4. BÖLÜM

31.2K 1.3K 175
                                    




İyi okumalar♥️

Ayperi, onlara verilen odaya yerleşip kardeşlerini uyutmuştı. O kadar Yorgunlardı ki hemen uyumuşlardı. Ayperi de çok yorgundu. Bu yüzden uyumak istiyordu.
Tam yatağa girecekti ki odaya giren kadınla durdu.

Az önce adını öğrendiği Güllü, çatık kaşlarıyla o an bakıyordu.

"Hanımım aşağa inip bize yardım etmeni söyledi."

Bari biraz dinlenmesine izin verseydi.

İtiraz edecekti ama vazgeçti.
Daha fazla göze batmak istemiyordu bu yüzden susup kafasını salladı.

Odadan çıkan Güllü'nün arkasına takıldı.
Merdivenlerden aşağıya inerken onları karşılayan oturma odasıyla gözleri kamaştı. Halısından dev avizesine kadar ihtişam akıyordu.
Evin güzelliği ağızları açık bırakacak türdendi nitekim kendisinin de ağzı açık kalmıştı.

"Orada dikilmeye devam edecek misin?"
Güllü'nün sert sesiyle irkilerek kendine geldi.

[GÜLLÜ]

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[GÜLLÜ]



Bu kızın ona olan tavırları rahatsız ediciydi. Onu ilk kez görmesine rağmen sanki büyük bir kötülük etmiş gibi davranıyordu.

Sabır çekip Güllü'nün ardından adımladı.

Mutfağa girdiklerinde durdu.
Biri orta yaşlı, diğeri kendi yaşlarında olmak üzere iki kadın vardı. İkisinin de soran gözleri ona çevrilmişti.

"Bu hanım kızımız kim Güllü?"
Diye soran tombul kadın onu süzerken bir yandan da Güllü'den cevap bekliyordu.

Güllü ona bir bakış ayıp sıkkınca nefesini dışarıya saldı. kadına dönüp,
" Güzide hanım artık burada çalışacağını söyledi."

Kadın aldığı cevapla kocaman gülümsedi. Gülümserken tombul yanaklarına gizlenen gamzeleri ortaya çıkmıştı.
"Öyle mi? Hoşgeldin o zaman güzel kızım"

Onun bu güzel karşılaması içini ısıttı. Rahatlamıştı biraz. Onlarında Güllü gibi asık suratlı olduklarını düşünmüştü. İlerleyen dakikalarda iyice konuşup kaynaşmışlardı. Meliha teyzesinin kızı Çiçek'tede aynı onun gibi sıcakkanlıydı.

Çiçek onu alıp bütün çiftliği gezdirmişti. Çiftlik o kadar büyüktü ki dolaşmaktan başı dolanmıştı. Bu evi tam manasıyla öğrenmesi zaman alacaktı anlaşılan.

En sonunda Çiçek onu çiftliğin en üst katındaki balkona çıkardı.

İkisi de karşılarındaki manzarayı izlerken Ayperi aklına olan soruyu Çiçek'e sordu.

ÖLÜMCÜL ZAAFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin