27 глава

3.8K 159 25
                                    

— Виждате ли тези две точки тук? – тя посочи двете неща на ехографа, а аз погледнах към Мишо, който направо беше пребледнял.

— Какво ми има? Нещо сериозно ли е? – вече и аз изпадах в паника.

— Като го гледам него, май е разбрал вече какво ти има. – каза ми гинеколожката и отново върна погледа си към екрана. – Ще си имате близначета.

— Какво?! Чакай, аз съм бременна? – бях шокирана, опитах се да се надигна, но Мишо ме спря, без да отделя поглед от екрана, вече свалил ръката си от очите. – Не, не, има грешка! Невъзможно е да съм бременна!

— Повече от възможно е, Руми. Даже стабилно си навлизаш в четвъртият месец. Всичко изглежда нормално, само че трябва да се храниш повече. Както и всичко, което ти се хапва - да си угаждаш. Твоят приятел също трябва да ти угажда. Трябва също така и да не се претоварваш. – каза ми и след това избърса внимателно корема ми с хартия, която изхвърли в кошчето. Аз се изправих все още в шок от това което чух. – Не си ли забелязала симптоми?

— Не. Нито повръщане, нито да ми се преяжда нещо, което преди не съм харесвала или пък да не понасям миризми...

— Изглежда си от онези жени, които нямат симптоми. – предположи и седна на бюрото си, за да запише нещо. – Трябва да започнеш да приемаш витамини, които ще помогнат за бременноста ти.

— Ама чакайте! Аз бях в цикъл преди седмица. – изтърсих, което накара Мишо най-накрая да проговори.

— Цветна бременност! – каза преди гинеколожката, която кимна с усмивка.

— Точно така. Предполагам вие сте бащата? – отправи към Мишо, който побърза да кимне енергично. – Сега вие специално трябва да се отнасяте малко по-внимателно към половинката си. Бременноста прави жената чувствителна.

— Знам. – побърза да каже без да се замисли, но после зацепи. – Аз... ъъъ... наясно съм с нещата.

— Изглежда, че бащата ще помага. – каза тя, докато аз все още седях в шок от разкритието. – Трябва да приемаш много течности. Ще ти изпиша хапчета за евентуално главоболие. Сега трябва малко повече да се грижиш за себе си, защото имунната ти система ще е отслабена.

— Аз ще се грижа за нея. – заяви Мишо по-радостен от всякога.

Аз бях бременна? И то не с едно, а с цели две деца?!

Тез очи тъмносини - срещу ударите на животаWhere stories live. Discover now