Stare blokowiska

1K 44 3
                                    

Dwa tygodnie później.

Wczoraj byłam u ginekologa i jestem w czwartym tygodniu ciąży.
Nadal nie wiem co mam robić nie mogę się pogodzić z tym że za niecałe dziewięć miesięcy urodzę dziecko.
Nie powiedziałam jeszcze o tym Igorowi nie wiem ale niedługo muszę to zrobić. Boje się że mnie zostawi bo co słynny raper Reto będzie się bawił w ojca?

Chłopaka nie ma teraz w domu z jednej strony dobrze bo mogę sobie wszystko na spokojnie przemyśleć. Poszłam do kuchni i zrobiłam obiad, który później zjadłam jem masakrycznie dużo.
Moją chwile spokoju przerwał dźwięk przekręcania klucza w drzwiach czyli że Igor wrócił do domu.
Poszłam przywitać się z nim i poszłam bez słowa do salonu i oglądałam telewizję.

W pewnym momencie chłopak zaczął oglądać ze mną "sekrety rodziny". Po chwili fabuła zaczęła się rozkręcać a opowiadała o tym że dziewczyna nie mówiła swojemu chłopakowi  o ciąży. Po chwili z moich oczu zaczęły płynąć łzy.

-Ej skarbie co się dzieje czemu płaczesz?- Igor zaczął się martwić widzę to po jego twarzy.

-Igor bo.. my musimy po..porozmawiać- jąkałam się przy odpowiedzi.

-No to mów mi co się dzieje- odpowiada szybko.

-Igor..-Rozpłakalam się jeszcze bardziej- Ja.. jestem w ciąży.- Mówię i ryczę jak małe dziecko.

-Jak to kurwa w ciąży?!-Krzyczy na mnie wiedziałam ze taka będzie jego reakcja.

-Igor nie krzycz na mnie przecież to nie moja wina.-Płaczę jeszcze bardziej a ten tylko podnosi się i wychodzi z domu trzaskając drzwiami.

Igor pow.
Co ja mam kurwa zrobić jedyne co mi pozostało to iść i się zajebać. Dziecko w tak młodym wieku? Kurwa przecież ja się do tego nie nadaję.

Aktualnie nie chcę z nikim rozmawiać. Idę na stare blokowiska gdzie mam schowane kilka gram. Wchodzę do jednego starego budynku i odklejam kawałek deski z podłogi. Tam zawsze trzymam towar. Rozsypuje na stole i wciągam wszystko na raz.

---------------
Bardzo krótki ale jest 👋❤

,,Friends or Love" ~Reto Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz