40. kapitola

139 15 2
                                    

Radek (Po odjezdu Štěpána)

,,Co to mělo být," zeptal jsem se Pavla hned co jsem přišel do obýváku. Po tom co na něho začla ječet ta holka nepromluvil.

,,Nechci o tom mluvit. Je to několik let stará záležitost. A odsoudil bys mě," řekl skoro neslyšně.

,,Ale no tak já tě přece miluju. A určitě to není tak hrozný." Posadil jsem se vedle něho a povzbuzivě se na něho usmál.

,,Fajn. Ehm tenkrát před pěti lety mi bylo devatenáct. V té době jsem byl hroznej idiot. Patřil jsem do jedné partičky. Chodili jsme spolu každý víkend na párty. Společně jsme se flákali a vše nám bylo jedno. Na jedné párty jsem se totálně slil a vsadil. Ten kluk Erik myslím, že se tak jmenoval se se mnou vsadil, že... Že se s ní nevyspím. V té době do mě byla údajně zamilovaná. Byl jsem debil co za peníze udělá skoro cokoliv, a proto jsem kývl.  Můj známý ji přivedl na další párty kde jsem ji opil a vyspal se s ní. Netušil jsem, že je panna a ke všemu jsem byl taky dost ožralý, proto jsem na to nebral ohled. A ráno když jsem si to uvědomil vyděsilo mě to a já zdrhl domů. Přerušil jsem se všemi z nich kontakt a začal jsem úplně od znovu jako někdo jiný..."

Upřímně čekal jsem cokoli, ale tohle mě doopravdy nenapadlo. Pavla jsem znal jako někoho úplně jiného. Jsem rád, že se zvládl změnit. Ale je trochu smutný, že si to uvědomil až po tom incidentu.
Byl jsem tolik zabraný v myšlenkách, že jsem si ani nevšiml, že Pája už není v obýváku. Rychle jsem vstal a vydal se ho najít.

,,Pavle," zavolal jsem a nic. Žádná odpověď.

Prošel jsem každou místnost v bytě, ale jako by se po něm slehla zem. Vydal jsem se podívat do síně. Samozřejmě. Jeho boty tu nebyly. Obul jsem si boty a vydal se ho hledat v teplácích a vytahaném triku.
Jeho auto už tu taky nebylo a já rychle začal vytáčet jeho číslo.

,,Jo Ráďo," řekl když mi to po pár minutách vyzvánění zvedl.

,,Kde jsi neumím tě nikde najít a tvoje auto tu nestojí," řekl jsem lehce vyděšeně.

,,Myslel jsem.. nic jsi deset minut neříkal. Tak jsem prostě odjel pryč."

,,Vrať se hned teď. Jenom mě to trochu překvapilo, ale to je normální. Navíc jsem ti říkal, že tě miluju a žádná záležitost stará pět let to nezmění. Každý máme svou stinnou stránku, ale taky máme tu dobrou. A tvoje dobrá stránka převládá nad tou stinnou. Za těch pět let ses změnil o stoosmdesát stupňů. Takže se teď hned otoč a přijeď zpět," řekl jsem a položil to.

Vrátil jsem se zpět do bytu skočil jsem do postele kde jsem hned usnul.

Po nějaké době se vedle mě prohla postel a já ucítil známou vůni mého přítele. Nijak jsem na to nereagoval a dál se nechal unášet spánkem.

,,Taky tě miluju," zašeptal mi těsně u ucha. Dal mi pusu do vlasů a pevně kolem mě omotal paži a přitáhl si mě blíž.

Pousmál jsem se a nechal se ukolébat do říše snů.




Ahoj snad se kapitola líbila.
Kikina

Řekni, lituješ tohoKde žijí příběhy. Začni objevovat