МИХАИЛ
Нямах никаква представа къде бях. Всичко беше бяло. В рая ли бях? И сега всичко стана черно. Е... почти. Докато изведнъж не започнаха да изплуват всичките ми спомени накъп. Прибирахме се към Русе. От сватбата на дъщеря ми. Признах на Румяна, че я обичам. Тя отвърна положително на чувствата ми. И после... болка. Накъсани спомени. Някакви откази. Бях в кола. Какво? Какво се случваше. Бях надолу с главата. Румяна облята в кръв. Затворила очи. Прегръщам я... Румяна!? Къде беше Румяна? Какво се случи с нея?
— Румяна! – изкрещях и се надигнах пренебрегвайки шибаната болка, най-вече в ръката ми.
В болницата! Бях в болницата! Шибани тръбички и простотии! Не ми трябваха. Трябваше да спасят Румяна, а не мен! Долни шибаняци! В стаята влезе една лекарка, докато аз се опитвах да разкарам шибаните тръбички от мен. Моята болка беше нищо в сравнени с нейната.
— Чакайте, чакайте! Успокойте се! Не махайте абокатите. – настоя тя и се опита да ме накара да легна. – Претърпяхте операция преди три дни, трябва да си почивате!
— Три дни?! – извиках в недоумение. – Какво се случи с нея? Жива ли е?
— Момичето, което беше в колата ви?
— Очевидно е, че питам за нея! – извиках изнервен и все още опитващ се да се боря с нея, макар че бях много отслабнал.
— Успокойте се, защото ще ви се разкъсат шефовете. След като се успокоите ще ви кажа какво е състоянието ѝ. – щом ми каза това се предадох и отпуснах на леглото. Лекарката се увери в това и намести абокатите ми проговори. – В интензивното е на командно дишане. Когато пристигнаха почти я бяхме изгубили. Операцията ѝ не беше никак лека. Стъклото беше достигнало чак до черният дроб. Ще се възстановява дълго.
— Краката ѝ? Бяха притиснати.
— Не сме съвсем сигурни как са. Може да е загубила чувствителност, а най-лошото възможно е да остане неподвижна за цял живот. Трябва само да се надяваме да не се усложни по време на възстановителният период. Сега на първо време трябва да започне да диша самостоятелно, а след това да се случва всичко останало. Но както казах - това ще се протече доста дълго.
Бях смазан. Заради мен тя щеше да остане неподвижна. Заради мен и моето невнимание. С какво бях заслужил това? Защо все на най-близките ми? Защо на единственото което имах? Още от бебе бях прецакан и вече не знаех какво щях да правя. Хубавото беше, че поне Румяна беше жива... за сега. А дали извобще щеше да започне да диша самостоятелно? А семейството ѝ? Сега сигурно нямаше да ме допуснат до нея. И с право. Аз бях опасен. За всички около мен. Защо просто не умрях когато трябваше?
BINABASA MO ANG
Тез очи тъмносини - срещу ударите на живота
Romance!ВТОРА КНИГА ОТ "ТЕЗ ОЧИ ТЪМНОСИНИ"! Катастрофата беше тежка, както и възстановяването, но те не се отказаха. Продължиха заедно напред изправени срещу ударите на живота, които не бяха никак леки. Във втората част на историята, Михаил и Румяна ще се...