Podchodzimy pod hotel nie wiem co mam zrobić czuje się naprawdę niezręcznie ze mam na sobie jego kurtkę a jednocześnie się nieznamy wcale.
Powoli zdejmuje kurtkę chłopaka i podaje mu ja oraz dziękuję.
Odwracam się w stronę wejścia do pomieszczenia i zaczynam iść.-Ej zaczekaj - słyszę glos za sobą i się odwracam w jego stronę. -Jak się nazywasz, kim jesteś może co kolwiek jakiś kontakt do ciebie można by było się jeszcze spotkać. -mówi a ja patrze na niego ze zdziwieniem.
-Niewiem czy to dobry pomysł a poza tym jestem tu tylko na kilka dni. -mówie do niego zdezorientowana.
-No niedaj się prosić chociaż kontakt na facebook'u. Przecież nie proszę cię o numer bo to za szybko. -mówi rozbawiony, a ja patrze na niego jak ma debila.
-No dobra Wpisz sobie Natalia Skalska po zdjęciu powinieneś poznać.-mówię i odchodzę.
Wchodze do pokoju Kamili a ta patrzy na mnie ze zdziwieniem w oczach. Nie dziwie się jej tez bym się tak patrzyła na osobę która wygląda jak by zamarzała.
-Co ci sie stało kobieto?! -pyta się i się śmieje jak zawsze.
-To nie jest śmieszne kurwa. Okradli mnie praktycznie ze wszystkiego rozumiesz to?!- podnoszę glos na przyjaciółkę.
- Jak to cię okradli byłaś na policji?-pyta juz trochę uspokojona
- Nie i nie zamierzam i tam iść bo to tylko portfel który był prawie pusty bez dokumentów i telefon a mam drugi w zapasie oczywiście kurtkę kupie odrazu jutro tu na miejscu. - tłumacze Kamili a ta patrzy jak na idiotę ale co mam zrobić jedynie mogę zacząć się z niej śmiać.
Wychodzę z jej pokoju i kieruje się w stronę pokoju Oliwki. Wchodze bez pukania bo to Oliwia ona się nie obrazi. Tłumacze jej co i jak i razem wychodzimy z jej pokoju kierując się na recepcję ponieważ klucz tez został ukradli.
Pani z recepcji dala mi zapasowy klucz i odrazu pokierowalysmy się pod mój pokój czyli 280.------------
Siedzimy z dziewczynami dobre trzy godziny i rozmawiamy o wszystkim dla nas nie ma tematu tabu.
W pewnym momencie mój telefon zawibrował na szafce przy której siedziała Kamila. Dziewczyna wzięła telefon do reki i zobaczyła powiadomienie które mi przyszło. Jak ja nie nawidze jak ktoś mi patrzy w telefon. Wyrwałam jej przedmiot z reki a ta zaczęła zadawać tysiąc pytań na minute typu KTO TO ? KIM JEST?-Kurwa kiedy ty się nauczysz nie patrzeć komuś w telefon! Jak mnie to wkurwia niemiłosiernie jeszcze raz któraś z was tak zrobi to wyjebie wam w łeb a teraz wypierdalać!- krzyczę a one patrza na mnie ze zdziwieniem.
Otwieram im drzwi i pokazuje ręką zeby wyszły.
Dziewczyny wyszly a ja odrazu sprawdzam telefon na nim było powiadomienie z facebooka które pokazywalo mi że ktoś zaprasza mnie do grona znajomych. Wchodze w aplikacjie klikam w osobę która mnie dodała okazuje się być nią Igor Bugajczyk z początku nie wiedziałam kim jest ale po zdjęciach wszystko zaczynało być jasne. Zobaczyłam wszystkie informacje o nim typu gdzie mieszka ile ma lat itp.
CZYTASZ
,,Friends or Love" ~Reto
Fiksi PenggemarPewna dziewczyna poznaje całkiem przypadkowo chłopaka który okazuje się być za jakiś czas dla niej całkiem ważny. Czy to spowoduje rozpad przyjaźni dziewczyn?