Keyifli okumalar...Atahan, onun dediklerini duymamazlıktan gelerek incecik boynuna eğildi.
Derin bir nefes alarak kokusunu içine çekti.
Tertemiz teninden gelen efsunlu kokuyla mest olup gözlerini kapattı.
Daha sonra küçük küçük öpücükler kondurdu boynuna.Ayperi'nin titrediğini hissetti.
Karısının bu ürkek hali Atahan'ı gülümsetti.
Korkusunu bir nebze olsun azaltmak için ellerini kollarını sardı. Kollarını yavaşça okşayarak onun rahatlamasını sağlamaya çalıştı.Atahan'ın bu hareketi tam tersi Ayperi'nin daha da gerilmesine sebep oldu. Sessiz odada Ayperi'nin soluk sesleri yankılanıyordu.
Ayperi, öyle korkuyor ve utanıyordu ki...
Gözlerini sımsıkı kapattı.Atahan, Ayperi'nin yanaklarını kavrayıp,
"Aç gözlerini Ayperi"
Dedi.
Ayperi itaatkarca hemen gözlerini açtı.Az önceki öfke ateşi sönüp gitmişti.
O an hissettiği tek duygu korkuydu. İlk kez bir erkekle böylesine yakındı. Üstelik o erkek onun kocasıydı.Atahan da ondan farksız değildi.
Kendini bakir bir erkek gibi hissediyordu.
Alev'le evlenene kadar bakir kalmıştı. Karısından boşandıktan sonra ise hiç kimseyle ilişkiye girmemişti.
Çünkü onun önem verdiği değerleri vardı.
Dini ona zinayı yasaklamıştı ve o bunu çiğneyemezdi.Üniversite yıllarında arkadaşları gecelerini farklı farklı kadınlarla geçirirken o, hep uzak durmaya çalışmıştı.
Hatta bu yüzden sık sık dalga konusu bile olmuştu.
Arkadaşları bu durumun normalmişçesine savunup onu caydırmaya çalışmışsalar da inandıklarından vazgeçmemişti.Her ne kadar utanç verici de olsa annesi bile bu durumunu garipseyip şüphelenmişti.
Onun erkeklere ilgi duyduğu düşüncesini söyleyince Atahan deliye dönmüştü.
Bir hafta boyunca annesiyle konuşmamıştı.Annesi de dinine az çok düşkündü fakat dinini tanımıyordu. Zinanın sadece kadınlar için haram olduğunu sanacak kadar yabancıydı dinlerine. Maalesef ki çevresinde annesi gibi düşünen binlerce insan vardı.
Ayperi'nin hafifçe sendelemesiyle kendine geldi. Kollarından sıkıca tutup gözlerinin içine baktı.
İçinde filizlenen zehirli sarmaşıkların verdiği acıyı anlatmak istedi Atahan.
Onun gözlerindeki nefreti gördükçe acı çekiyordu koskoca adam.Derin bir nefes aldı.
Belki zinadan uzak durarak günah işlemekten sakınıyordu kendini fakat bile bile bir günah daha işliyordu.
Genç bir kızın vebaline giriyordu. Ona resmen şantaj yapmıştı.
Bunun vicdan azabını hala yüreğinden hissediyordu.
Bu, yıkılmaz görünen heybetli bedenini gün geçtikçe güçsüzleştiriyordu.Bu düşünceyi kafasından atmaya çalıştı.
O, Ayperi'yi sefil olmaktan kurtarmıştı. Eğer onunla evlenmeseydi amcalarının elinde mahvolurdu.
Omzundaki yükü bu düşüncelerle hafifletiyordu.Ayperi'nin dudağına yaklaşıp tüy gibi bir öpücük kondurdu.
Kızın iç çektiğini görünce yanaklarını okşadı.
O an karşısında ürkek bir ceylan gibi görünüyordu."Rahatla."
Dedi yumuşak sesiyle.Daha sonra tekrar yaklaşıp yine dudağını öptü fakat geri çekilmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMCÜL ZAAF
Romance"Kardeşlerine dokunmalarına izin vermeyeceğim, Ayperi." Genç kızın gözlerinde parlayan umut ışığıyla kalbi sıkıştı Atahan'ın. Az sonra söyleyeceklerinden sonra meftun olduğu gözlerdeki umudun yavaş yavaş solmasını izlemeye yüreği el vermiyordu. Dah...