~18~

2.6K 319 18
                                    

🌌🌅🌌

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🌌🌅🌌

"Чи ч тэнэг амьтан юмдаа ингэлээ гээд энэ чамд ямар ашигтай юм? Өөрийгөө ч тэр хайртай хүнээ ч тэр ямар их зовоож байгаагаа мэдэхгүй байна уу?"

Бүсгүй буйдан дээр хөлөө ачин сууж үсээ хойш элбэн Тэхёнаас асуулаа.

Тэхёний хөмсөг бага зэрэг зангиран "Ашигаа энэ надад ашиггүй ч Жонгүгт ашигтай. Би тэрний төлөө л энэ жижигхэн жүжигний гол дүр болж байна"

Тэр уурлаж байсан ч үүнээсээ илүү дэндүү ихээр өвдөж байсан юм.

"Чи сая Жонгүгийг ямар байдалтай байгааг харсангүй юу? Алийн болгон хараал идсэн ааваасаа айж жижигхэн харх шиг хар нүхэнд нуугдах гэсэн юм?"

"Миён чи энэ талаар юу ч мэдэхгүй"

Миён санаа алдан цонх руу харав.

"Тэгээд хоёулаа жинхэнээсээ гэрлэхгүйн байгааздээ"

Тэхён толгой сэгсрэн Миёний хажууд суухад Миён "Хайртай хүнээ алдах зовлонг би мэднэ. Ямар их өвдөж ямар их айдгийг би мэднэ. Жонгүгт ямар байгааг би сайн ойлгож байна. Гэхдээ Тэхёнаа юу ч болж байсан чиний зүрх шүү дээ! Жонгүг чиний зүрхэнд оршдог бол түүний төлөө тэмцэлдээ яагаад бүх зүйлд бууж өгөөд аавынхаа аясаар яваад байгаа юм. Чиний зүрх хэн нэгний төлөө цохилдог бол түүнийхээ төлөө зоригтой байх хэрэгтэй биздээ."

"Аав биднийг үерхэж байгааг мэдчихсэн. Тэр өөрийнх нь хүссэнээр байх юм бол олон нийтэд тараахгүй гэсэн. Хэрвээ олон нийт мэдчихвэл чи мэдэж байгаа. Жонгүгийн нэр хүнд асар хурдан унана шүү дээ. Би түүнийг зовохыг харахыг хүсээгүй. Гэхдээ би ингэж ихээр өөрийгөө өвдөнө гэж бодоогүй юм. Тэвчиж чадна гэж бодсон. Гэхдээ энэ бүтэхгүйн бололтой. Хэрвээ олон нийт мэдчихвэл үүнээс их өвдөхөө л мэдэж байна"

Миён санаа алдаад Тэхёний гарнаас зөөлөн атгах аж.

"Жүжиг тавьхаас өөрөөр тусалж чадахгүй байгаад уучлаарай Тэхён. Бага байхдаа ч туслаж чадаагүйг минь уучлаарай. Эмэгтэй хүн байгаад уучлаарай. Хамгаалж чадахгүй байгаад уучлаарай Тэхён."

I'm your fan || Taekook || ДууссанHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin