8
Pila sam kafu ni najmanje uživajući u miru i tišini, nisam navikla na mir i tišinu, nisam navikla da jutarnju kafu pijem sama i nisam želela da budem sama.
,,Dobro je budna si", trgla sam se i podigla pogled taman da vidim Alena kako uleće u kuhinju sa nekakvim kesama i odmerava me nervozno. Nisam imala pojma šta se desilo, ali nisam ga nikada videla ovoliko nervoznog. Kosa mu je bila raščupana, imao je podočnjake kao da nije uopšte spavao, bio je na ivici nervnog sloma.
,,Dobro jutro i tebi", rekla sam to više kao pitanje jer mi nije bilo jasno šta se zapravo dešava.
,,Nemoj ti meni dobro jutro, nisam mogao ni spavati. Nemoj zvati Oskara, nemoj ga brinuti bez razloga...", imitirao je moj glas savršeno što me je nateralo da prevrnem očima, ali onda se naslonio sa obe ruke na kuhinjsko ostrvo i nagnuo se ka meni.
,,A koga je briga da li će Alen moći spavati, nikoga. Diži se i bolje bi i bilo da nisi piškila jer tako mi svega poludeću."
Istog momenta mi je bilo jasno o čemu priča i sve u meni se zaledilo. Gledala sam ga ukočeno bez jedne razumljive misli koju bih mogla izložiti. Takođe nisam još piškila i proklinjala sam to što me poznaje toliko dobro. Podigao je obrve i klimnuo glavom ka vratima kupatila, ali ja nisam mogla da se pomerim.
,,Alene, ne nerviraj se. Verovatno je stres", odgovorila sam, a on je odmahnuo glavom i istresao sadržinu jedne kese, bilo je tu testova za trudnoću od sigurno deset različitih proizvođača i ja sam se borila sa porivom da povratim i da počnem da se smejem.
,,Živeo sam sa tobom tako da mi nemoj prosipati priču o tvom ciklusu. Morao sam te podmićivati čokoladama sedam dana u mesecu na svakih dvadeset i osam dana", odgovorio je i skupio usta u tanku liniju.
,,Dešava se, starim. Osim toga ne razumem zašto dižeš toliku frku oko ovoga", odgovorila sam, trebao bi on da umiruje mene, ne ja njega. Ovo ne bi trebalo funkcionisati ovako, bila sam nervozna i bez ovoga, ovo mi nije pomagalo. Bila sam veoma svesna činjenice da ćemo se posvađati po prvi put od kada se poznajemo ako ovako nastavi.
,,Nina vuci svoje dupe u kupatilo. Ne dižem frku. Moraš znati i moraš reći Oskaru jer ja ne mogu da krijem ovako nešto od njega i nećeš me naterati da to uradim. Nisam mogao spavati zbog tebe", bio je na granici da počne da viče i ja nisam mogla da se načudim tome, Alen nikada ne viče, Alen nikada ne besni i Alen me nikada nije terao na nešto što nisam želela da radim. U ovom momentu sam ga mrzela i u ovom momentu bih ga ubila, ali videla sam u njegovim očima koliko ga je ubijalo to što sam mu zabranila da kaže Oskaru. Nisam bila sigurna kako bi on podneo kada bih mu rekla da neće smeti reći Oskaru svakako jer i da jesam trudna ja ne planiram da rodim. Ne sada, nikako sada. Neću postati moja majka i ne postoji sila i posledica koja će me naterati da se predomislim.
,,Onda ostavi testove i idi", odgovorila sam i prekrstila ruke preko stomaka besno. Ispravio se iznenađen mojim neprijateljskim stavom, ali ako je njemu bilo toliko teško da ne kaže Oskaru da postoji mogućnost da sam trudna, nisam želela ni da mislim šta bi se desilo kada bismo imali dokaz da jesam. Nikada ne bi pristao na to da ne kaže Oskaru, sada kada ga vidim u ovakvom izdanju, bila sam sigurna da bi me odvukao do Oskara kada ne bih želela da mu kažem.
,,Da li ti želiš da ja poludim? Svašta sam u stanju da prećutim za tebe Nina, svašta sam u stanju da uradim za tebe, ali ne kada je Oskar u pitanju", nastavio je i već krenuo ka meni, ali bio je vidno smireniji. Zvučao je opet kao Alen, video je koliko se plašim, znao me je i nije želeo da mi otežava situaciju, ali nije bilo načina da se ovo olakša osim da saznam da li jesam ili nisam trudna.
,,Ne želim da radim to sama. Ne želim...", odmahivala sam glavom uspaničeno jer sam i ja znala da moram to uraditi, ali panika je već preovladala mojim bićem. Nisam završila ni prvu rečenicu Alen me je već zagrlio, pomoglo je, uvek je pomoglo, ali ne dovoljno da se u potpunosti smirim.
,,Da je moguće uradio bih ovo umesto tebe, ali anatomija me ograničava", odgovorio je i pomazio me po kosi, nasmešila sam se i tek tada shvatila da plačem. Nije bitno šta će test reći, ja sam odlučila i ne plašim se. Što pre ovo uradim pre ću završiti sa ovime i sve će nastaviti dalje po planu. Udahnula sam duboko i klimnula jednom glavom.
YOU ARE READING
Moje pravo ja ✔️
RomanceKada posvetite nekome ceo svoj život dođe dan kada se zapitate gde ste nestali Vi? Nina je devojka koja se isto to zapitala, ovo je priča o tome kako je pronašla svoje pravo ja i živela tu verziju sebe. Koliko je bilo potrebno sebičnosti, odricanja...