אני לא מאמינה שאני מתארגנת לדייט החלומות שלי עם סינקלייר.
עזבו את זה אני עדין לא מעכלת שהוא הזמין אותי, מכל הבנות שחגות סביבו דווקא אותי.מעניין מה היה בדייט או מה אלבש לדייט ?
מה אלבש? זאת לא צריכה להיות השאלה הכי חשובה כרגע?אני צריכה משהו ש...שגם היה סקסי וגם היה לא מתאמץ, אוליי שמלה ? אני מדפדפת בארון ומחפשת שמלה מספיק מתאימה להערב.
אין לי שמלות לא מתאמצות ולא סקסיות.
וגם אין לי זמן ללכת לקניות,אוליי התקשר למישל או אדל? הם בטוח עסוקות ולא יועילו.וגם מה היה הפרצוף של מישל שתדע שאני יוצאת עם הבוס שלה ועדין לא סיפרתי לה ?
זה היה מזעזע אם היא תדע.אני פשוט אלבש מה שאני תמיד לובשת.
אני מוציאה מהארון ג׳ינס כחול אך יש בו נגיעות של תכלת. גופיה משי שחורה עם תחרה וג׳קט עור בצבע חום מושחת וכמובן מגפי עור לא גבוהות בצבע שחור.נשלחה הודעה בטוח זה מסינקלייר.
אני פותחת את הטלפון ורואה הודעה מדיוד האדסון, כמעט שחכתי ממנו.״ג׳וי יקירה יש לי השבוע בלוז מקום פנוי, לקבוע לנו?״ אני מאמינה שכל שנסיים עם הבלגן הזה יותר מהר כך גם כל הבעיות שלי יעברו מהר. ״תקבע לנו.״ סינקלייר בטוח ישמח לדעת שלא הפגש יותר עם דיויד. אני עדין לא מבינה מה הבעיה איתו.
אני מתלבשת בזריזות מתאפרת כמובן ומחכה כמו ילדה טובה שסינקלייר יבוא ויקח אותי למסעדה פלצנית.
הטלפון מצלצל ,בטוח עכשיו זה סינקלייר.
״הלו ?״ אני אומרת בהתרגשות כי מין הסתם אני ממש אבל ממש מתרגשת.״קטנה,אני בחוץ את באה?״ אני ממהרת לצאת מהדלת. כל כך בא לי לקפוץ אליו בחיבוק דובים חמוד.
הוא עומד בשילוב רגלים על המכונית. ידו שלובות והוא מחכה לי.
ברגע שהוא רואה אותי הוא מסתדר ומחזיק בידי.
הוא פותח לי את הדלת כמו ג׳נטלמן אמיתי.
אני מחייכת כי אני חושבת שאני קצת מתאהבת בו, הוא מנסה לכבוש את הלב שלי כמו שפוליטיקאים רבים על מה חשוב למדינה. הוא אף פעם לא מפסיק.היום הנהג שלו לוקח אותנו.
הוא נכנס למושב האחורי לידי ומסתכל עליי.״את יפיפה היום.״ אני מסתכלת על בגדיו הוא לובש מכנס סקיני צמוד בצבע כחול וחולצת גולף לבנה, וכמובן נעלי המוקסין שלו.
כבר ציינתי שאני נמסה מגברים שלובשים מוקסינים? ״רציתי ללבוש משהו נוח.״ אני מקניטה אותו וחוזרת על משפטו מהפגישה הקודמת שלנו.
״את יפה כשנוח לך.״ אני יודעת. אבל אני רוצה לשמוע את המשפט הזה עוד מיליון פעמים. ״תודה.״ אני כל כך שיכורה עוד לפני שהגענו למסעדה הפלצנית שלו.
אבל לא שיכורה מאלכוהול אלה מלחץ אהבה והתרגשות. טוב הרבה התרגשות.
YOU ARE READING
חטא מתוק
Romanceסינקלייר הוא בחור שכל בחורה רוצה, הוא איש עסקים מבטיח וצעיר, המזל שיחק לו כמו שאומרים. ג׳וי קונדיטורית מבטיחה שהעסק שלה נכשל ונחלצת לעזרתו של סינקלייר. האם הוא ישיב לה עזרה? את זה אתם תצטרכו לגלות לבד. 14+