ג׳וי רייצ'ל אדיסון
עוד יום שיגרתי חולף לו.
וזה אומר שהיום אני נפגשת עם הבנות בבר .
אתמול ביקרתי את אמא והיא הייתה נראת רע .
אני חוששת שהיא תמות לפני החודשים שנותרו לה .אני סופרת כל שנייה. דקה. שעה ויום שנותרו לה ומנסה לנצל את הזמן איתה.
כל בוקר אני מבקרת בחדר שהיה שלה ומקווה שאני מתעוררת מחלום והיא נמצאת שם בחדר ישנה .
אבל בכל פעם שאני מתעוררת ואני עוברת בחדר ורואה שהיא לא נמצאת שם אלא בבית החולים אני מבינה שבעוד מספר חודשים החברה הכי טובה שלי תמות .
אשת הסוד שלי.
זאת שהייתי משתפת אותה בהכול מגבר שאני מעוניינת בו ועד בעיות בקונדיטוריה .
אבל הזמן מתקתק .תיק. תק.
ולא עוצר לרגע .
כל שנייה. כל דקה. כל שעה.אני רוצה להיות לידה להחזיק לה את היד ולא לעזוב לרגע .
אבל הבנות ואמא אומרות שכדאי שאני אתרחק לזמן מה מבית החולים.לא יכולתי לעזוב את אמא שלי הדבר הכי יקר לי, אז החלטתי לצאת איתן גם כשקשה לי לבר או לחופשה כל שבוע בימי שישי ושבת בעצם אלה הימים היחידים שאני פנויה .
אבל הן לא יודעות שאני שיוצאת איתן זאת לא אני האמיתית זאת ג׳וי השחקנית שמשחקת משחק יפה .
אפילו יותר מידי יפה .
נכנסתי לבית שלי שהיה פעם של אמא ושלי , הוא נשאר אותו הדבר כמו שהיא עזבה .
הבובות חרסינה שלה .
הכוס תה המעוטר בזהב שקיבלה לחתונה .
הבגדים של אבא שנמצאים באותו מקום בארון.והכי חשוב כל האלבומים והתמונות של הוריי מפוזרים בבית באותם מקומות שהניחה אותם .
מי שהיה נכנס לבית שלי היה חושב שזה בית שננטש לא מזמן הפנים של הבית לא השתנה לרגע .
עדיין יש את ספת העור החומה.
השולחן מעץ המלא שעומד במרכז הסלון והשולחן אוכל שעומד באותו מקום מאז שנולדתי .אמי השתדלה לתת לי את החינוך הכי טוב למרות שלא היה לי אבא שיפרנס אותנו היא הלכה ועבדה כדי שהיה לי אוכל על השולחן וספרים ללמוד .
הדבר שהכי אהבתי לעשות עם אמי היה לאפות עוגיות שוקולד צ'יפס מיוחדות עם מתכון סודי של אמי.
עד היום אני מוכרת את העוגיות האלה בקונדיטוריה ואנשים מתחננים לדעת מה המתכון המפורסם .
האמת שאני אפילו לא יודעת מה המתכון של אימי אני פשוט מכינה כמו שאני זוכרת שהיינו אופות .
ביקשתי כל כך הרבה פעמים את המתכון ממנה ושם מילה לא יצאה מפיה חוץ מ- ״ג׳וי העוגיות שלך טעימות אין צורך במתכון שלי.״ אבל אמא שלך יותר טעימות בהרבה .
YOU ARE READING
חטא מתוק
Romanceסינקלייר הוא בחור שכל בחורה רוצה, הוא איש עסקים מבטיח וצעיר, המזל שיחק לו כמו שאומרים. ג׳וי קונדיטורית מבטיחה שהעסק שלה נכשל ונחלצת לעזרתו של סינקלייר. האם הוא ישיב לה עזרה? את זה אתם תצטרכו לגלות לבד. 14+