פרק 15

2.7K 83 20
                                    

אתמול נרדמתי בזרועותיו של סינקלייר, היינו מחובקים כל הלילה, הוא חימם אותי כמו שאני אותו, ישנתי כל כך טוב בלילה, ממזמן לא ישנתי ככה אולי מגיל תשעה עשרה כשגיליתי לאמא יש את המחלה.

אני לא יודעת למה אני מרגישה כל כך בנוח ובטוח עם סינקלייר.
הוא לא לידי כרגע במיטה, אני בטוחה שהוא באימון בוקר שלו.
אני הולכת לשירותים ושוטפת פנים, אני חייבת לציין שפיהוק יוצא מפי.
ברקע נשמעת מוזיקת חדרי כושר,  יש לו חדר כושר בתוך הבית!? מה עוד חסר לו? אוליי חסר לו בבית גם בריכה אולימפית, סליחה יש לו כבר.

אני מצחצחת את שיניי במברשת חדשה שמצאתי במגירה ולובשת את אחת החולצות המכופתרת של סינקלייר.
אני לוקחת קפה מהמטבח והולכת לאן שאוזני לוקחות אותי.

המוזיקה רועשת, איך לא אתעורר משנתי? אבל אני לא מאשימה אותו, הוא בחיים לא גר עם מישהי או מישהו שהוא יכול להתחשב בו.
הגעתי לחדר הכושר הפרטי של סינקלייר, אני מציצה מהפתח הצר שהדלת מקנה לי לראות, ואני רואה את הבחור הכי יפה בעולם.

אם עד עכשיו חשבתי שהוא חתיך הורס, אז עכשיו הוא דוגמן ברמה של לאונרדו דיקפריו או בראד פיט, אני כל כך רוצה להיות האנג׳לינה ג׳ולי שלו.

אז איפה היינו? אה כן, סינקלייר הבחור הזה שלי ולבנהתיים רק שלי, אני פותחת את דלת ונשענת על מחזיר כושר מסוים.
הוא מבחין בי, מתקרב אליי ועומד מולי.

״בוקר טוב, הכנת קפה?״ הוא אומר ולוקח לי את הכוס קפה שאפילו לא הספקתי ללגום ממנה.

״זה שלי!״ אני אומרת בקול תינוקי קצת.

״זה בית שלי, כוס שלי ומכונה שלי אז סטטיסטית זה שלי.״ לא ידעתי שהוא כל כך רכושני.

״הערתי אותך?״ לא יודעת כבר ממה התעוררתי.

״לא חושבת , למה?״ אני עד כדאי כך משחקת את עצמי מפגרת?

״כלום, את מוכנה ליום שלנו?״ כן, אפילו מאוד.

״לסקס על השולחן? לא יודעת.״ באמת אני מפגרת.

״אם על זה את חושבת אז המצב מאוד אינטנסיבי.״ מישל הייתה אומרת קשה.

״אני לא יודעת מה מישל תגיד כשהיא תשמע שאני שוכבת עם הבוס שלה.״ רוב הסיכוים שהיא תרצח אותי.

״היא לא תגיד כלום, אחרי הכול אני הבוס ואני מחליט.״ טוב מר אני מחליט בהכול, כוס שלי, קפה שלי ובית שלי.

״אתה לא מכיר את מישל כמוני אז אל תתערב.״ כדאי שלא.

״לכי תכיני לך קפה.״ זאת הייתה פקודה.

״אבל..״ זה לא יעזור.

״אני הולך למקלחת, ומיכון שאמרת שאפשר סקס פעם אחת ביום אז לא אזמין אותך.״ ועכשיו הוא גם משנן את החוקים שלי.

חטא מתוק Where stories live. Discover now