פרק 23

1.5K 64 14
                                    

היום אני וסין הולכים לבחור רהיטים ודברים לבית,מי היה מאמין שרק עוד חודש נעבור לשם? אני כל כך מתרגשת.

״סין, תראה!״ אני קופצת על אחת המיטות ומראה לו כמה היא נוחה.

״גם אם אצטרך לישון על הרצפה כל עוד לישון איתך זה היה הכי נוח שיכול להיות בעולם.״ אני מחייכת וקמה מהמיטה ונושקת את שפתיו.

״אני רוצה שהיא תהי מיטה ענקית, והיה שתי כורסאות ושולחן וגם טלוויזיה ענקית!״ אני כל כך מתרגשת.

״תרגעי, אנחנו נקנה הכול ואפילו אקסטרה.״ אני רואה את המטבחים ואני רצה לשם.

יש מטבח יפיפה בדיוק בשבילי! הוא מתאים לבית ואני חייבת לציין שאני רואה את עצמי מבשלת בו.

המטבח הוא מזכוכית אפורה ויש אי באמצע האי מעץ מלא ומעליו יש שכבה של שיש.

״סין אני רוצה אותו!״ אני לא מוכנה לוותר על מטבח כזה.

״יש עוד משהו? אנחנו צריכים לשלם וללכת לקחת את הדברים שלך מהעבודה הישנה!״ הוא צודק, אבל אני יכולה להגיד לליאו הוא אמר שהוא נשאר איתי עד הקבר, הוא היחידי שמבין אותי!

״אני גם רוצה לקנות סלון חדש! ועוד הרבה דברים.״ הוא ממשיך לקופה ולא מתייחס עליי.

״סינקלייר!״ זה לא יפה שהוא לא מתייחס אליי.

״בסדר, דבר אחרון ונלך!״ אני אומרת והוא נעצר.
ומתנשף בחוזקה.

אני מסתכלת על הסלונים ורואה ספה ענקית לבנה ושולחן משיש שחור, זה יפיפה אני רוצה את זה.

״נקח גם את הסלון הזה.״ אני אומרת והולכת לקופה, נראה לי מספיק להיום.

הגענו לקופה ותחלנו לשלם על המוצרים שרכשנו לבית החדש! מאחורינו היה צלם פפראצי שצילם במעבד לחלון השקוף תמונות שלי ושל סינקלייר.

ברור שזה יתפרסם השבוע באתרי הרכילות.
״אני יכול לגשת ולשבור לו את המצלמה תמיד.״ סינקלייר אומר כשהוא רואה כזה מטרד עבורי.

״נצטרך לספר לעולם מתישהו שאנחנו זוג.״ המוכרת מחזירה את כרטיס האשראי ואנחנו יוצאים מהחנות הרהיטים.

״רוצה לפגוש את חבריך למשרד או שנלך לאכול משהו לכבוד המשרה החדשה שלך?״ אני אף פעם לא התנגדתי לאוכל.

״נלך לחגוג.״ אנחנו נכנסים ללמבורגיני אורוס שלו בצבע ירוק זית.

הנסיעה עוברת מאוד שקטה עד שנשלחה לי הודעה לטלפון מפול שאומר שלאדל יש צירים והיא צריכה ללדת, סינקלייר משנה כיוון מיד ונוסע לבית החולים האוניברסיטאי בשיקגו.

״סינקלייר תעקוף אותו! אני רוצה להיות שם היא בטח מפוחדת.״ אני מפחדת שיקרה משהו, זאת הפעם הראשונה שבאמת אני קולטת שגדל הולכת להיות אמא.

חטא מתוק Where stories live. Discover now