בוקר. הציפורים מציצות, השעה שבע וחצי בבוקר סינקלייר ישן ואני מחבקת בזרועותיו, פאק השעה שבע וחצי בבוקר אנחנו מאחרים.
״סין! קום אנחנו מאחרים.״ אני קמה מהמיטה ורצה לצחצח שינים, סינקלייר מחליף תנוחה במיטה וכרגע הוא יושן באלכסון.
״סינקלייר!״ אני צועקת והוא מניח ידים על בעינים ומשפשף אותם.
״קום אנחנו צריכים ללכת לעבודה ואפילו לא אכלנו ארוחת בוקר.״ הוא קם מהמיטה והולך לצחצח שינים בזמן שאני בוחרת מה ללבוש.
לבשתי חליפה בצבע שחור וגופיה צמר בצבע לבן. נעלתי סנדלי עקב בצבע שחור וכשיצאתי התחלתי להכין מהר את הקפה.
מזגתי את הקפה לשתי כוסות והתחלתי להכין את ארוחת הבוקר. אין לי כל כך הרבה זמן וארוחה מושקעת אני לא יכולה להכין כאן.
הכנסתי שתי פרוסות לחם לטוסטר והוצאתי את החמאה מהמקרר.
סינקלייר ירד והביא את העיתון שחיכה לנו בפתח הדלת.
״סין, יש היום פגישות שאני צריכה לדעת אליהן?״ הוא מצקצק בלשונו ושותה מהקפה.
סינקלייר אף פעם לא היה בחור של בוקר, הוא יותר בחור של צהריים.
״תנשמי אף אחד לא יברח עם נאחר בחצי שעה.״ איך הוא יכול להיות כל כך רגוע? אף פעם לא התרגשתי להכיר את העובדים שלי כמו שאני מתרגשת עכשיו.
״אני יודעת פשוט אני מפחדת מעט, בכל זאת אני ואתה זוג והם יכולים לחשוב שרק בגלל שאנחנו זוג אז מכרתם לי את המניות שלכם.״ אני מתקרבת עליו ויושבת לידו בכיסא הבר.
״כולם יודעים שאת עצמאית ושמעתי רבות מעובדי בחברה שמעריצים אותך על המסירות לעבודה ולעובדים, אני מאמין שחלקם גם מכירים אותך משנים קודמות, כולם יודעים מי את! ואם הם לא ידעו אני יודע שאת תראי להם.״ אני מנשקת את שפתיו והוא מרים אותי לשבת על השיש, הוא נכנס בין רגלי ומנשק את צווארי.
הטלפון שלי מזמזם אך אני לא מתיחסת אליו, לאחר כמה דקות של שקט ומזמוזים הטלפון של סינקלייר מצלצל והוא עונה לו.
לרגע חשבתי שנעשה סקס בפעם הראשונה מזה שנה וחצי.למה תמיד הגורל חייב לדפוק הכול?
סינקלייר חוזר ומנשק את צווארי, ״את באה? טיילור מחכה בחוץ.״ לא ידעתי שטילור לוקח אותנו היום.
אני לוקחת את תיקי ויוצאת מהבית, נכנסתי למכונית הזאת בפעם הראשונה אחרי הרבה זמן שלא.
״מיס אדיסון, טוב לראות אותך.״ טיילור אומר ומברך אותי לשלום.
סינקלייר נכנס למכונית למושב שלידי וכמובן הוא לא שחרר את הטלפון מאוזנו.
״טיילור אפשר לשאול משהו?״ טיילור נהג בגיל העמידה, אני כמעט בטוחה שיש לו נכדים.
YOU ARE READING
חטא מתוק
Romanceסינקלייר הוא בחור שכל בחורה רוצה, הוא איש עסקים מבטיח וצעיר, המזל שיחק לו כמו שאומרים. ג׳וי קונדיטורית מבטיחה שהעסק שלה נכשל ונחלצת לעזרתו של סינקלייר. האם הוא ישיב לה עזרה? את זה אתם תצטרכו לגלות לבד. 14+