פרק 20

1.5K 67 9
                                    

השיבה לחברות עם סיקנלייר קצת קשה לי, אני לא יודעת למה.

אולי זה בגלל שאנחנו אנשים שונים מידי והעובדה שהיינו פעם בני זוג אולי גם זה מוסיף?

לפעמים אני חושבת מה היה קורה אם לא הייתי עם סינקלייר, אולי החיים שלי היו נוראים בדרך אחרת?

״ג׳וי?״ אני שומעת במעורפל, ״היי את איתי?״ ליאו אומר ואני מתעוררת מהמחשבות שלי.

״כן, אני עייפה פשוט, אתה יודע אחרי שלושה פגישות אני תשושה.״ אני אומרת ולוגמת מכוס הקפה שליאו הכין לי.

״נעבור על הסדר יום ואני אבטל לך את הפגישות להיום, טוב?״ אני מהנהנת ומניחה את כוס הקפה על השולחן.

״בחמש יש לך שעה חופשית, בשש את צריכה להתארגן לכנס השנתי של החברה של סינקלייר שמתחיל בשבע וחצי, הוא הזמין אותך ורשם אותך כבת זוגתו אבל את יכולה להגיד את השם הפרטי שלך, אני מבקש לא להגזים עם האלכוהול זה לא עושה לך טוב ובנוסף מחר יש לך בדיקת פאפ כדי לדעת שהכול בסדר ואין לך מחלה, את תבואי למשרד ואני אסביר לך כבר את סדר היום יותר מאוחר, וג׳וי אני ואלפרד בן זוגי עוברים דירה אז תודה על זה שנתת לי לגור אצלך.״ כל כך הרבה דברים לזכור.

״ליאו, מחר באיזו שעה הבדיקה?״ זאת בדיקה שאני עוברת כל שנה מאז שגיליתי את מחלתה של אמי, הרופאים סבורים שהיא תורשתית אז ליתר ביטחון אני נבדקת כל שנה.

״בתשע בבוקר, בנוסף לכך לאדל יש מסיבת תרום לידה השבוע ועדין לא התייעצנו על המתנה.״ איך שכחתי מזה? אני אחשוב על זה כבר יותר מאוחר, הראש שלי מסוחרר ואני אל כל כך מרגישה טוב.

״שכחתי מזה, אבל אם אתה יכול לארגן איזה משהו למחר למסיבה אני אשמח, אולי תבקש מלילה שתארגן איזה בר מתוקים ובנוסף שתשלח במתנה אלבום הריון משפחתי המפואר! ואני כבר אלך מחר אחרי הבדיקה לקנות משהו.״ זה הולך להיות יום עסוק מידי.

״בסדר, אני אבדוק עם לילה על הכול, עכשיו קומי ולכי לנוח , את נראית זוועה.״ הוא אומר ומניח את הטבלאט על שולחן משרדי.

״אני גם מריגישה כך, אני בכלל לא יודעת איך אעבור את הכנס של החברה של סינקלייר.״ אני אומרת ופותחת את המגירה הקרובה אליי ומוציאה את קופסאת הכדורים, ובולעת את כדור האקסדרין.

״אם לא תרגישי טוב אל תלכי, את יכולה להתעלף שם וכל מיני, את עובדת מספיק קשה! אני אנסה לבטל לך את הפגישות ותהי מחר בבית, תבטיחי שתלכי מחר לרופא.״ ליאו אומר ואני מהנהנת ולוקחת את תיקי.

״בסדר, רק תן לי לעבור את הכנס הזה ואני מחר השאר בבית, את הפגישות החשובות תפנה אותן לבית שלי, אני אטפל בהן במשרד.״ אני יוצאת מהמשרד וליאו הולך אחרי.

״בסדר, השמלה שלך. תלויה בארון והנעלים שלך מתחת לשמלה.״ אני נפרדת ממנו לשלום וממשיכה לכיון ביתי.

חטא מתוק Where stories live. Discover now