פרק 13

2.6K 91 36
                                    

השתיקה רועמת מכל סופה שאי פעם ראיתי בסרט.
״אני רוצה להיות אתך כמו שאת רוצה להיות איתי אבל אני חושב שאת מדברת שטויות ואת מרגישה בודדה בגלל מה שקרה היום.״

נו שיגיד את זה, שיגיד שאין לי יותר אימא ואין יותר מי שימחבק אותך חזק כי הוא מפחד לשחרר, נו שיגיד את המילה הנוראית הזאת.

מוות, כן ג׳וי אימא שלך מתה בכאב ובצער ואפילו לא הספקת להגיד לה שלום או להעניק לה לראות את החיים שהיו לך.
את ממש בת לתפארת.

״סין אני לא מבולבלת וזה שאימא שלי מתה זה לא אומר שהמוח לי לא צלול מספיק, אני ידעתי שזה יגיע יום אחד.״

״את פגיעה והדבר היחידי שאני רוצה כרגע הוא לשמור עליך לעטוף אותך בצמר גפן ולא להוריד אותו ממך לעולם.

יש לי צורך עז להגן אליך.״

״סין זה לא משנה תמיד אני אשאר לבד אם זה לא עם אימא שלי.״ המילים האלה קשות אבל אתה אמור להסתדר איתן.
אני מרגישה כמו בסרט טיטאניק, שאני הולכת לאבד הכול את החופשית שלו , האהבה שלי והמשפחה שלי.

אני לא מבינה למה אני זאת שצריכה להיות סגורה?
למה אני לא יכולה להגיד לסינקלייר בוא נלך למיטה ותזיין אותי לעזאזל

למה ?
אני כן רוצה להיות שלך.
אני כן רוצה להיות אתך, אז למה אתה לא נותן לי ?

״יש לך אותי.״ כן ואיך בדיוק תעזור לי אם אתה מתחבא מאחורי קירות עבים?

״איך בדיוק? שתיתן לי לגור אתך או שסתם תחליט ללכת לישיבה או סתם טיסה של חודש לנסיעת עסקים עם המאהבת החדשה שלך בזמן שאני אשאר בבית ואני אגיד ׳הוא שומר אליי הוא עושה הכול כדי שאני היה מאושרת׳ .״ המילים האלה הרבה יותר קשות.

״את לא מבינה שאני לא אוהב אף אחת חוץ ממך.״ מה שווה האהבה שלך אם אתה לא מעניק אותה ?

״ומה היא שווה בדיוק? זה שאני אלך לבזבז את הכסף שאתה מזיע בשבילו? זאת האהבה נכון?״ אני רוצה שהוא יגיד את זה שהוא אוהב אותי או שפשוט ירמוז אבל כלום לא יוצא משפתיו.

״ג׳וי, כדאי שתלכי.״ ציפיתי לזה.

״תמיד היית שפן שמפחד לצאת מהמחילה שלו.״ הוא כל הזמן מפחד כאילו איזה שועל יטרוף אותו אם הוא יצא לאוויר הפתוח.

״אם מדברים על חיות אז בואי נדבר אליך.״ הוא אומר ומצביע אליי.

״את תמיד היית כמו צב אדישה לסביבה לא אכפת לך, איפה השכל שלך? איפה החוצפה שלך? איפה זה שאת דואגת לכולם? כששמעת שאימא שלך מאושפזת בבית חולים את באת לבקר לחמש שניות ועזבת ולא חזרת, ו כשאמרתי לך בואי נלך לבקר את אימא שלך את לא רצית. אז את שואלת את עצמך איזה ילדה הייתי, אני כל לילה מאז שנולדתי התפללתי שהיה לי אימא כזאת, ואת מה עשית? בדיוק בזמן הכי קשה שלה עזבת. ויתרת. אני התאהבתי בך בגלל שאת לא מוותרת. אני התאהבתי בך בגלל ההתייחסות שלך לאימא שלך, תראי איפה את היום.״ הוא צודק אני באמת לא בסדר הכול בהשמתי.

חטא מתוק Where stories live. Discover now