פרק 7

3K 102 16
                                    

״הטיסה לסינגפור יוצאת בעוד 4 דקות נא להגיע לעמדות!״ הכריזה אומרת בדיוק כשנכנסו לשדה התעופה.

״סבסטיאן .הטיסה צריכה לצאת עוד 4 דקות למה אתה נשאר במקום ולא מזיז שום דבר.״ למה הוא כל כך אדיש?

״בואי אחריי.״ אני מתקדמת מאחורי סינקלייר והוא מתקדם לכניסה מבודדת שאין שם כמעט אנשים חוץ מפקידה שאחרית על הדרכונים.

אישה בגיל השלושים לחייה ניגשת אל סינקלייר.

״מר סינקלייר המטוס שלך מוכן.״ אני בשוק הוא גם חתיך גם עשיר וגם יש לו מטוס פרטי.

חשבתי שסתם נהיה במחלקת עסקים במטוס רגיל לגמרי, אבל באה בחורה באמצע שום מקום ומחליטה שאנחנו נוסעים במטוס פרטי.

כמה כסף יש לו שהוא קנה מטוס פרטי?

״סינקלייר,לאן ?״ אני שואלת כאילו אני לא יודעת את המתרחש.

״בואי קטנה.״ אנחנו יוצאים מהשער ונכנסים לרכב שחור למוביל אותנו למטוס הלבן והעצום שנמצע כאן כרגע.

מעניין כמה הוא עולה? עם סינקלייר היה מוכר את המטוס הזה הוא יכול לסדר לי את הנינים של הנינים ואוו.

נכנסנו למטוס והיו שם אולי עשרה כיסאות מעור אמיתי.

ושתי דיילות עומדות בכניסה למטוס ומברכות את בואנו או יותר רק את סינקלייר.

אני מתיישבת וסינקלייר מתיישב מולי ושולחן אחד קטן בעץ מפריד בנינו.

הדיילת עם השיער הקצר והבלונדיני ניגשת אלינו.

״מר וג׳ב סינקלייר תרצו משהו?״ אני מכחכחת בגרוני.

״זה ג׳וי וכן אשמח לכוס יין אדום בבקשה.״ היא מהננת ומסתכלת על סינקלייר שבדיוק פתח את המחשב.

״אני אשמח לויסקי נקיי.״ יום קשה כנראה.

״עוד שתי דקות מר וג׳ב סינקלייר״ שמי הוא ג׳וי!

״קטנה את קצת עצבנית הכול בסדר?״ כן פשוט הדיילת ההורסת שלך חושבת שאני אשתך או סתם חברה שלך זאת שאתה מזיין!

״כן, פשוט אני לא אוהבת שקוראים לי בשמות שלא שלי.״ הוא מגכח.

״את תתרגלי היה לך עוד הרבה סיטואציות כאלה במהלך השבועים האלה.״ אני לא נשואה לאף אחד במיוחד לא לך!

הדיילת חוזרת עם כוס היין שלי וכוס הויסקי של סין. ״יום קשה?״ אני שואלת ולוגמת מכוס היין שלי.

״לא דווקא הולך מצוין.״ יופי, יפה לו והוא מרגיש מצוין ואני מרגישה בחילה! לא הייתי צריכה לשתות את היין הזה.

״אז למה הויסקי?״ תכף הוא יענה לי בתשובה טיפוסית שמתאימה לאופיו.

״משקה נהדר.״ אכן הוא צודק אני מאוהבת במשקה הזה אבל לא כרגע אני לא רוצה להתעורר בבוקר עם חמרמורת כפולה.

חטא מתוק Where stories live. Discover now