פרק 17

1.5K 71 20
                                    

״תפרדי ממנו.״ מה? אלה מילותיה האחרונות? היא לא אומרת עוד מילה אחת, רק שתי המילים האלה מהדהדות לי בראש ולא עוזבות.

אבל הכול באשמתי, אני אמרתי שאני היפרד ממנו עם זה יציק לה ואני גם מוכנה לאפרד ממנו בשבילה , אין דרך חזרה.

״בסדר, אני היפרד ממנו כשהוא יחזור.״.

~~~

״קטנה לאסוף אותך היום לדייט התחלות חדשות?״ הוא לא יודע שהיום אנחנו בעצם נפרדים וההתחלה החדשה שלנו תהיה בנפרד.

״נפגש אצלך בבית.״ הוא בטוח חושב שאני באה לעשות איתו כיף במיטה או משהו אבל אני רק באה להיפרד ממנו ולהמשיך הלאה.

אני חייבת להתקשר לאדל לשאול אותה אם אני עושה את הדבר הנכון.

״אדל בואי נפגש, עכשיו.״ היא שולחת לי מיקום בהודעת ווצאפ.

אני מתרגנת מהר ונוסעת אלייה.

״אדל אני כבר לא יודעת מה לעשות, אני באמת אוהבת אותו, אני באמת חושבת שהוא יכול להיות האבא של הילדים שלי, אבל הבטחתי למישל אני הבטחתי לא הפגש איתו יותר ולא היה איתו.״ אני מספרת לה מה עבר אליי בחודשים האחרונים וכמה שאני באמת אוהבת את סינלייר ורוצה אותו.

״ג׳וי, אם את כל כך אוהבת אותו תעשי מה שאת רוצה, מישל תסלח לך בזמן הנכון, את אומרת שהוא האהבה של חייך אז תזרמי איתה, תראי אותי ואת פול אנחנו אוהבים אחד את השני, אנחנו רבנו עשרות פעמים את היית נוחכת בהם ואנחנו גם נמשיך לריב, זה מה שכל זוג עושה או כל חברה עושה, חייב לריב אחת עם השנייה כדאי שהיה מעניין, את צריכה אקשן בחיים שלך ואני יודעת שהיה לך הרבה אקשן בחצי שנה האחרונה אבל תמשיכי ככה, שלא היה לך משעמם.״

אני מצטערת שבכלל נולדתי, כל כך מצטערת.

״אני לא יודעת מה לעשות, תחשבי רגע להיות במקומי.״ אני בטוחה שהיא תבחר בנו כמו שהיא עושה תמיד ואז ברגע האחרון היא אומרת לי את התשובה שלה.

~~

אני נכנסת לבניין של סינלייר ועולה במעלית, אני לא מאמינה שאני הולכת לעשות את זה, אבל אני עושה כי אני חייבת.

אני נכנסת לבית של סינקלייר ורואה את המטבח עם שתי כוסות יין וצלחות, אני נכנסת אליו ורואה את סינלייר מבשל ללא חולצה. ממתי היא מבשל וממתי הוא בלי חולצה?

״היי יפיפה.״ אני מתיישבת ופותחת את הבקבוק יין. אני מוזגת לי כוס שלמה ולוגמת ממנה ללא מעצור.

״הכול בסדר.״ אני מהנהנת ומוזגת לי עוד כוס, סיימתי כבר חצי בקבוק.

אני לוקחת כוס אחרת והולכת לארון המשקאות ומוזגת לי וויסקי משובח.

״סינקלייר אנחנו צריכים לדבר.״
אני מוכנה לעשות את זה.

״אני חושב שאנחנו חייבים, יש לי הרבה להגיד לך.״ אני לא אעצור אותו, אחרי זה המילים האלה ישארו רק לו.

חטא מתוק Where stories live. Discover now