליו, נותנת לו להרגיש את גופי. "אחחח" הוא גנח בשקט.
"אמא? סימון? מה אתם עושים?" שמעתי את הקול של אמבר. התרחקתי מסימון במהירות.
"סליחה אמבר" התנצלתי במבט אשם
"איך לא הזמנתם אותי?" שאלה במבט קצת כועס.
"מה דעתך שנעשה את זה בבית שלי?" הצעתי. "הוא ריק, וגדול"
"סבבה, שלושתינו, ניפגש בעשר בלילה"
נשכתי את שפתי.
"אמא די! זה מחרמן אותי" אמבר התעצבנה.
"סורי" התנצלתי בחיוך. בדרך החוצה נתתי לה כאפה עדינה בתחת.

-נקודת מבט סימון-
אני חייב להודות, דיאנה גירתה אותי מאוד. אבל הרגשתי שזה לא במקום, מאחר שהיא אמא של בת הזוג שלי, וגם מורה באוניברסיטה שלי. השתקתי את המחשבה הזאת במה שהולך להיות לנו הלילה.
"אמבר, מה את לובשת היום?" שאלתי אותה כשהיינו בדירה
"תחרה שחורה"
"נחמד וסקסי" לחשתי ונישקתי אותה ברכות על השפתיים. ואז היא הפילה אותי למיטה ככה שאני מעליה "שובבה יש לך את כל הלילה" נישקתי אותה שוב, על המצח הפעם.
"אוף ימעצבן" היא אמרה ודחפה אותי ממנה.
נכנסתי להתקלח והיא אחרי, היא כל הזמן העמידה לי אותו בכוונה וצחקה כשאני ניסיתי לגרום לו לחזור למצב נורמלי. שמתי בוקסר לבן ונקי.
לבשתי מעל שורט וגופיה של אדידס.
אמבר לבשה חולצה עם נצנצים בכסף, מכנסיים בז' ועקבים כסופים. "את מהממת" אמרתי ונישקתי אותה על הלחי
"תודה, גם אתה לא פחות יפה" היא אמרה וליטפה את לחיי.
"שניסע?" שאלתי
דיאנה שלחה לאמבר בווצאפ את הכתובת המדויקת ונסענו אליה. הגענו אחרי נסיעה של רבע שעה אליה.
דפקנו בדלת. "הקדמתם" היא אמרה בשמחה
"לא בהרבה" ענתה לה אמבר. ובאמת, הקדמנו רק ב5 דקות.
בחנתי את גופה של דיאנה ותוך שניה עמד לי. דיאנה הייתה כלכך סקסית בבגד גוף לבו מתחרה (כמו בתמונה למעלה) , הפיטמות שלה הזדקרו מבעד לבגד, ואני התחרמנתי בטירוף.
פתאום אמבר ודיאנה מתחילות לצחוק. "מה קרה?" אני שואל.
שתיהן מצביעות על האוהל שהיה לי במכנסיים. "כאילו אתן נורמליות" החזרתי להן. והצבעתי על הפטמות הזקורות שלהן. הן הפסיקו לצחוק.
נכנסנו פנימה מהר. אמבר חיבקה את דיאנה, ומעבר לכתפה של דיאנה נישקתי את אמבר.
"בואו נעלה למעלה" דיאנה לחשה
היא לקחה אותנו אל החדר שלה, עם מיטה זוגית גדולה וטובה בדיוק למה שאנחנו מתכוונים לעשות.
תפסתי את אמבר והורדתי לה את החולצה והמכנסיים. היא חלצה את הנעלי עקב בבעיטה ופשטה ממני את הגופיה. נישקתי אותה, ונתתי ללשוני לחקור את פיה פתאום נשמע רעש של כאפה ואמבר גנחה. פקחתי עין אחת וראיתי את דיאנה מנשקת את התחת של אמבר וסוטרת לו.
נשכבתי על הגב, עכשיו כבר הייתי ערום לגמרי, והזין נמתח למלוא אורכו. דיאנה התחילה למצוץ לי, ואמבר התיישבה לי על הפנים ואני מצצתי לה את הכוס במשך כמה דקות. כלכך נהננו.
אחר כך אמבר ירדה ממני ואני הורדתי לדיאנה את הבגד גוף. "פאק" אני ואמבר לחשנו ביחד "את כלכך סקסית אמא" היא אמרה ואני התחלתי למצוץ לדיאנה את הפטמות. "כןןןן" היא גנחה והצמידה אותי יותר לציצי שלה.
אמבר עמדה לידי על הברכיים. פיסקתי לה את הרגליים בעדינות והתחלתי להכניס את אצבעי לכוס שלה "פאק" היא גנחה כשהכנסתי עוד אצבע. הרגשתי אותה מחבקת את דיאנה בשביל תמיכה. הכנסתי עוד אצבע ואז ליקקתי את דיאנה עד לפה שלה, והכנסתי לשם את לשוני. חקרתי ובדקתי כל פינה, והגניחות של שתיהן מילאו את החדר.
השכבתי את דיאנה על המיטה, והחדרתי לה לאט לאט את הזין שלי.
"אוווווו פאק כן פאק אומייגאד" היא גנחה
אמבר התיישבה על הפנים שלה ודיאנה מצצה לה. הכנסתי את כל אורכי והתחלתי לפמפם אותה, חזק וטוב. "כןןןן פאק אומייגאד פאק" היא ספק גנחה ספק צעקה. יצאתי ממנה וגמרתי לה על הבטן. אמבר ליקקה את הגמירה.
"בואי לכאן זונה קטנה" העמדתי אותה בדוגי והתחלתי לזיין אותה מהר וחזק. תוך כדי התנשקתי עם דיאנה. "פאקק כןןן פאק" ואז הרגשתי את זה, אני עומד לגמור. בלי קונדום, ובלי אופציה לצאת מאמבר לפני הגמירה. המשכתי לזיין חזק ודיאנה הפליקה לאמבר. כעבור עשרים שניות, בגניחה ענקית, גמרתי בתוך אמבר.

נקודת מבט אמבר:
הרגשתי הרגשה שונה משאר הפעמים שעשיתי סקס עם סימון. ואז הבנתי. הוא גמר בתוכי.
זזתי קדימה ועזרתי לו להוציא את הזין שלו מהכוס שלי. הוא ניסה להוציא ממני את הזרע, אבל ללא הצלחה.
"מה אתם דואגים?" שאלה דיאנה "קחי גלולות"
"אני אלרגית לחומר מסוים שיש בגלולות" אמרתי
"בכל הסוגים?" היא שאלה ואני הנהנתי לחיוב.
"סליחה בייב" אמר סימון.
"לא, כנראה שהגיע הזמן שנהיה הורים"
דיאנה תפסה אותי ואת סימון וחיבקה אותנו. "אני אוהבת אתכם, המון, ולכל דבר שתצטרכו אני פה"
"תודה דיאנה" אמר סימון וצבט לה בשובבות את הפיטמה.
"בואו נלך" אמרתי
"לילה טוב דיאנה" אמר סימון בזמן שהתלבש. דיאנה נשארה ערומה. סימון הכניס לה אצבעות ואחר כך נתן לה למצוץ אותן בזמן שהתלבשתי. הוא נישק אותה על הלחי "נהנתי" "גם אני"
הלכתי אליה "אמא, סליחה שהסקס הזה נגמר מוקדם מהרגיל, אני מצטערת"
"הכל בסדר אמבריטה שלי" היא נישקה אותי נשיקה יבשה על השפתיים.
"לילה טוב אהובה שלי"
"לילה טוב אמא"
בדרך חזור סימון החזיק לי כל הזמן את היד.

אתן לך כל מה שתרצי❤Where stories live. Discover now