46. kapitola

130 14 1
                                    

Menší změna. Z výletů po Evropě se stal výlet po Anglii.

Dny utíkali docela rychle. Radek byl nadšený když se dozvěděl o Anglii. V kavárně jsem po celou dobu své směny propovídal s Danem nebo jeho milou přítelkyní, která tady chodila často.

Můj zdravotní stav byl taky překvapivě dobrý. Jsem rád, že už nemusím brát tolik prášků jako třeba před měsícem. Už jsem skoro ani nenosil čepici, protože už jsem měl na hlavě pár vlasů. Navíc pomalu, ale jistě se začínalo oteplovat a nosit čepici bylo dost nepříjemné.

Necelé dva týdny utekly jako voda a já se začínal balit. Byl jsem trochu zmatený co všechno si zabalit. Takže jsem si nabalil hromadu věcí a doufal, že to na tu dobu vystačí.

,,Připravený na dobrodružství v Anglii se mnou," zeptal se Kuba když jsme se rozloučili s Raďou a Pavlem, kteří nás sem dovezli.

Celý náš výlet začal v Londýně kde jsme zůstali na pár dnů a prošli si většinu památek jako většina turistů v Londýně. Zakončení návštěvy Londýna jsme zakončili trošku peprněji. Ve středu jsme vyrazili do nedaleké vesničky dvě hodiny od Londýnu kde měl Kuba známého ze střední. Byl to docela v pohodě kluk rozuměli jsme si a těch několik dní co jsme tam strávili jsme si užili.

Byl pátek když jsme se loučili a museli pokračovat. Týden našeho cestování bylo za námi. Další týden jsme přejížděli z jednoho městečka do druhého. Dny plynuly a najednou za námi byla celá dovolená. Všechno to uteklo tak neuvěřitelně. My se najednou ocitli v Irsku zbýval nám poslední týden.








Dneska dost krátká kapitola, ale celý víkend jsem strávila prokrastinováním Riverdalu. Budu se příště snažit napsat delší kapitolu o něčem. Původně tahle kapitola měla být o úplně něčem jinem, ale bohužel to nevyšlo. Zatím se mějte a "uvidíme" se u příští kapitoly.
Kikina

Řekni, lituješ tohoKde žijí příběhy. Začni objevovat