6
,,Naravno da nismo... Odakle ti takva ideja uopšte?"
,,Nisam idiot Nina."
Da li sam se ja konačno probudio ili sanjam ovo? Osvrnuo sam se oko sebe, bio sam u Nininoj kući, u njenoj spavaćoj sobi, bio sam sam. Čak ni Noks ni Bajt nisu bili ovde, ali to nije bilo čudno uopšte, od kada ih je Marta dovela juče popodne nisu se odvajali od Nine uopšte. Čak su i spavali sa njene strane kreveta, malo je reći da sam i bez toga ja bio po prvi put velika kašika i svidelo mi se, možda se radilo o tome što sam mogao da joj mazim stomak dok nismo oboje zaspali. Mada ona nije sada bila ovde, psi nisu bili ovde i ja nisam bio sasvim siguran da je išta od onoga svega istina, nije se moglo desiti jer sam ih jasno čuo.
,,Ne razumem zašto ovo radiš sada, ne razumem zašto... Ne razumem ništa, pričali smo o svemu hiljadu puta, mislila sam da smo sve rešili. Mislila sam da se razumemo", šaputala je, ali sam svakako čuo molećivost u njenom glasu, nije želela da priča o ovome. Možda jer nije želela da ja ovo čujem, možda je bila umorna od objašnjavanja, možda bih trebao da ustanem i umešam se, ali neću to uraditi. Više od svega sam želeo da se umešam, ali moram ih pustiti da reše ovo, šta god ovo bilo, moram ih pustiti zbog njih, zbog sebe.
,,Lagala si me. Sve što si mi ikada rekla je bila laž Nina. Godinama sam sam sebe uveravao da ne vidim to, godinama sam sebe lagao da se ne volite i pomirio sam se sa tim delom jer sam mislio da voliš i mene, da me i on voli, ali ti si lagala. Da li si bila sa njime dok si bila sa mnom? Da li ste vas dvoje od mene pravili budalu sve vreme?"
Nisam mogao ni u svojim najluđim nagađanjima i najcrnjim scenarijima pomisliti da bi on ovako nešto pomislio.
,,Rekla sam ti sve, ali sve do zadnjeg detalja. Nisam ništa sakrila od tebe, znaš da sam mu se nabacivala kada smo bili zajedno, znaš isto tako da se nikada ništa nije desilo i znaš da nismo bili zajedno sve dok nisam bila u gradu poslendji put i nisam te nikada ništa slagala, sve što sam ti ikada rekla je istina, barem ono što sam ja verovala da je istina i ništa se nije promenilo."
Nisam znao ovo, nisam imao pojma da mu je ovo sve rekla iako mi je bilo drago što jeste, bilo mi je krivo što mu ja nikada nisam rekao, ali nisam mogao.
,,Sve se promenilo Nina, sve. Sve godine sa mnom, sve što sam uradio, koliko sam te voleo... Ništa nije bilo dovoljno dobro, ali nedelju dana sa njim i promenilo se sve u vezi tebe."
Ovo je bolelo jer sam znao da ga je ovo zapravo povredilo, ali isto tako je njegova rečenica povredila mene. Rekao je ovo kao da sam nebitna osoba u njihovim životima, kao da smo se upoznali juče, kao da ja ne znam ništa, kao da oni ne znaju ništa o meni.
,,To kažeš kao da je on neki nebitan dečko kojeg sam upoznala u kafiću..."
,,On je moj najbolji prijatelj Nina, ti si moja najbolja prijateljica, siguran sam da bi i on isto rekao za nas. Znam vas oboje, barem sam mislio da vas znam oboje... Ne želim da on čuje, ne želim da on zna, ne želim... Želim da znam jer... Zašto on, zašto je on dovoljno dobar da pogaziš sve što si rekla, zašto je on dovoljno dobar da mu rodiš dete... Zašto ja nisam bio dovoljno dobar?"
Nije želeo da ja ovo čujem jer je želeo da ja verujem da je on u redu sa ovime, želeo je da ja budem srećan, ali istovremeno je smatrao da nisam to zaslužio? Nisam mogao da razumem ovo jer sam ja oduvek želeo samo sreću njima, nisam nikada mislio da neko nije zaslužio to niti da bih ja bio bolji za nju. Svaki moj savet je bio dobronameran, nikada nisam ni pomislio kako bih ja nešto uradio, uvek sam mislio šta bi on ili ona mogli uraditi da isprave nešto zbog njihove sreće.
,,Oskare, Dora i Mina su tvoje, njima si najbolji."
Izbegavala je odgovor i znao sam da to radi kako ga ne bi povredila. Nije bilo nalik njoj da to radi, ali opet nisam mogao videti Oskarevo lice, nešto ju je moralo naterati da ovo kaže umesto činjenice da ona želi šta želi i da je to prosto tako. Možda se radilo o tome što će ona biti mama uskoro, možda je želela da podseti Oskara na to da on ima ženu i dete kući, deo mene je želeo da ga udari i podseti ga na to, ali ja bih ispao ljubomoran dečko i samo dokazao njemu da sam se urotio protiv njega sa Ninom iako to nije slučaj.
,,Ne radi se o njima, ne radi se čak ni o Alenu, želim da znam zbog sebe."
Iskreno, nisam ustao i nisam se mešao jer sam i ja želeo da znam ovo.
,,Ne želiš da znaš zapravo odgovor, ni ne želiš mene uopšte, želiš da ti kažem da si bio dovoljno dobar jer ti si uvek bio glavni u svemu iako si sve delio sa njime ti si uvek bio taj koji je morao deliti svoje, da on ima tvoju dozvolu da uživa u tvom svetu. Zato si i bio sa mnom jer nisi mogao da dozvoliš da budem sa njime, zato si ti otišao i ostavio njega jer si morao ti biti taj koji će sve pokrenuti, uvek si morao da dokazuješ sebi da možeš biti bolji od njega."
Ovo nije bio odgovor koji sam očekivao i nije bio odgovor sa kojim sam se u potpunosti slagao. Zbog ovakvih stvari se nikada nisam mešao u njihove svađe, voleo sam ih oboje previše, daleko više od toga da sam mogao da im prebacujem za njihove mane. Znao sam njihove mane, znao sam ih isuviše dobro, ali sam ih prihvatio i voleo sam ih bez obzira na to.
,,Nisam nikada želeo da budem bolji od njega, želeo sam da budem dovoljno dobar, da budem upola dobar kao on i hvala ti što si mi pokazala da nisam niti ću ikada biti. Znao sam oduvek da ne zaslužujem prijatelja kao što je on, ponašam se uvek kao da nije tako, ali jeste. Verovao sam mu da ne želi biti sa tobom jer sam mislio da ti nisi dovoljno dobra za njega, nisam te poznavao kao što te poznajem sada, pogrešio sam. Svestan sam svega toga i jesi u pravu, ne želim te, ne u tom smislu. Ne radi se o tome...-"
Ustao sam iz kreveta jer je ovo bilo dovoljno za mene, čuo sam konačno ono što sam želeo da čujem, sada sam mogao biti ono što sam želeo biti, nisam više morao da se krijem kao što sam radio sve ove godine. Mogao sam biti osoba koja stoji uz nju, koja je štiti i koja joj je podrška, čak i protiv Oskara.
,,O čemu se onda radi jer ne razumem. Pitao si me već zašto on, zašto ne ti, znaš odgovor i to nema nikakve veze sa tobom, već sa mnom. Ja želim njega, ja volim njega i on je odabrao mene, kao što ti voliš Minu, želiš Minu i ona je odabrala tebe."
,,Razumeo sam sve, razumem da ga voliš, da voli on tebe i ne mogu ti rečima opisati koliko sam srećan zbog vas, zaista jesam. Ne radi se ovde o tome da sam ljubomoran, ne radi se o tome da... Radi se o tome da znam da nisi želela decu, da si rekla da nikada nećeš postati tvoja mama i onda posle nedelju dana sa njim sve se promenilo. Ja nisam bio dovoljno dobar izgleda, ali Alen koji ni ne želi decu, koji nikada ne bi saznao ni da si bila trudna, nisi morala... Mogla si..."
Zaustavio sam se sa rukom na bravi, ovo jeste bilo savršeno vreme da izađem jer se ovde direktno radilo o mom mišljenju, ne samo to, radilo se o mom detetu i trebao bih biti kraj nje, kraj njih, ali nisam se mogao pomaći.
,,Nikada nisi bio kući, nikada. Moj život bi se u potpunosti promenio i to nije bilo nešto što sam ja želela i ne radi se samo o meni ovde. Ti si potpuno drugačiji sa Minom, sa mnom nisi bio takav i Mina nije ja i to je sasvim u redu. Ona je dobra za tebe jer je takva kakva jeste i ti si dobar za nju jer si takav kakav jesi, niste se odrekli ni jednog dela sebe zbog Dore. Ja samo želim isto i sada mogu to da imam, ne moram se odreći ničega i mogu imati sve, a da i dalje budem ja. Alen može biti šta god hoće i ja ne želim da ga menjam, jer znam da će on biti tu. Ne radi se o tome da je on bolji od tebe, za Minu i Doru ti si najbolji, za mene i ovo dete je Alen najbolji."
Nastupila je tišina koja je trajala minutima dok su moje misli jurcale na sve strane. Želeo sam da izađem, želeo sam da zagrlim Ninu, želeo sam da je poljubim i da je grlim dok ne umrem zbog svega što je rekla. Isto tako sam želeo da zagrlim Oskara jer sam želeo da zna da ne želim da moja sreća bude na uštrb njegove, ali sam znao da se ne radi o tome. Trgao sam se kada je Oskar progovorio.
,,Znam... Izvini, znam, samo... Jebiga. On je otišao kod tebe iznenada, nisi se javljala, on se nije javljao i Taša se zabrinula i rekla mi je i ja sam samo seo u kola i usput sam razmišljao o svemu i bio sam besan i u šoku sam i Dora i sve to me brine i mislio sam da možda nisam dovoljno dobar, da si možda bila u pravu i... Kako je Alen prihvatio ovo?"
,,Alen je bio u šoku i bio je besan što mu nije rekla jer je propustio sve", odgovorio sam jer sam shvatio da je davno prošlo vreme da izađem. Prvo sam video Oskara, sedeo je u fotelji koja se videla sa hodnika. Nije se trgao, ali jeste mu se na licu videlo da je znao da sam sve čuo jer se na mom sasvim sigurno videlo to. Prišao sam mu i zagrlio ga kratko pre nego što sam se okrenuo ka Nini koja je sedela u pidžami i potkošulji na sred troseda, sedela je u turskom sedu, Noks i Bajt su bili kraj nje. Nasmešio sam joj se jer je delovala nervozno, nije želela da se ja predomislim zbog svega što sam očigledno čuo, ali nije bilo šanse da se predomislim i bilo je krajnje vreme da im svima pokažem da je volim i da je ona ono što ja želim. Seo sam kraj nje i poljubio je pre nego što sam je zagrlio. Spustila je glavu na moj grudni koš i ja sam bez razmišljanja slobodnu ruku položio na njen stomak. Skrenuo sam pogled na Oskara koji nas je posmatrao smešeći se i deo mene se opustio jer sam ovo bio ja, ovo je bio deo mene koji njemu nikada nisam pokazao.
,,Nikada se nije radilo o tome da ja ne želim decu, radilo se o tome što sam znao da nikada neću biti sa njom i nisam želeo dete sa osobom koju ne volim to je sve. Što ne znači da sam potajno priželjkivao vaš kraj ili da nisam želeo da vi imate dece, nikada vas nisam lagao ni tebe ni nju. Ja vas oboje volim i želim da budete srećni, to je bilo sve što sam ja ikada želeo, ali izvori vaše sreće su se promenili. Želim da svima sada bude jasno, ja Ninu volim i ona i ja ćemo imati dete i ja želim da imamo u našim životima i tebe, Minu i Doru i želim da uvek budemo iskreni jedni prema drugima. Nema laži, nema skrivanja i sada kada smo svo troje ovde i sami smo, želim da svi lepo kažemo šta imamo jer ne možemo se pretvarati i ne možemo funkcionisati drugačije. Počeću ja odmah, čuo sam vas sve i smatrao sam da ne treba da se mešam, da vi to treba da rešite sami jer nisam želeo nikoga da povredim i nikada više se neću držati po strani jer više se ne radi o tome da li ja volim Ninu ili ne. Mi ćemo biti porodica i ja želim da znaš da ću ja uvek biti uz njih Oskare i da ako imaš nešto da kažeš Nini, ja ću biti tu da joj budem podrška i ne plašim se više toga jer ona je moja i ja sam njen, ali isto tako smo i tvoji kao što si ti naš."
,,To je poprilično dugačak govor brate", odgovorio je Oskar i nasmešio se na šta sam se i sam i ja nasmešio i slegnuo ramenima, ali smo se obojica uozbiljili kada je on jednom klimnuo glavom pre nego što je nastavio. ,,U pravu si i ja želim isto. Vi ste moji i ti i ona i ja prosto želim odmah da ti stavim na znanje da ću je ja grliti i voleti i brinuti se o njoj uvek kao što si i ti radio, isto ću tako brinuti i za tebe uvek, kao što sam siguran da i ćete i vi brinuti o meni i mojoj porodici, jer mi jesmo porodica, čudna, ali porodica ništa manje. Želim takođe da oboje znate da sam presrećan što ćete imati dete jer ću ja biti najbolji stric na svetu. Barem ću biti bolji stric od tebe."
,,Sve je u životu takmičenje za tebe, zar ne?" pitala ga je Nina i znao sam da je prevrnula očima kada je slegnuo ramenima i klimnuo glavom.
,,Teško da ćeš biti bolji stric kada ću ja imati par meseci prednosti."
,,Po toj logici ja ću biti uvek bolji tata", vratio mi je iste sekunde i podigao nekoliko puta brzo obrve.
DU LIEST GERADE
Moje pravo ja ✔️
RomantikKada posvetite nekome ceo svoj život dođe dan kada se zapitate gde ste nestali Vi? Nina je devojka koja se isto to zapitala, ovo je priča o tome kako je pronašla svoje pravo ja i živela tu verziju sebe. Koliko je bilo potrebno sebičnosti, odricanja...