פרק 10

2.8K 108 10
                                    

אני מתעוררת במיטה של סין.
כי זה כל מה שרציתי אתמול רק להירדם לצידו, החמרמורת מכה בי חזק.

אבל כל מה שאני רוצה לעשות הוא לראות את סינקלייר יושן לצידי, כשהוא בבוקסר בלבד ואני רק עם חולצת הכפתורים שלו.
אני זוכרת מה קרה אתמול.

אני גם זוכרת שלא שכבנו, סין הכין לי שוקו חם וישבנו מול האח בסלון ודיברנו על הילדות.

היה לו קשה עם אמא שלו והוא הרגיש בודד כל כך בעולם של עסקים, הוא הפך להיות הוא מכך שלא התיחסו אליו וידע שאם הוא יתערבב בעולם העסקים יבחינו בו.

וכך עשה, הוא הפך לאיש עסקים מושלם שנושא את שמו בכל העולם וחברתו שווה מיליונים.

אני באמת שוקלת לתת לו לשכב איתי ואז להכנס להריון והשרצים הקטנים שיצאו לי מהבטן יפריעו לאבא שלהם כל היום, אבל לא אני לא יתן לו לשכב איתי גם אם הוא יתחנן.
אני חייבת לדעת מה אנחנו.

עם אנחנו זוג או סתם ידידים? כי כולם חושבים שאנחנו זוג שלא יודע שהוא זוג.

מעניין למה ?
אני נכנסת למקלחת שלו ומצחצחת את שיני עם מברשת נקייה שמצאתי במגירה.

כל כך כיף לישון עם סינקלייר, תמיד שאני לידו אני נרדמת בשניות והשלווה מכה בי.

כאילו אין צרות בעולם.
יש רק אני סינקלייר וסימפוניה שמתנגנת לאוזני, יש רוגע, גן עדן פשותו כמשמעו.

אני נכנסת למיטה ומחליטה להציק לסינקלייר.
הוא שוכב וגופו בצד שמאל של המיטה.
ובדיוק שם אני יושנת בצד שמאל, אני מתחילה לגעת לו באף, אני משתדלת לא לנשק את אפו, אנחנו לא זוג ולא שום דבר אחר פשוט חברים טובים.

״סין.״ אני לוחשת לאוזניו.
״ג׳וי. לכי לישון.״ איך הוא ידע שאני כאן?

״קום משעמם לי.״ אני מרגישה כמו ילדה קטנה שמנסה להעיר את אבא שלה.

הוא לא מתעורר אני מזיזה אותו בכל הכוח ועולה על בטנו, הוא פוקח את עיניו ומסתכל על תוך עיני.

״בוקר טוב .״ אני אומרת ומנסה לרדת מיד אך הוא מחזיק את ירכי,״אל תזוזי.״ אני לא רוצה לזוז אני רוצה להיות בתנוחה הזאת כל החיים.

״סין , אני ואתה, אנחנו כלום אולי לא כדאי ש..״ הוא מתפרץ לדבריי ״שמה? שנהיה זוג? שנהיה יזיזים? ממה את מפחדת?״ אני לא מפחדת אני רוצה אותך אבל גם לא רוצה אותך.

״אתה רוצה שנהיה ביחד?״ זה לא ילך הביחד הזה. ״כיף לי איתך ואני יודע שלך כיף איתי אנחנו יכולים לנסות.״ תמיד כדאי לנסות.

״אבל אני לא רוצה שזה היה ככה.״ הוא עושה פרצוף,נו הפרצוף הזה. ״אם נהיה ביחד אז זה היה דייטים אמיתים של אנשים רגילים.״ אני מגזימה קצת ? ״ג׳וי , אין לי זמן לדייטים , בגלל זה אני עד עכשיו לא נשוי עם ילדים.״ ברור כי אתה מחכה שאני היה נשואה לך.

חטא מתוק Where stories live. Discover now