פרק 21

1.7K 57 5
                                    

המקור לבעיות שלו , זה רק מה שעולה בראשי! איך יכולתי לסרב להצעה שלו? אם הייתי מסכימה היום הייתי חיה באושר וכמובן שאולי אמא או סתם בהריון, איך יכולתי להיות כזאת מטומטמת?

הייתי צריכה להסכים! הייתי יכולה לחלוק איתו את אותה המיטה ואולי להיות אשת עסקים מצליחה באותה המידה! אני מיואשת! חטאתי, חטאתי שלא הסכמתי להצעה שלו, הייתי יכולה להיות נשואה לו , לא להיות עוד אקסית, אני נזכרת בדברים שהוא אמר כל מילה וכל נשיקה או סתם חיבוק.

איך יכולתי לעזוב דבר כזה? לגרום לו להתמודד לבד אם כל זה?

אני לוקחת את בקבוק הויסקי ומתחילה לשתות ממנו. עוד כוס ועוד אחת, עד שהוא יגמר ולא ישאר בו כלום! אפילו לא טיפה אחת בודדה של כאב.

אני נשכבת על רצפת הבית ורואה את הדלת נפתחת, אני מגחכת ורואה את ליאו מרים אותי ולוקח אותי למכונית.

למה הוא כל כך מתאמץ אני רוצה ליפול, אני רוצה לעשות שטויות, לעזוב את העולם הזה פשוט לכמה דקות שלא ארגיש  שום רגש.

אני פשוט מסוחררת מידי כדאי לפתוח את עיני.
אני לא המייטבי.

~~

אני שומעת במהומם את הקול שם הרופא וסינקלייר. ״עשינו לה עירוי אבל יש חשש שהיא פגעה בכבד, לפי הבדיקות רואים שהיא שותה באופן קבוע משקהות אלכוהוליים.״

״היא יכולה לצאת מזה נכון? אתם יכולים לרפא לה את הכבד? היא לא הסתכנה עד כדי כך, נכון? ״ סינקלייר אומר ואני שומעת פשוט שקט.

אני מרגישה יד נוגעת בי ומנשקת את ידי, ״למה את עושה את זה? למה להכאיב לי? את יודעת שאני אוהב אותך גם כשאני שונא אותך! את יודעת שאת התקווה שלי לא הבלונדינית של אתמול, אז למה לגרום לעצמך לעשות משהו שיכול להוביל למותך ובסוף למותי? את על השפעת תרופות אז בטוח אני עכשיו מדבר לאויר, תצאי מזה ואני מבטיח לך שאעשה הכול כדי לחזור למה שהיינו.״ הוא אומר ואני מרגישה שהוא יוצא מהחדר .

~~

השתחררתי השבוע מבית החולים, כבר שבוע שלא עבדתי וישבתי במיטת בית החולים, ליאו עבד במקומי והלך לכל מקום , אדל ביטלה ביטלה את המסיבת תרום לידה בגלל שלא רצתה לעשות אותה בלעדי, מישל וסינקלייר היו דבוקים אליי 24/7 , בלילות שמישל הייתה הולכת למתיו אז סינקלייר היה בא לישון בכורסא שליד המיטה שלי והיה עוזב כשמישל הייתה חוזרת.

אני חושבת כשגם כשהיה בבית הוא ישן אצלי, כל השבוע  הוא היה דבוק אליי ולא שחרר לרגע, גם אם זה עכשיו שהוא לוקח אותי לביתי ברכב שלו.

חטא מתוק Where stories live. Discover now