5
Ovo je postalo ustaljeno za nas dvoje, provodio sam se sa Tašom kao što sam se provodio sa Ninom za vreme studija. Nisam znao rečima opisati koliko je prijalo, ali nije pomoglo da zaboravim na Ninu. Ništa mi nije pomagalo u tome, sve u mom životu je bilo vezano za nju, sve. Prošlo je dve godine od kada se Taša vratila u grad, Mina ju je obožavala, Oskar je počeo opet normalno da se ponaša u njenom prisustvu, a ja sam živeo za svaki momenat koji sam mogao provesti sa njom jer je to bila kao mala doza Nine u mom životu. Poslednjih par meseci sam preklinjao Nininu mamu da mi kaže gde je Nina, prošlo je četiri godine od kada je otišla, četiri, oni znaju gde je ona već više od dve godine i ja i dalje nisam mogao da prestanem da razmišljam o njoj, želeo sam samo da pričam sa njom, da se oprostim od nje. Mislio sam da mi duguje toliko. Taša je često putovala, nisam imao pojma gde, ali se uvek vratila sa slikama sa društvom tako da sam znao da nije sa Ninom, mislim da se slikala više da mene umiri nego da bi se slikala. Ninina mama nije odustajala, čak sam bio uveren da će mi pre njen otac reći gde je Nina. Najviše sam bio opsednut ovime kada Taša nije bila tu, sada sam bio miran jer je sedela pored mene u kolima dok smo išli kod Oskara i Nine na večeru, Mine! Mrzeo sam kada ih i u svojim mislima pomešam, mrzeo sam još više kada to uradim na glas pred Minom iako nije nikada prebacivala nije joj moglo biti svejedno. Oskar i Taša su to radili čak i češće nego ja. Dakle išli smo kod Oskara i Mine na večeru, nakon toga smo rešili da odemo do kluba. Oskar i Mina nisu nikada izlazili sa nama, što nije bilo čudno, nisam ni ja izlazio dok se Taša nije pojavila nazad u našim životima.
,,Nadam se da je tvoj želudac spreman jer večeras planiram da nas napijem oboje kao nikada do sada", progovorila je odjednom Taša smešeći se kao mali đavo, što je znala biti, samo je meni upravo to odgovaralo.
,,Da li postoji poseban razlog za to ili...", pitao sam kada se taksi zaustavio ispred Oskareve kuće. Nismo išli mojim kolima kada planiramo da pijemo, Taša je mrzela kada nas vozi moj vozač, zato je kompromis bio taksi inače bismo išli autobusom. Odmahnula je glavom dok smo izlazili iz kola i nije mi dala odgovor zapravo, ali delovala je nekako čudno.
,,Od kada nama treba razlog da se napijemo?", pitala je kada smo već ulazili unutra, a onda nas je sa vrata dočekao usklik koji je privukao našu pažnju. Mina nas je grlila naizmenično dok je Oskar stajao iza nje i smešio se srećno.
Jebeno ju je zaprosio! Zaprosio ju je i nije mi ni rekao da planira da to uradi!
,,Oskar me je pitao da se udam za njega!", uskliknula je Mina poskakujući ispred Taše i mene, Taša je već držala Minin dlan u svojim dlanovima koji su uvek bili umazani farbom. Smešila se uzbuđeno dok sam ja posmatrao Oskara ne verujući da je ovo sakrio od mene, ali on je samo slegnuo ramenima u mom pravcu, nije bilo planirano izgleda. Kao ni kada mi je rekao da je zaprosio Ninu, samo što me je to udarilo kao kugla za rušenje, ovo me je samo iznenadilo.
,,Nadam se da si pristala", progovorio sam konačno što je Minu nateralo da klimne glavom sa malčice previše entuzijazma, ali je bila preslatka dok je to radila pa sam se i ja smešio nemoćan da se zaustavim. Bio sam presrećan zbog njih, ne samo to... Ne znam šta sam osećao, ali mogao bih poleteti sada.
,,To je fenomenalno Mina. Jako sam srećna zbog vas, čestitam Oskare", ubacila se Taša sa takođe malčice previše entuzijazma, znao sam da ne umišljam to jer ju je i Oskar odmerio zbunjeno na momenat pre nego što joj se zahvalio. Ja sam uspeo da zagrlim Minu kako bih joj čestitao i podelio moju sreću sa njom. Čim sam je pustio dograbio sam Oskara i zagrlio ga čvrsto, sve u meni se opuštalo jer sam znao da će on biti srećan, jer sam konačno imao tu sigurnost.
,,Pošto mi nisi rekao za ovo, da li to znači da ću se isto tako iznenaditi kada se pojavim na venčanju i shvatim da ti je kum Čarli?", pitao sam čim sam ga pustio iz zagrljaja, a on je podigao obrve i blago nakrivio glavu.
,,Ne budi smešan, da ona nije pristala zaprosio bih tebe jer mi je ponestalo opcija", namignuo mi je i zagrlio me kratko jer ga je Mina otela od mene i grlila ga posesivno svojim sitnim dlanovima. Mislim da niko nije primetio kada je Taša prešla svojim dlanom preko moje podlaktice, nisam stigao da skrenem pogled na nju jer mi nije bilo jasno zašto bi želela da ide sada, bila je srećna, znao sam to. Mina nas je već vodila u trpezariju, mislim da nikada nisam večerao ovde, uvek smo jeli na kuhinjskom ostrvu.Taša je još četiri puta prešla dlanom preko moje podlaktice pre nego što smo otišli od Oskara i Mine, sada sam već to gledao kao njihovu kuću. Otišao sam od njih kezeći se kao budala, bio sam presrećan, Oskar nije mogao naći savršeniju osobu za sebe, a Mina je bila toliko srećna da nije morala ništa ni da kaže, svi smo videli to na njoj. Taša je delovala jednako srećna kao i ja, bez obzira na to što je iz nekog razloga toliko želela da ide. Čim smo seli u taksi počela je da priča o tome koliko je presrećna zbog njih, zbog Oskara. Nije mi rekla zašto je toliko žurila da ih napusti onda, bilo je očigledno da su nas zato i zvali na večeru, nije se dakle radilo o tome da im je želela dati privatnosi, ali pošto ona nije pričala o tome, ja nisam pitao. Čim smo ušli u klub Taša je naručila dve duple tekile što je bilo dovoljno da se osećam još lakše od vazduha. Vukla me je na podijum što mi takođe nije smetalo iako inače bi, danas mi prosto ništa nije moglo uništiti raposloženje. Oskar je pronašao svoj srećan kraj, posle svega, pronašao je pavi srećan kraj. Taša je uspela i na podijumu da nahvata konobara koji nam je donosio duple tekile sve dok više nisam sasvim osećao svoje prste. Nazdravljali smo sve vreme Oskaru i Mini, skakali smo kao da imamo šesnaest godina, a ne trideset i koju. Skakali smo sve dok nije naišla spora pesma, poklonio sam joj se blago pitajući je za ples kao džentlmen što sam bio, pijan kao dupe, ali džentlmen ništa manje. Prihvatila je moju ruku i pribila se uz mene. Prelazila je prstima nervozno preko mog vrata i ja zaista više nisam imao pojma šta se sa njom dešava.
,,Tašo, znam da sam neodoljiv, ali ne moraš biti nervozna zbog mene", šapnuo sam joj na uho kako bih oterao njenu nervozu. Zakikotala se i prislonila svoje usne na moje uho kako bi mi nešto odgovorila.
,,Oskar se ženi Alene", rekla je, ali ja nisam razumeo kakve to veze ima sa njenom nervozom.
,,Znam, to je fenomenalno. Mina i on će biti presrećni zajedno", odgovorio sam iskreno, ali ona je već dograbila moju bradu i okrenula moju glavu kako bi mi šapnula nešto.
,,Da li si svestan da to znači da si konačno slobodan?"
YOU ARE READING
Moje pravo ja ✔️
RomanceKada posvetite nekome ceo svoj život dođe dan kada se zapitate gde ste nestali Vi? Nina je devojka koja se isto to zapitala, ovo je priča o tome kako je pronašla svoje pravo ja i živela tu verziju sebe. Koliko je bilo potrebno sebičnosti, odricanja...