פרק 22

1.6K 61 6
                                    

חיפשתי עם סינקלייר עשרות דירות, הוא מסכים לכל דירה שהלכנו אבל אני לא מרגישה שהדירה הזאת תהיה ההתחלה החדשה שלי.

״מה את אומרת על זאת?״ סינקלייר שואל כאשר אנחנו נמצאים באחת הדירות שהמתווך הציע לנו לראות, אנחנו כרגע בחדר השינה ואני לא רואה את עצמי יושנת כאן.

״לא, לא יודעת, אני לא רואה אותנו נמצאים כאן.״ סינקלייר מתקרב עליי ועוטף אותי בשתי ידיו.

״אני חושבת שאת קצת מפחדת, אני כבר מכרתי את הדירה, כדאי שתחליטי לפני שאני אמצא אותי יושן על ספסל ברחוב.״ אני מגחכת כי הוא יודע שכול לילה הוא יושן אצלי.

״אני מבטיחה לא לשלול ישר, אבל לא את הדירה הזאת!״ האויור הקר יותר מפיו כאות יאוש.

אנחנו יוצאים מחדר השינה ורואים את המטווח נמצא בסלון.

״נו להביא את הטפסים? רוצים אותה?״

״זאת לא הדירה שאני מחפשת, אני רוצה דשא, צמחים, קצת ירוק בבית, שהיה מודרני אך גם פסטורלי, אני רוצה בית שישדר רוגע , לא היה לנו את זה ואני רוצה את זה לפחות כשאנחנו עוברים לגור ביחד, אתה יודע שכסף כאן זאת לא הבעיה.״

״רוס, תמצא לה את הדירה שהיא רוצה, לבנהתיים אני מבטל פגישות כדאי להיות איתכם ואני גם מאחר לפגישה.״

״אני אשתדל לחפש לך את הטוב ביותר.״ סינקלייר מגכח,

״ברור שלה, אני לא הבעייתי כאן, לבנהתיים אני רק אורז ואני לא יודע בכלל לאן אני עובר.״

״ סינקלייר אתה רוצה שאני אריב איתך על זה שקנית בית שלא רציתי כל פעם מחדש כשאני אתעורר בבוקר?״ הוא מנשק את כף ידי ומחבק אותי.

״הכי גרוע נתחיל לבנות בשבילך בית, וביום שניכנס עליו זה היה לפחות עוד שנה.״ הוא צודק אין לי זמן לבזבז על בתיים יותר.

״טוב, רוס תחפש איזה בית ואני אשלח את ליאו, הוא יודע מה הטעם שלי, יש לי פגישה עכשיו.״ אני מסתכלת על סינקלייר ואנחנו מתחילים לצאת מהבית.

נכנסתי למכונית וסינקלייר נכנס במושב הנהג, היום הוא נוהג על אוודי אר שמונה.

״קטנה, את חייבת להתפשר בסוף אנחנו נמצא את עצמנו גרים אצלך בבית ולא זזים לעולם.״ הוא צודק אני חייבת.

״יש לך פגישה עכשיו ?״ מעניין של מה?

״כן, סתם אני צריך ללכת למשהו, זה לא מעניין רק לחתום על מסמכים ואני אבוא, את מכינה ארוחת ערב או שאת רוצה שנלך למסעדה?״ אני מעדיפה להכין אוכל מאשר לאכול בעוד מסעדה שאני אחזור ממנה רעבה.

״אני אכין ארוחת ערב, יש משהו שאתה רוצה?״

״כל מה שתכיני היה טעים.״ אני לא מאמינה שאני צריכה להיות עכשיו בבית ולחכות שהוא יחזור, אין לי כלום לעשות וגם הטלויזיה מדרדרת עם הזמן.

חטא מתוק Where stories live. Discover now