Epilog

997 26 14
                                    

4 lata później.

Jesteśmy z Igorem już ponad 3 lata. Układa nam się bardzo dobrze. Czasem zastanawiam się nad tym jak by teraz było gdyby była z nami Natalia. Niestety nikt jej życia już nie zwróci.

Kubuś ma już 4 lata jest naprawdę bardzo zdolnym i fajnym chłopcem. Jest bardzo podobny do Natalii co bardzo mi o niej przypomina za każdym razem gdy na niego patrze.
Jest to syn Natalii i Igora lecz on uważa mnie za swoją mamę bo swojej nie zna. Uznaliśmy z Igorem że powiemy mu dopiero o tym co stało się z jego biologiczną mamą dopiero jak będzie na to gotowy.  

Kamila urodziła zdrową i prześliczną córeczkę. Dała jej na imię Natalia po naszej przyjaciółce. Z Dawidem są bardzo dobrymi rodzicami i są dumni ze swojego dziecka.

Nieco gorzej jest z Adrianem od momentu w którym dowiedział się że to Igor jest ze mną załamał się. Nie utrzymuje z nami kontaktu tylko jedynie z Kacprem który przynosi nam wiadomości o nim. Podobno mam problemy z alkoholem. Igor nie raz nie dwa chciał mu pomóc ale ten zawsze zaczynał awanturę.

Z Igorem planujemy wziąć ślub i wyprowadzić się pod Warszawę do domku jednorodzinnego. Moja kariera zawodowa sięgnęła tego że zostałam fotografem sławnych gwiazd. Cieszę się z tego co robie. Igor ma coraz większą rozpoznawalność mimo tego że ma syna i tak daje radę z koncertami. Jak nie ja zajmę się Kubą to jego mama. A tak apropo mamy to moja nie rozumie mojego związku z Igorem i go nie akceptuje.

Miejmy nadziej że już teraz nasze życie będzie wyglądało kolorowo jak w bajce...






Siemanko na końcu tego opowiadania. Ale zapraszam na nowe które jest już na moim profilu.❤❤

,,Friends or Love" ~Reto Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz