~7~ Kac

137 5 8
                                    

Per. Niemcy
Mam ochotę skakać! Polska leżał na mnie.

Per. Polska
Zabijcie mnie. Leżałem na tym idiocie. Ostatnio jest za blisko mnie.

Per. Rosja
Ohoho~ USA dopiero zaczeliśmy, a ty już tak daleko się posuwasz?~

Per. USA AAaaaAaaAaaAaaaAaAaaAAaaAaaAaAaaAaaaAAaAAaaaAaAaAaAaaAAAaAAaaaAaAaaAaaAAAAaaaAaaAaaAaaaAaAaaAAaaAaaAaAaaAaaaAAaAAaaaAaAaAaAaaAAAaAAAaaaAaaAaaAaaaAaAaaAAaaAaaAaAaaAaaaAAaAAaaaAaAaAaAaaAAAaAAaaaAaAaaAaaAAAAaaAaaaAaaaaAAAaAAaaaAaAaaAAaAAaAAaaAaAaaAaaaaAAAaAAaaaAaAaaAaaAaAaaAAaAAaaaAaAaaAaaAAAAaaAaaaAaaaaAAAaAAaaaAaAaaAAaAAaAAaaAaAaaAaaaaAAAaAAaaaAaAaaAaaAaAaaAAaAAAaaAaaaAaaaaAAAaAAaaaAaAaaAAaAAaAAaaAaAaaAaaaaAAAaAAaaaAaAaaAaaAaAaaAAaAAAaaaAaaAaaAaaaRosjaCałyCzasPatrzySięNaMnieZTymWyrazemTwarzyAaAaaAAaaAaaAaAaaAaaaAAaAAaaaAaAaAaAaaAAAaAAaaaAaAaaAaaAAAAaaaAaaAaaAaaaAaAaaAAaaAaaAaAaaAaaaAAaAAaaaAaAaAaAaaAAAaAAAaaaAaaAaaAaaaAaAaaAAaaAaaAaAaaAaaaAAaAAaaaAaAaAaAaaAAAaAAaaaAaAaaAaaAAAAaaAaaaAaaaaAAAaAAaaaAaAaaAAaAAaAAaaAaAaaAaaaaAAAaAAaaaAaAaaAaaAaAaaAAaAAaaaAaAaaAaaAAAAaaAaaaAaaaaAAAaAAaaaAaAaaAAaAAaAAaaAaAaaAaaaaAAAaAAaaaAaAaaAaaAaAaaAAaAAAaaAaaaAaaaaAAAaAAaaaAaAaaAAaAAaAAaaAaAaaAaaaaAAAaAAaaaAaAaaAaaAaAaaAAaAAAaaaAaaAaaAaaaAaAaaAAaaAaaAaAaaAaaaAAaAAaaaAaAaAaAaaAAAaAAaaaAaAaaAaaAAAAaaaAaaAaaAaaaAaAaaAAaaAaaAaAaaAaaaAAaAAaaaAaAaAaAaaAAAaAAAaaaAaaAaaAaaaAaAaaAAaaAaaAaAaaAaaaAAaAAaaaAaAaAaAaaAAAaAAaaaAaAaaAaaAAAAaaAaaaAaaaaAAAaAAaaaAaAaaAAaAAaAAaaAaAaaAaaaaAAAaAAaaaAaAaaAaaAaAaaAAaAAaaaAaAaaAaaAAAAaaAaaaAaaaaAAAaAAaaaAaAaaAAaAAaAAaaAaAaaAaaaaAAAaAAaaaAaAaaAaaAaAaaAAaAAAaaAaaaAaaaaAAAaAAaaaAaAaaAAaAAaAAaaAaAaaAaaaaAAAaAAaaaA!
(Pozdrawiam jak ktoś znalazł Easter Egg'a za pierwszym razem~)

Per. Węgry
Mi było ciepło, jemu wygodnie, mi tam to pasi. Mogliśmy tak zostać.

Per. Austria
Czemu musiałem wstawać? To było takie piękne, chociaż z drugiej strony Nika i Japonia pewnie mają już całą galerię w zdjęciach.

Per. Japonia
Muszę zatamować ten krwotok! Nie ważne jest, że wszyscy widzieli, ważne żebym się nie wykrwawił! Jesteśmy teraz w kuchni.

Rosja - Jejuuu Japonia. Jesteś pewien, że będziesz ok?

Japonia - Tak, tak. - Pomagał mi, w sumie wszyscy jakoś próbowali.

Polska - Odchyl głowę do tyłu tak żeby krew spływała ci z powrotem. (Niech se tampon w nos wsadzi.) - Odezwał się pierwszy raz, obojetnie spoglądając na telefon i przeglądając w nim coś.

USA - My tu od jakiś 15 minut próbujemy mu pomóc, a ty od tak mówisz, aby coś tam zrobił i to ma mu pomóc? - Odparł lekko zdenerwowany.

Polska - Nie denerwuj się, bo okulary ci spadną. Tak. Spróbuj. - Nie odrywał wzroku od telefonu.

Zrobiłem to co mi polecił. Po chwili magicznie przestała mi lecieć krew gdy odchyliłem głowę z powrotem, żeby powiedzieć, że nic to nie daje.

USA - ... - Stał jak kamień. - Serio?

Polska - Tak. - Podniósł wzrok.

Japonia - Arigato! Wam wszystkim!

Nika - Fu fu~ - Powiedziała pod nosem patrząc się w telefon z dwu znacznym spojrzeniem.

Japonia - Co tam oglądasz?

Nika - Nie chcę abyś znowu dostał krwotoku, więc ci nie pokaże.

Węgry - Nawet nie próbuj!

Niemcy - Nika. Usuń to.

Nika - Akurat nie przeglądam, żadnych zdjęć z wami! Phi, odrazu.

Austria - Więc z kim?

Nika - Tajemnica~

Polska - Serio? On? - Wystraszył ją. Nie dziwię się stał zaraz za nią spoglądając w jej telefon. A jeszcze przed chwilą siedział przy stole

Moja Historia - CountryhumansOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz